М52 Маслото присветва на празен ход...
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
М52 Маслото присветва на празен ход...
Здравейте сменх секцията да ви питам и вас за мойте проблеми с маслото
Значи новото е че смених свещите и маслото и долях скоросната кутия масло и продължава да прави следния проблем:
когато карам колата над 30-40 мин Градско, след като загреее хубаво когато застана на светофар и паднат оборотите на 500-600 почва да ми пресветва маслото , ако леко дигна с газ оборотите на 800 престава да свети. Колкото повече стоя про задръзтванията толкова по-често примигва докато не стигне до плътно светене на червената лампичка.
- Първите 30 мин когато е на ниски обороти не присветва никога
- Двигателя не се тресе и има мощност.
- Маслото е точно посредата между 2те чертички (меря го сутрин преди запалване)
- Сложил съм 10W40 както колегите препоръчаха
- Но маслото май намерисва малко на бензин (ше трябва да продухвам дюзите)
- някой казват че са ми ниски оборотите, но аз четох из форума че 500-600 оборота за шестак са нормални.
Благодаря преварително !
Значи новото е че смених свещите и маслото и долях скоросната кутия масло и продължава да прави следния проблем:
когато карам колата над 30-40 мин Градско, след като загреее хубаво когато застана на светофар и паднат оборотите на 500-600 почва да ми пресветва маслото , ако леко дигна с газ оборотите на 800 престава да свети. Колкото повече стоя про задръзтванията толкова по-често примигва докато не стигне до плътно светене на червената лампичка.
- Първите 30 мин когато е на ниски обороти не присветва никога
- Двигателя не се тресе и има мощност.
- Маслото е точно посредата между 2те чертички (меря го сутрин преди запалване)
- Сложил съм 10W40 както колегите препоръчаха
- Но маслото май намерисва малко на бензин (ше трябва да продухвам дюзите)
- някой казват че са ми ниски оборотите, но аз четох из форума че 500-600 оборота за шестак са нормални.


Благодаря преварително !
Тия павета мн лзгави бе...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Мисля че оборотите трябва да си ти около 750 на празен ход.Другото което си мисля че в градски уловия колата ти загрява повече от нормалното и затова пада налягането на маслото което също се загрява прекомерно.При мерцедес има стрелка за наляганета на маслото и като се дигне температурата над нормалното и налягано пада на празен ход и то доста.Това стана миналата седмица като карахме с един приятел в задръстване и мерцедеса загря към 100-110 градуса и налягането на маслото падна с повече от бар.Така че моя съвет е да идеш в сервиз и да ти кажат първо дали са ти наред оборотите и дали ти е наред охладителната система както и дали системата за охлаждане на маслото ти е наред разбирасе ако имаш такава
Успех дано съм бил полезен.

Успех дано съм бил полезен.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак
причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид
но нека не бъдем черногледи все пак








- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак![]()
причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид
![]()
но нека не бъдем черногледи все пак
![]()
Тва ша е наистина най-лошият вариат

Но мен най-много ме съмняват оборотите

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
дано да е така ама на 500оборота не бива да свети преди малко тествах същото Е39 дръпнах му ръчната и бавно на втора взех да му пускам съединителя и лампата взе да примигва на едва едва 200оборота а колата си беше загряла достатъчно а и маслото и беше на едно зелено....или датчика илиdinozab написа:bmwfena написа:това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак![]()
причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид
![]()
но нека не бъдем черногледи все пак
![]()
Тва ша е наистина най-лошият вариат
Но мен най-много ме съмняват оборотите






- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
бе ходи да ти теглят един манометър и всичко ще се изясни...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: д
мисля че каквото да сложи пак ще му свети като загрее....това съм го изпитвалkrasi_bmw написа:оборотите са 600 като загрее ,и лампата не треа да свети ,поне на мойто бмв. С кво масло си...

bmwfena написа:това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак![]()
причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид
![]()
но нека не бъдем черногледи все пак
![]()
само да питам при положение че първите 30 мин не ми дава ниакъв проблем възможно ли да е датчик на маслото ? той ако е сдал багажа няма ли и в началото да свети ? и за биелите и основните лагери те нетрябва ли да дават постоянно проблем?
аз клоня към налягането на маслото ... защото след 30 мин градско оборотите от 600 спадат към 500

Тия павета мн лзгави бе...
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
точно това ти обясних че тия лагри на коляновия вал държат налагането на маслото.когато колата е студена маслото е по гъсто и затова не присветва лампата..но когато загрее и налягането пада защото маслото става по рядко...а бе иди на майстор да ти прислуша биелните лагери за твое успокоение.основните няма как да се проверят..може и да имаш разкапан филтър на маслото-толкова буклук се продава вече че не се знае ква изненада те очаква 


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
А М52 имали маслен радиатор щото ако нещо е прецакано по системата за охлаждане на маслото що да не прави пак така 

dinozab написа:А М52 имали маслен радиатор щото ако нещо е прецакано по системата за охлаждане на маслото що да не прави пак така
незнам ей това намерих за маслената помпа...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
а иначе как става това прослушване на биелите и лагерите ... ако отида на диагностика в камор или дару ще ми кажат ли нещо по въпроса ? или да търся др. майстор?
Тия павета мн лзгави бе...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани