Проблем с температурата - 525TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с температурата - 525TDS
Днес като си излизам от София,за да отида на почивка,както карам с 160км/ч ,виждам че температурата ми беше близо до червеното и добре че ми даде звуков сигнал,иначе нямаше да разбера.
Изчаках малко и отворих капака на антифриза и водата почна да излиза като фонтан.
Дойде една пътна помощ и ме закара обратно в София.Отидох в един сервиз,провериха я и колата си беше ок,термостата беше ок и ми казаха че може да е имала въздух.
Тръгвам пак,карам си с 100км/ч всичко ок,гледам постояно темп. и след като излизам от София давам газ,както карам с 140км/ч изведнъж темп. се вдигна.Спрях,изчаках да падне темп. и се прибрах,но забелязах че този проблем го прави като карам с над 120км/ч.
На някой да му се е случил същото нещо или знае от какво може да се получи?
Климатика е бил изключен през цялото време.
Изчаках малко и отворих капака на антифриза и водата почна да излиза като фонтан.

Дойде една пътна помощ и ме закара обратно в София.Отидох в един сервиз,провериха я и колата си беше ок,термостата беше ок и ми казаха че може да е имала въздух.
Тръгвам пак,карам си с 100км/ч всичко ок,гледам постояно темп. и след като излизам от София давам газ,както карам с 140км/ч изведнъж темп. се вдигна.Спрях,изчаках да падне темп. и се прибрах,но забелязах че този проблем го прави като карам с над 120км/ч.
На някой да му се е случил същото нещо или знае от какво може да се получи?

Климатика е бил изключен през цялото време.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Според мен е превъртяла турбинката на водната помпа и когато си реши захапва когато не - превърта. Или друго което си мисля е да са износени лопатките на турбинката, но това е малко вероятно. И в двата случая следва нова помпа. Търси от тези с метална перка, некаде кам 110 - 120 лв май беше. С пласмасовата е 20 - 30 лв надолу.
Успех!
Успех!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
emok написа:Може да е и вискосъединителя на перката - да е излязъл силикона и при по високи обороти на мотора да не може да върти достатъчно.
при над 120 км/ч виското абсолютно не може да докара такъв дебит, за да охлажда повече от въздушната струя

и за мен е водна помпа, така и така ще точи антифриза, смени си и термостат - около 30-40 лв и изчисти боклуците между радиаторите.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Виското не играе при тези скорости!
причина #1: Водна помпа е, вземи си такава, която е с метални лопатки (метална турбинка)!
причина #2: Радиатора ти е запушен или не работи на 100% (това е малко вероятно).
причина #3: издухала е гарнитурата. Наблюдавай дали ти губи охладителна течност (дано не е това)!
Успех!
причина #1: Водна помпа е, вземи си такава, която е с метални лопатки (метална турбинка)!
причина #2: Радиатора ти е запушен или не работи на 100% (това е малко вероятно).
причина #3: издухала е гарнитурата. Наблюдавай дали ти губи охладителна течност (дано не е това)!
Успех!

За съжеление се оказа гарнитурата,онзи който я имаше преди мен беше сложил някаква имитация на оригиналната,трябваше да дам и главата за проверка,от сервиза ми казаха,че това е слабата точка на BMW-тата,но ми гарантираха,че след като го оправят колата няма да губи масло и ще харчи по малко дизел.
Дано да е така.
Дано да е така.

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани