Проблем с температурата - 525TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Проблем с температурата - 525TDS

Мнение от eno » 24 Май 2007, 20:04

Днес като си излизам от София,за да отида на почивка,както карам с 160км/ч ,виждам че температурата ми беше близо до червеното и добре че ми даде звуков сигнал,иначе нямаше да разбера.
Изчаках малко и отворих капака на антифриза и водата почна да излиза като фонтан. :lol:
Дойде една пътна помощ и ме закара обратно в София.Отидох в един сервиз,провериха я и колата си беше ок,термостата беше ок и ми казаха че може да е имала въздух.
Тръгвам пак,карам си с 100км/ч всичко ок,гледам постояно темп. и след като излизам от София давам газ,както карам с 140км/ч изведнъж темп. се вдигна.Спрях,изчаках да падне темп. и се прибрах,но забелязах че този проблем го прави като карам с над 120км/ч.
На някой да му се е случил същото нещо или знае от какво може да се получи? :help:
Климатика е бил изключен през цялото време.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 24 Май 2007, 21:21

Според мен е превъртяла турбинката на водната помпа и когато си реши захапва когато не - превърта. Или друго което си мисля е да са износени лопатките на турбинката, но това е малко вероятно. И в двата случая следва нова помпа. Търси от тези с метална перка, некаде кам 110 - 120 лв май беше. С пласмасовата е 20 - 30 лв надолу.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 25 Май 2007, 15:09

Може да е и вискосъединителя на перката - да е излязъл силикона и при по високи обороти на мотора да не може да върти достатъчно.
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 25 Май 2007, 17:02

emok написа:Може да е и вискосъединителя на перката - да е излязъл силикона и при по високи обороти на мотора да не може да върти достатъчно.

при над 120 км/ч виското абсолютно не може да докара такъв дебит, за да охлажда повече от въздушната струя ;)
и за мен е водна помпа, така и така ще точи антифриза, смени си и термостат - около 30-40 лв и изчисти боклуците между радиаторите.
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Май 2007, 2:21

Виското не играе при тези скорости!

причина #1: Водна помпа е, вземи си такава, която е с метални лопатки (метална турбинка)!

причина #2: Радиатора ти е запушен или не работи на 100% (това е малко вероятно).

причина #3: издухала е гарнитурата. Наблюдавай дали ти губи охладителна течност (дано не е това)!

Успех!
8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 28 Май 2007, 20:41

За съжеление се оказа гарнитурата,онзи който я имаше преди мен беше сложил някаква имитация на оригиналната,трябваше да дам и главата за проверка,от сервиза ми казаха,че това е слабата точка на BMW-тата,но ми гарантираха,че след като го оправят колата няма да губи масло и ще харчи по малко дизел.
Дано да е така. :confused:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook