Наистина ли М51 е такъв боклук.
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Наистина ли М51 е такъв боклук.
Чета темите и ми се изправя косата-скъсана денферна шайба-800лв.
,изкривяване на главата,повреда на турбото,протичане на ГНП,скапване на умната дюза.
Предишната ми кола беше Е34-М20,88г.Няколкостотин хиляди километра без никакъв проблем по двигателя-е смених един температурен датчик,от време на време стандартното разхерметизиране на гофрираният въздухопровод след дебитомера и това е.
Но ми потрябва комби и от март 2007 съм с 525 tds,A,95г.Колеги, казвайте докато е време да се връщам ли на бензин.
Иначе съм много доволен от придобивката. 

Предишната ми кола беше Е34-М20,88г.Няколкостотин хиляди километра без никакъв проблем по двигателя-е смених един температурен датчик,от време на време стандартното разхерметизиране на гофрираният въздухопровод след дебитомера и това е.
Но ми потрябва комби и от март 2007 съм с 525 tds,A,95г.Колеги, казвайте докато е време да се връщам ли на бензин.


Последна промяна zvetiko на 27 Май 2007, 10:21, променена общо 1 път
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами не знам защо слагаш М50 и М51 под един общ знаменател...тази тема може да стане много скандална.М50 ката е много ама много здрав мотор с минимална поддръжка.за М51 съм много резервиран но не искам да се карам с колегите..все пак всеки си има неговите си предпочитания.в момента съм с М20 наистина здрав мотор който е издържал в много мърлячи но надали може да ти даде толкова сила и мазна работа както М50 то.за мен М50 е практически неразрушим виждал съм такива М50ки служебни как ги юркат всякви люде и колата рухва но мотора НЕ..

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmwfena написа:ами не знам защо слагаш М50 и М51 под един общ знаменател...тази тема може да стане много скандална.М50 ката е много ама много здрав мотор с минимална поддръжка.за М51 съм много резервиран но не искам да се карам с колегите..все пак всеки си има неговите си предпочитания.в момента съм с М20 наистина здрав мотор който е издържал в много мърлячи но надали може да ти даде толкова сила и мазна работа както М50 то.за мен М50 е практически неразрушим виждал съм такива М50ки служебни как ги юркат всякви люде и колата рухва но мотора НЕ..
Колега ,грешката е моя и вече я коригирах.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
и аз нещо те дизели ги намразих
моето беше 524 де ама тва много разходи мноо нещо
те дизели
преди имах 520 м20 бе тва 4удо никви ядове сам нямал
само каране
зако си зех дизел и аз незнам
оба4е вече си поправих грешката
наистина на бмв дизелите нещо не ги бива според мен
мноо проблеми дават
пък и въобщв не е по ефтино да караш дизел тои харчи 10-на
наи добре според мене е м50
минимална поддръжка много надежден може би наи добрия мотор правен някога а и не харчи кои знае колко
върви много няма ремъци ,ролки и тн.

моето беше 524 де ама тва много разходи мноо нещо
те дизели
преди имах 520 м20 бе тва 4удо никви ядове сам нямал
само каране
зако си зех дизел и аз незнам

оба4е вече си поправих грешката

наистина на бмв дизелите нещо не ги бива според мен
мноо проблеми дават
пък и въобщв не е по ефтино да караш дизел тои харчи 10-на
наи добре според мене е м50

минимална поддръжка много надежден може би наи добрия мотор правен някога а и не харчи кои знае колко
върви много няма ремъци ,ролки и тн.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
много постна тема!
1-зависи преди това как е карана колата
2-ти как я караш
3-тоз м51 кога е излязъл,кви дизели е имало(светлинни назад)
...за мен си е много добър,ама си иска грижата(като всяко нещо,за да ти служи)
1-зависи преди това как е карана колата
2-ти как я караш
3-тоз м51 кога е излязъл,кви дизели е имало(светлинни назад)
...за мен си е много добър,ама си иска грижата(като всяко нещо,за да ти служи)
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Верно е според зависи.
Ако колата ти е '95 сигурно е над 350 хил. Ако предишните собственици са били мърлячи....
Дизела е далавера като е нов. Първият собственик се радва на нисък разход, но едва ли ще смени всички консумативи преди да я продаде
А те са доста: верига, помпа, турбо. За следващите собственици остава да ги сменят.
Доколкото разбрах е автоматик. Това поне е хубаво, защото автомата пази двигателя.
Бях се засилил за една '97 725тдс преди време. Закарах я в Дару, прегледаха я, ужким читава, но направо си ми казаха, че не ми трябва толкова дърт дизел.
Ако колата ти е '95 сигурно е над 350 хил. Ако предишните собственици са били мърлячи....
Дизела е далавера като е нов. Първият собственик се радва на нисък разход, но едва ли ще смени всички консумативи преди да я продаде

Доколкото разбрах е автоматик. Това поне е хубаво, защото автомата пази двигателя.
Бях се засилил за една '97 725тдс преди време. Закарах я в Дару, прегледаха я, ужким читава, но направо си ми казаха, че не ми трябва толкова дърт дизел.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan1979g написа:Верно е според зависи.
Ако колата ти е '95 сигурно е над 350 хил. Ако предишните собственици са били мърлячи....
Дизела е далавера като е нов. Първият собственик се радва на нисък разход, но едва ли ще смени всички консумативи преди да я продадеА те са доста: верига, помпа, турбо. За следващите собственици остава да ги сменят.
Доколкото разбрах е автоматик. Това поне е хубаво, защото автомата пази двигателя.
Бях се засилил за една '97 725тдс преди време. Закарах я в Дару, прегледаха я, ужким читава, но направо си ми казаха, че не ми трябва толкова дърт дизел.
На 300 000 хиляди е .Върви като изтребител.Автоматика превключва като електрокар, но щом "верига, помпа, турбо" глава от 1700лв. и шайба от 800 са консумативи ,май и реших съдбата.


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:ivan1979g написа:Верно е според зависи.
Ако колата ти е '95 сигурно е над 350 хил. Ако предишните собственици са били мърлячи....
Дизела е далавера като е нов. Първият собственик се радва на нисък разход, но едва ли ще смени всички консумативи преди да я продадеА те са доста: верига, помпа, турбо. За следващите собственици остава да ги сменят.
Доколкото разбрах е автоматик. Това поне е хубаво, защото автомата пази двигателя.
Бях се засилил за една '97 725тдс преди време. Закарах я в Дару, прегледаха я, ужким читава, но направо си ми казаха, че не ми трябва толкова дърт дизел.
На 300 000 хиляди е .Върви като изтребител.Автоматика превключва като електрокар, но щом "верига, помпа, турбо" глава от 1700лв. и шайба от 800 са консумативи ,май и реших съдбата.![]()
нмяа начин да не се сблъскаш поне с един от следните проблеми
пукната глава,преебано турбо-за десет хиляди км да и налееш примерно още 10 литра масло

непременно ел. ГНП ще си покаже рогата
умната дюза и тя
веригата и тя може
поне един от тея проблеми ти е гарантиран рано или късно

zvetiko написа:На 300 000 хиляди е .Върви като изтребител.Автоматика превключва като електрокар, но щом "верига, помпа, турбо" глава от 1700лв. и шайба от 800 са консумативи ,май и реших съдбата.![]()
Пак е според зависи. Тя вече е твоя. Колко пари ще и вземеш, ако я продаваш? Разходите по продажбата/покупката на новия дзвер. След това разходите по оправяне на иначе перфекната "нов внос" кола и т.н. Може да се окаже, че ще излезне много по-скъпо. Пример една читава гума 205/65/15 е 150+лв, и това за Семперит. За баш хубавите е 180-200лв. Истинския размер (за мен) е 225/60/15--там са 250+лв. Смяна на масло 100+лв (за Мотул) и т.н.
Пукането на главата май се получава от мърлящина. Не съм сигурен, но можеш да провериш. Останалите неща май се побългаряват, пък и ти колко ще я караш тая кола? Едва ли още 300хил

Ако ти е здрава колата, си я карай. Избора бензин/дизел е бил преди да я купиш.
Много безаварийни километри.
мали не всичко е толкова черно
тук таме се намира по някои читав дизел, вие бензиновите мотори ги изкарахте безсмъртни
ако тепърва требе да си купувам кола и чета тая тема / пукната глава 3 бона, турбо 1500, ГНП 2000/ и не съм наясно ще си купя бензин и както казва един наш колега ще я карам само неделя рано сутрин по цариградско като съм взел заплата
П.С. вярно е че дизела е понавъртял малко повечко, но тук като чели е правило че дизел под 800К нема а бензиновите са на има няма 150К трябва повечко гледане преди да се вземе , закономерности няма!
тук таме се намира по някои читав дизел, вие бензиновите мотори ги изкарахте безсмъртни



ако тепърва требе да си купувам кола и чета тая тема / пукната глава 3 бона, турбо 1500, ГНП 2000/ и не съм наясно ще си купя бензин и както казва един наш колега ще я карам само неделя рано сутрин по цариградско като съм взел заплата



П.С. вярно е че дизела е понавъртял малко повечко, но тук като чели е правило че дизел под 800К нема а бензиновите са на има няма 150К трябва повечко гледане преди да се вземе , закономерности няма!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
nandrolon написа:мали не всичко е толкова черно
тук таме се намира по някои читав дизел, вие бензиновите мотори ги изкарахте безсмъртни![]()
![]()
![]()
ако тепърва требе да си купувам кола и чета тая тема / пукната глава 3 бона, турбо 1500, ГНП 2000/ и не съм наясно ще си купя бензин и както казва един наш колега ще я карам само неделя рано сутрин по цариградско като съм взел заплата![]()
![]()
П.С. вярно е че дизела е понавъртял малко повечко, но тук като чели е правило че дизел под 800К нема а бензиновите са на има няма 150К трябва повечко гледане преди да се вземе , закономерности няма!
как така решихте че идва по ефтино да караш дизел
колко гори един тдс????
да не гори 5/100
горе долу излиза същата работа като бензина
даже бензина ко има газ по ефтино излиза от нафтата
Re: !
pavlin_e30 написа:много постна тема!

Глави пукат от нередовна смяна на антифризи,термостати и водна помпа(ако са ментета!!!)
Веригата се сменя на около 300хил км.
Турбото има рипеър китове за него така че не виждам къде е проблема с него.(винаги може да се вземем и втора ръка читаво)
ГНП най-много плочката за управление да даде дерт ама имаше човек в форума който беше писал че вече можел да се отстранява този дефект.
Така че според мене дизела си е далаверка...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: !
Nightmare написа:pavlin_e30 написа:много постна тема!![]()
Глави пукат от нередовна смяна на антифризи,термостати и водна помпа(ако са ментета!!!)
Веригата се сменя на около 300хил км.
Турбото има рипеър китове за него така че не виждам къде е проблема с него.(винаги може да се вземем и втора ръка читаво)
ГНП най-много плочката за управление да даде дерт ама имаше човек в форума който беше писал че вече можел да се отстранява този дефект.
Така че според мене дизела си е далаверка...
дефекта с плочките се отстранява с нова плочка

53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани