Наистина ли М51 е такъв боклук.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Май 2007, 19:19

далаверата при дизела е че не мойта печка харчи 8-9 примерно а че нафтата се намира на 1.20, 1.30 а бензина 2.05 ... с тая цена аз не мога да си позволя да не слизам от колата .... а за газ , мерси :mhihi:
единствено и само мое мнение !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 27 Май 2007, 20:45

525тдс-голям,комфортен автомобил.няма как да гори колкото келяв голф!
ползвам съм такъв извънградско,ако го караш разумно гори малко,а удоволствието е голямо!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 27 Май 2007, 21:20

Чета тука плюсове-минуси и незнам кво си за ТДСката и по принцип за дизела а при мен нещата стоят по следния начин;преди да си взема моята 525 карах Омега 2,3 ТД 1989г карах си колата 3 години навъртях около 60 000км редовна смяна на консумативи и т.н колата нямаше проблеми,сега карам нещо което е класи над предишния автомобил и той е 525ТДС за времето през което го имам съм навъртял пак горе-долу същия километраж пак редовна потдръжка и т.н и установих че по-добра кола няма.Всяко нещо си иска своето но потдръжката на Бавареца е с около 35 процента по-евтина и капризите са по-малко,така че кво да ви кажа братлета БМВ 525 ТДС е нещо сериозно и не трябва да се обижда или пренебрегва .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Май 2007, 22:47

Колеги ,благодаря за мненията.А колко струва смяната на веригата-в някаква тема видях ,че трябвало едва ли не да се разглоби двигателя.?И какво може да се направи ,за да дойде този момент ,възможно най-късно?

Честно казано tds-са ми харесва повече от бензина.Особено онзи момент след 2500 оборота когато от светофар съм влязал с навит волан в завоя и задницата почне да се върти.:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 28 Май 2007, 9:16

пфуууууу луди ли сте е не били хубави 7 години таркаляхме 524TD супер мотор дава разход 10-11 в града със юркане ако го юркаш много и до 13 стига :mhihi: ма евала че има хора които крадат шефовете си :mhihi: иначе ако зареждаш нафта на 1.8лв кяра не е много голям и нз ний близо 70 000км и навъртяхме без никакъв ама никакъв дерт ся момчето дето му я продадахме и той си джътка без проблеми от 5000км карам 318TDS не съм много очарован щото си е тромавичко :mhihi: а със жопките си докарва 10-11 в града горе долу колкото М21 ама разликата е огромна оная талига поне къртеше асвалта да я набримча :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 28 Май 2007, 10:48

Абе то и аз първото ми БМВ беше 524тд и бях много доволен. Ама после с тези ТДС-и направо ми побеля главата. За вървене не говоря щото си върви много прилично но иначе...... Просто нямам думи. Такива капризи и от жената не съм виждал :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Май 2007, 11:00

ами каквото и да приказвате М51 си е капризна машина..не може да се сравнява с М50 и с каквото и да е.знам че всеки си обича колата но нека погледнем реално на нещата.много колеги имат оплаквания от М51 не може да кажете че след като е пукнал кратуната значи собственика е мърляч.ами в Хасково при нас няма човек с ТДС който да нее ял попарата.всичките са мърлячи...така ли а колите и отвън са като кукли без драскотинка и ги карат с най скъпите масла-това мърлячи ли са :?: :?: ами който не вярва пали идва ми на гости и го карам при един ТДС който е в ългария от 7 години може би.питайте собственика който има 2 фабрики за вата колко пари е дал по тая кола за поддръжка---не искам да коментирам повече=====все пак в тоа живот има и късмет и дано е на ваша страна :!: искрено ви го пожелавам :!: :!: М51 за дизел върви много това ни е яссно но никога не бих си взел М51 чисто и просто нямам толкова пари за да си го карам спокойно и да не ми пука дали ще се вчупи или не :!: :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Май 2007, 22:47

И какво излиза-подръжката на 525tds излиза колкото едно Е34 М50. :twisted:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Май 2007, 23:40

zvetiko написа:И какво излиза-подръжката на 525tds излиза колкото едно Е34 М50. :twisted:
ами не знам как изчисляваш ама искам да ти кажа че не е малко.е ако на година навърташ 10на хил.км подръжката е малка :mhihi: неизключвам че може и да попаднеш на много читав такъв и доста време да нямаш грижи но това е въпрос на късмет а далиси късметлия-ами прецени си сам :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

?

Мнение от павката » 28 Май 2007, 23:44

абе защо толкова много паралии пръскат адските пари за подръжка,независимо от марката........ами май щот не им пука!!
нека споделя за мой приятел-АДСКИЯ МЪРЛЯЧ.за година помля едни калибри и вектри и ме послуша накрая и взе тдс!колата беше добра-кара я година и няколко месеца,сменя по нея малко свещи,съединител,малко по окачването,накладки и тва е!тоз ругач мина от къде ли не с нея,кара из Европа зимата с темп на двиг около 40-50 градуса,тегли платформа с 2 катафалки,дърпа се със всеки ,който дръзне да го изпревари,пали и излита веднага.....просто колата беше подложена на зверско каране ама издържа!
е сега има пак тдс(комби),ама го взе каталясало и си плаща за това...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 29 Май 2007, 0:00

ам и аз тва казвам тия BMW дизели ги карам зверски под 4000rpm не падам и нищо им нямат тва че някой си е зел кола на 160к километри а тя всъщност е на 600к е отделен въпрос но не мисля че TDS на 200 - 300к километри може да се чупи лесно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Май 2007, 0:05

bmwfena написа:
zvetiko написа:И какво излиза-подръжката на 525tds излиза колкото едно Е34 М50. :twisted:
ами не знам как изчисляваш ама искам да ти кажа че не е малко.е ако на година навърташ 10на хил.км подръжката е малка :mhihi: неизключвам че може и да попаднеш на много читав такъв и доста време да нямаш грижи но това е въпрос на късмет а далиси късметлия-ами прецени си сам :!:


Навъртам доста повече от 10 000 ,но на предишното BMW нямах навика да правя двигателя-няма турбо,няма шайба,няма ГНП,главата струва само 400лв оборудвана,затова съм малко стресиран :mhihi: Какво пък може и да проверя дали съм с късмет и след 100 000 км. да пусна и фиш от тотото. ;)
нека споделя за мой приятел-АДСКИЯ МЪРЛЯЧ.за година помля едни калибри и вектри и ме послуша накрая и взе тдс!колата беше добра-кара я година и няколко месеца,сменя по нея малко свещи,съединител,малко по окачването,накладки и тва е!тоз ругач мина от къде ли не с нея,кара из Европа зимата с темп на двиг около 40-50 градуса,тегли платформа с 2 катафалки,дърпа се със всеки ,който дръзне да го изпревари,пали и излита веднага.....просто колата беше подложена на зверско каране ама издържа!

Боже Господи-дано не съм я купил тази кола. :mhihi: А дали разковничето ,че двигателят е издържал не е в ниската му температура от 40-50 градуса-доколкото разбрах tds-са е силно чувствителен към високите температури и реагира с пукане на кратуната. :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 29 Май 2007, 0:08

дано да имаш късмет...все пак това и БМВ не АУДИ :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Май 2007, 0:19

mla86 написа:ам и аз тва казвам тия BMW дизели ги карам зверски под 4000rpm не падам и нищо им нямат тва че някой си е зел кола на 160к километри а тя всъщност е на 600к е отделен въпрос но не мисля че TDS на 200 - 300к километри може да се чупи лесно


Това дето написа 160к сигурно не е случайно-всичко друго ,което видях ,освен моята ,която я взех на 298к,беше на 160к и точно това нереално отношение години-километри ми звучеше доста подигравателно.

bmwfena,благодаря за пожеланието.Освен BMW не признавам друга марка-срязвал съм предна дясна на дъно на счупена бирена бутилка, хвърлена от някой идиот, при 180 и колата не трепна,катастрофирал съм при 160 и ми няма нищо,а най-странното е ,че колата се прибра на собствен ход,за изживяваният в завоите и изпреварванията ,когато колата я изкарваш и прибираш почти на 90 градуса да не споменавам.Затова не искам точно от тази марка ,да остана разочарован. :roll:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 29 Май 2007, 0:26

zvetiko написа:
mla86 написа:ам и аз тва казвам тия BMW дизели ги карам зверски под 4000rpm не падам и нищо им нямат тва че някой си е зел кола на 160к километри а тя всъщност е на 600к е отделен въпрос но не мисля че TDS на 200 - 300к километри може да се чупи лесно


Това дето написа 160к сигурно не е случайно-всичко друго ,което видях ,освен моята ,която я взех на 298к,беше на 160к и точно това нереално отношение години-километри ми звучеше доста подигравателно.

bmwfena,благодаря за пожеланието.Освен BMW не признавам друга марка-срязвал съм предна дясна на дъно на счупена бирена бутилка, хвърлена от някой идиот, при 180 и колата не трепна,катастрофирал съм при 160 и ми няма нищо,а най-странното е ,че колата се прибра на собствен ход,за изживяваният в завоите и изпреварванията ,когато колата я изкарваш и прибираш почти на 90 градуса да не споменавам.Затова не искам точно от тази марка ,да остана разочарован. :roll:
мислиш ли че аз признавам друга марка :!: искам само едно нещо от тия БМВинженери-нека спрат да вкарват всякви части произведени от всякъде---новите БМВта не са здрави като старите-многократно съм се убеждавал вече....искам всичките мотори да са здрави и издръжливи като М30ката----това е истината
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook