Тресене във волана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тресене във волана
Колеги, помагайте. От една седмица се появи едно тресене във волана, при намаляне, между 80 и 60 км. После се успокоява. Мислех че са криви дисковете, и реших да ги сменям, по гаранция, че съм ги метнал заедно с накладки преди 1000 км, но се оказа, че не е от тях. Горе-долу по същото време се появи един досаден шум в предно дясно колело. При движение по паваж се чува едно звънтене на ламарина, което го има и като ударя с длан по джантата, но само при пусната от крик кола. Като я вдигна на крика, няма звънтене. Бърках през джантата, за да хващам с ръка, предпазната ламарина, евентуално ако е от нея, да спре, но пак си звънти, при удар.
А нали се сещате, че не може да караш БМВ и хора по улиците да се обръщат за да видят, коя Жигулка дрънчи така
Помагайте 



- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
Тресенето на волана е най-вероятно от Trust Arm bushings ама как е на български не знам.
Номер 4 на диаграмата обаче там бушинга не е показан. Ако намериш от къде да си го купиш и някой да ти го пресира в самата щанга, ще ти е по евтино. А за звънтенето вдигаш колата хващаш гумата и почваш да клатиш нагоре надолу, наляво надясно и слушаш. Ако имаш голям луфт при клатенето значи имаш лагер за смяна.

Номер 4 на диаграмата обаче там бушинга не е показан. Ако намериш от къде да си го купиш и някой да ти го пресира в самата щанга, ще ти е по евтино. А за звънтенето вдигаш колата хващаш гумата и почваш да клатиш нагоре надолу, наляво надясно и слушаш. Ако имаш голям луфт при клатенето значи имаш лагер за смяна.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Откога не си сменял носачите с тампоните? .... и четирите предни!
Май е време да се замислиш. При положение, че ще го правиш, препоръчвам спортните тампони на Powerflex,
които са се доказали и на БГ пазара и са любими на почти всички рацери...
... защото са почти вечни.
ПП. Ня кутията им пише, "Работят най-добре под напрежение".
Май е време да се замислиш. При положение, че ще го правиш, препоръчвам спортните тампони на Powerflex,
които са се доказали и на БГ пазара и са любими на почти всички рацери...

ПП. Ня кутията им пише, "Работят най-добре под напрежение".

- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
koko29 написа:Абе хора кви носачи, кви тампони бре. Тая кола се поддържа в "М Кар" Пловдив. Всичко е сменено по нея освен рейката. Но едва ли е от нея, щото и като ударя леко с юмрук по гумата пак звънти. Нали се сещате, че няма как да не се поддържа колата, все пак там работя.
Ok ти като работиш там това да не значи че не ти се износват частите? Кога са сменяни тампоните? Друго което може да са неравномерно износени накладки, не добре балансирани гуми, гуми които са неравномерно износени или не кръгли.
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
ICE написа:Откога не си сменял носачите с тампоните? .... и четирите предни!
Май е време да се замислиш. При положение, че ще го правиш, препоръчвам спортните тампони на Powerflex,
които са се доказали и на БГ пазара и са любими на почти всички рацери...... защото са почти вечни.
ПП. Ня кутията им пише, "Работят най-добре под напрежение".![]()
Айси, колко струват тез неща дето ги препоръчваш?
Дай някакви ориентировъчни стойности.
Touring & windsurf club
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Hex Пуснато на: 15 Май 2007, 16:34 Заглавие:
Нищо не видях, като се вдигне на подемник и изчезва, а нямам канал 

Проблема със звъненето го има и при мен от двете страни. Като си отворя прозорците докато сам в движение и звънти точно на ламарина.Явно е слабост на модела и трябва да има някакво решение ,но проблема май идва от това че никой не може да разбере от къде точно идва звънтене.
Доста кончета в един обор.


Между-другото вижте си предпазните ламарини на дисковете. Те са закрепени за шенкела със зегер-шайби дето лесно се разхлабват /най-често тази отдолу/. И аз имах от двете страни звънтене, но от дясно се оказа че една зегерка се е разхлабила леко и ламарината мърда нагоре-надолу, при дупка колелото я засилва и звъни зверски. Махайте зегерките и слагайте болтове 6 мм. Отляво още не мога да намеря проблема.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани