Мераклия съм за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Мераклия съм за Е46
В момента карам едно старо ауди и съм решил да сменям колата! естествено първата ми идея беше отново да е ауди 1,9 тди 131 к.с. обаче като поразровиш виждам, че Е46 си е доста сериозна алтернатива и то 320D - 150 к.с. В момента везните клонят повечко май натам!
Изчетох това, което пише за модела във форума, но имам още няколщко питания:
1. Повечето модели с продават със фабрично вграден касетофон/ЦД- може ли да се махне и на нагово място да си сложа мое ЦД?
2. Много ме дразнят коли със ръчки на задните стъкла. Ако си купя само с предни ел стъкла колко струва (правил ли го е някой) ъпгрейда до 4 ел.стъкла?
3. Разглеждайки офертите в мобиле.бг гледам че повечето 320D (ако не и всички) след 2002-2003 са с автоматични скоорсти....колко вдига разхода автоматика? ако е до 1л/100 км- ОК! обаче да не е повече...?
4. Изизсква ли някакви по-специални грижи автоматика? смяна на консумативи, скъпи части, сложни ремонти....
5. Как е като динамика автомата? (никога не съм карал!) присецва ли при смяна на предавките? винаги ли сменя скоростите като изпълни оборотите докрай? въобще дайте някакви впечатления от автоматите!
с ауди-то съм се напатил от проблеми със предницата- всяка година (абсолютно всяка) сменях тампони на макферсона и на носачите.....беше некъв АД! искам следващата ми кола да бъде с относително по-здрава предница! за сравенине пикан опел калибра ги нямаше тия ядове като аудито....как е в този контекст предницата на БМВ-то?
6. Темпомата серийно ли се вгражда?
благодаря ви за отговорите!
Изчетох това, което пише за модела във форума, но имам още няколщко питания:
1. Повечето модели с продават със фабрично вграден касетофон/ЦД- може ли да се махне и на нагово място да си сложа мое ЦД?
2. Много ме дразнят коли със ръчки на задните стъкла. Ако си купя само с предни ел стъкла колко струва (правил ли го е някой) ъпгрейда до 4 ел.стъкла?
3. Разглеждайки офертите в мобиле.бг гледам че повечето 320D (ако не и всички) след 2002-2003 са с автоматични скоорсти....колко вдига разхода автоматика? ако е до 1л/100 км- ОК! обаче да не е повече...?
4. Изизсква ли някакви по-специални грижи автоматика? смяна на консумативи, скъпи части, сложни ремонти....
5. Как е като динамика автомата? (никога не съм карал!) присецва ли при смяна на предавките? винаги ли сменя скоростите като изпълни оборотите докрай? въобще дайте някакви впечатления от автоматите!
с ауди-то съм се напатил от проблеми със предницата- всяка година (абсолютно всяка) сменях тампони на макферсона и на носачите.....беше некъв АД! искам следващата ми кола да бъде с относително по-здрава предница! за сравенине пикан опел калибра ги нямаше тия ядове като аудито....как е в този контекст предницата на БМВ-то?
6. Темпомата серийно ли се вгражда?
благодаря ви за отговорите!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: Мераклия съм за Е46
roni_1 написа:1. Повечето модели с продават със фабрично вграден касетофон/ЦД- може ли да се махне и на нагово място да си сложа мое ЦД?
може - един адаптер за около 15 ЕУР се купува.
roni_1 написа:2. Много ме дразнят коли със ръчки на задните стъкла. Ако си купя само с предни ел стъкла колко струва (правил ли го е някой) ъпгрейда до 4 ел.стъкла?
може - ще ти излезе в зависимост ако купиш нови или 2 ръка. По-принцип е гадна работа, щото трябва кабели към вратите да се слагат. Огледай се за 4 ел. стъкла - повечето са такива.
roni_1 написа:3. Разглеждайки офертите в мобиле.бг гледам че повечето 320D (ако не и всички) след 2002-2003 са с автоматични скоорсти....колко вдига разхода автоматика? ако е до 1л/100 км- ОК! обаче да не е повече...?
автоматика дига до 1л в зависимост от тежината на крака ти. Автомата си екстра и за вбъдеще ще се търси, както и съм на 100% сигурен, че ще ти държи цената на колата повече от тези с ръчни скорости.
roni_1 написа:4. Изизсква ли някакви по-специални грижи автоматика? смяна на консумативи, скъпи части, сложни ремонти....
Не - това е предимството му! Има смяна на масло на около всеки 100 000 км. и това е. Ако се счупи, има доста разход - от опит знам, но рядко се чупят.
roni_1 написа:5. Как е като динамика автомата? (никога не съм карал!) присецва ли при смяна на предавките? винаги ли сменя скоростите като изпълни оборотите докрай? въобще дайте някакви впечатления от автоматите!
Автомата си има цял софтуер и различни програми. Той се самоадаптира в зависимост от стила ти на каране. Ако караш с много газ (спортно), ще ти превключва предавките на високи обороти. Ако караш с лека газ или подаваш плавно газ, ще ти превключва леко и на ниски обороти. Освен това по всяко едно време можеш да превключиш на спортен режим или на типтроник (ръчни скорости). Абе има за всеки кеф!!!
roni_1 написа:6. Темпомата серийно ли се вгражда?
Не. Но при някой опции като автоматична ск. кутия е серийно!
roni_1 написа:благодаря ви за отговорите!
моля

за автоматика 1л ми се струва твърде малко, според мен се приготви за около + 2л. градско. Като слушам Чегевара как говори за автоматиците се чудя, защо толкова дълго търсих кола с ръчни скорости ... а автоматици имаше доста, поне в БГ
Иначе съм напълно съгласен с теб за предницата на А4-ката ... тази няма да е така, поне така си мисля ... всъщност каквато и друга кола да си вземеш пак ще е с по-здрава предница
оригиналното сд е на особена почит тук , ако намериш кола с такова, не го махай за нищо на света
темпомата го има във всяка с мулти волан, по принцип минава за екстра
и последно - щом те дразнят ръчките отзад, търси с 4 ел стъкла, цената едва ли ще се различава от тази на ръчните само заради две ел стъкла , а монтажа в последствие ще е доста труден
Иначе съм напълно съгласен с теб за предницата на А4-ката ... тази няма да е така, поне така си мисля ... всъщност каквато и друга кола да си вземеш пак ще е с по-здрава предница

оригиналното сд е на особена почит тук , ако намериш кола с такова, не го махай за нищо на света

темпомата го има във всяка с мулти волан, по принцип минава за екстра
и последно - щом те дразнят ръчките отзад, търси с 4 ел стъкла, цената едва ли ще се различава от тази на ръчните само заради две ел стъкла , а монтажа в последствие ще е доста труден
шефът ми имаше Е46-ца, само че бензинова! откакто я карах няколко пъти се влюбих в нея! няма такава стегната возия. аз си падам малкоманияк и непрекъснато стягам колата, обаче на аудито колкото и да наливам макс 3-4 месеца и пак се разхлопва!!!! и това е Б4-ката дето са и евтини частите. значи представете си какво става с алуминиевите носачи на А4-ката.....непрекъснато смяна! а една смяна е 1000 левчета....мен не ме притеснява труда, защото мога сам да си ги правя нещата, обаче частите са скъпи....
та зотова- следващата кола ще е дизел на бмв! тръво вече съм го решил!
за ел-стъклата проблема е там, че това не е фактор по който да си избереш колратга! отиваш- гледаш другите неща, стегнато окачване, мотор, малко километри, да има това-онова.....и накрая ако е ис 4 ел скъла- направо 6-за от тотото! спомням си първата кола нямаше никакви ел. стъкла! това затова ми е като идея фикс! обиколих цяла София накрая в пловдив намерих оригинални и се дигнах до там зда ги купя...после къв ад беше докато ги сложа не е истина! обаче мерак с пари се гаси!
за 2 литра/100 км за автомата май много ми севидят! това не е ли при доста сериозно ръчкане с пусната клима?????????
ако си взема 320Д задължително ще и бодна чип! нютонметрите след чиптуннига направо ме радват! доста други мощни бензинови коли само могат да завидят!
искам да ви помоля за още инфо относно предното окачване на Е46-цата! гледах схеми, гледах чертежи, ама нали я знаете приказката- питай патило не старило....та затова- кажете какво сте сменяли, коига и как! ако някой се интересува от Б4-ковите проблеми- да ме пита!
благодаря на колегите,които се отзоваха!
та зотова- следващата кола ще е дизел на бмв! тръво вече съм го решил!
за ел-стъклата проблема е там, че това не е фактор по който да си избереш колратга! отиваш- гледаш другите неща, стегнато окачване, мотор, малко километри, да има това-онова.....и накрая ако е ис 4 ел скъла- направо 6-за от тотото! спомням си първата кола нямаше никакви ел. стъкла! това затова ми е като идея фикс! обиколих цяла София накрая в пловдив намерих оригинални и се дигнах до там зда ги купя...после къв ад беше докато ги сложа не е истина! обаче мерак с пари се гаси!
за 2 литра/100 км за автомата май много ми севидят! това не е ли при доста сериозно ръчкане с пусната клима?????????

ако си взема 320Д задължително ще и бодна чип! нютонметрите след чиптуннига направо ме радват! доста други мощни бензинови коли само могат да завидят!
искам да ви помоля за още инфо относно предното окачване на Е46-цата! гледах схеми, гледах чертежи, ама нали я знаете приказката- питай патило не старило....та затова- кажете какво сте сменяли, коига и как! ако някой се интересува от Б4-ковите проблеми- да ме пита!

благодаря на колегите,които се отзоваха!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
roni_1 написа:за 2 литра/100 км за автомата май много ми севидят! това не е ли при доста сериозно ръчкане с пусната клима?????????!
2л. отгоре не може да стигне разхода - споко!
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Като сложиш този чип на кола на 1/2 млн километри резултата ще е плачевен (не веднага де
). А повечето коли на нашия пазар са точно такива. Гледай мотора и купето и зарежи ел. стъкла и т.н. Успех!

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=15
разгледай тази тема за разхода
колегите с автоматици споменават нещо за над 10 разход градско
това си е +2л
разгледай тази тема за разхода
колегите с автоматици споменават нещо за над 10 разход градско
това си е +2л
roni_1 написа:... обаче на аудито колкото и да наливам макс 3-4 месеца и пак се разхлопва!!!! и това е Б4-ката дето са и евтини частите. значи представете си какво става с алуминиевите носачи на А4-ката.....непрекъснато смяна!...
А4 не е чак толкова зле. аз имах такава за 2 години и окачването не прави никакви проблеми..
но скачай на Е46-ката с чиста съвест, доста по-добра кола е и е кеф да се кара!
автоматика на бмв е добър. но убива половината удоволствие от карането.
имах приятел с автоамт на 520-ка! беше доста щуро бмв!
за окачването на А4-ката - много съм слушал от патили и не ми се иска да мина по същия път!
чипове слага Мишо- 0887/787-949 аз при него съм слагал на няколко коли и съм мн доволен! качеството е на ниво, цените са под тези на дигитал тунинг! а и пича е много корлектен- ако нещо не става ти го казва директно, а не - абе да пробваме това....да направим онова....да ти вземе парите и накрая пак да не стане!
за Е46-цата из форума на дир-а пише, че се прецаквала турбината- знам че ими определени изисквания към всяко турбо-моторче, ама де не се окаже че турбото им е някакво слабо място и редовно да ми изтича маслото в кюнците....
за окачването на А4-ката - много съм слушал от патили и не ми се иска да мина по същия път!
чипове слага Мишо- 0887/787-949 аз при него съм слагал на няколко коли и съм мн доволен! качеството е на ниво, цените са под тези на дигитал тунинг! а и пича е много корлектен- ако нещо не става ти го казва директно, а не - абе да пробваме това....да направим онова....да ти вземе парите и накрая пак да не стане!
за Е46-цата из форума на дир-а пише, че се прецаквала турбината- знам че ими определени изисквания към всяко турбо-моторче, ама де не се окаже че турбото им е някакво слабо място и редовно да ми изтича маслото в кюнците....

здравей,
автоматика вече не е като едно време чакаш около една цигара време докато се сети да смени от 3та на 4та и т.н. автоматика от Е39 и насам е много по-бърз от ръчните скорости пък като караш економично софтуера му се адаптира към най-голямо пестене..и съответно на спорт моуд...случи ми се да изпреваря с помоща на кик-даун е направо се изстрелях напред...та затова че хората не търсят автоматиците в голям процент е въпрос на нехайство а не че не са добри...тук порше дават типтроник на всичките им коли да не са глупави случайно тези или БМВ? и другото което забелязах е че автоматите са по-богато оборудвани
автоматика вече не е като едно време чакаш около една цигара време докато се сети да смени от 3та на 4та и т.н. автоматика от Е39 и насам е много по-бърз от ръчните скорости пък като караш економично софтуера му се адаптира към най-голямо пестене..и съответно на спорт моуд...случи ми се да изпреваря с помоща на кик-даун е направо се изстрелях напред...та затова че хората не търсят автоматиците в голям процент е въпрос на нехайство а не че не са добри...тук порше дават типтроник на всичките им коли да не са глупави случайно тези или БМВ? и другото което забелязах е че автоматите са по-богато оборудвани

- dehol
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e60 M5
ако ще е дизел да е мощна...330d ..или ае 320d пак варви
абе аз четох в един авто билд че е46 са по-зле от е36...6о напрао не си вземеш е39
ше ти е по-меко на дупето..голяма кола 



35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]