Проблем с термометъра
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 11.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535dA LCI
Проблем с термометъра
както си карах по магистралата онзи ден и ми показваше 28 градуса, изведнъж изтрещя нешо и температурата започна да се покачва, стигна до +50, след известно време стигна до -40 и сега си седи на
-40. като се загледах, видях, че пред дясната преда гума, на подкалника имам някаква дупка с диаметър около 10см, седи като изгорено, разтопена и от нея стърчат някакви кабели? предполагам термодатчика? къде да си намеря такова нещо и кой може да ми го монтира?
-40. като се загледах, видях, че пред дясната преда гума, на подкалника имам някаква дупка с диаметър около 10см, седи като изгорено, разтопена и от нея стърчат някакви кабели? предполагам термодатчика? къде да си намеря такова нещо и кой може да ми го монтира?
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
- simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 11.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535dA LCI
Датчика беше заминал заедно с буксата. Срещу 127лв е като нов, но сега ми показва с около 1-2 градуса повече? Сравнявах го с други коли на тях беше 33.5 на мен ми е 35, на какво може да се дължи това?
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Не му вярвай, когато си на място - колата се нагрявя от слънцето, двигателя грее яко и т.н. като се позасилиш е по обективно. Имам едно Скорпио освен БМВ-то и там температурата е поне с 2-5 градуса по-актуална когато си на място. Явно са го сложили швабите на топло място. Споделям мнение, не твърдя, че е така при всички!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Разлики в отчетените температури са възможни, ако:
- колите са различни марки/модели. Примерно на Голфа Т' датчик е най-отпред на бронята в средата на централния отвор, докато на Е39-та е в десния преден подкалник, т.е. не се обдухва добре и по-лесно "се влияе" от Т'-та на двигателя, особено, когато е топъл
- когато колите са еднакви марка/модел, но едната е била в движение и току що е спряла, а другата е билка паркирана не едно място, напичана цял ден от Слънцето. Тогава е 200% сигурно, че ще има разлика в показанията
... и т.н.
- колите са различни марки/модели. Примерно на Голфа Т' датчик е най-отпред на бронята в средата на централния отвор, докато на Е39-та е в десния преден подкалник, т.е. не се обдухва добре и по-лесно "се влияе" от Т'-та на двигателя, особено, когато е топъл
- когато колите са еднакви марка/модел, но едната е била в движение и току що е спряла, а другата е билка паркирана не едно място, напичана цял ден от Слънцето. Тогава е 200% сигурно, че ще има разлика в показанията
... и т.н.

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани