318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 27 Апр 2007, 23:13

vutov написа:Е значи 5 пси= 0.3 бара, а 10 пси= 0.6 бара, което ми се вижда доста далеч от 2-та бара за които говори лудия.

това е само докато е натиснат съединетеля при старт от място оборотите са ограничени примерно до 5000 и след пускането на съединителя колата се разварта до 8500-9000 RPM и стига до 2 бара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Апр 2007, 6:16

:) opss иска ми се да съм с ис-а но доста бу4и :) с тоя кюнец :) на събора ще съм с купенцето, не ми остана време да монтирам ключето на съединителя ама понеделник вторник като се съвземем от събора :mhihi:

принципа на лън4а е '' гаси тока'' ама само на свещите избираш си само на колко рпм искаш и на толкова си го гласиш да сработва
през времето в което няма искра на свещите неизгорелия бензин се натрупва в изпускателния колектор преди турбината , след като мотора падне под зададените обороти искрата отново идва и бензина в изпускателите се запалва с взрив създаденото налягане от своя страна развърта турбината горе долу това е принципа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 28 Апр 2007, 9:30

Ясно, а до колко оборота може да го качиш и защо не стартираш от примерно 5-6к оборота, след като казваш, че колата няма сила да завърти сликовете?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Апр 2007, 0:38

може да се настройва то4ката на сработване от 300 до 9000 оборота, трябва да се тества къде е най-добре според мен между 4000 и 6000 рпм в зависимост от настилката и предавател ните 4исла на дифа и на мен ми е интересно сега се прибирам от събора скоро ще има инфо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Май 2007, 0:35

малко раздвижване по темата- дойдоха едни шукарийки по окачването Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 03 Май 2007, 9:44

А тея два презерватива отляво и те ли са в комплекта? :mhihi:
---

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Май 2007, 9:49

theraven_nz написа:А тея два презерватива отляво и те ли са в комплекта? :mhihi:


ахахаах :mhihi: не бе тва е грес за тампоните преди да се монтират :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 10 Май 2007, 10:50

Луд, с какъв съединител си?
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Май 2007, 21:33

AlibiTu написа:Луд, с какъв съединител си?


с този комплект маховик и съединител http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SACHS-CL ... dZViewItem

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 11 Май 2007, 23:00

Цената е доста атрактивна :shock: . В Германия искат само на Сакс-а 550 евро, че и отгоре. А тука с доставка и мито, получаваш за 550 евро и олекотен маховик. Поразгледах .. за 300$ Сакс Stage 3 Съединител.... може би на нещо такова бих се спрял.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Май 2007, 23:28

AlibiTu написа:Цената е доста атрактивна :shock: . В Германия искат само на Сакс-а 550 евро, че и отгоре. А тука с доставка и мито, получаваш за 550 евро и олекотен маховик. Поразгледах .. за 300$ Сакс Stage 3 Съединител.... може би на нещо такова бих се спрял.


съединителя е уникален напрвих 30 тина последователни старта от място на бояна на грапавото със сликовете без да се запали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 12 Май 2007, 13:28

Съединитиеля мек ли е? Полусъединител има ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 13 Май 2007, 5:32

Той лудия не използва полусъединител.
А аз май кат съм пил не трябва пиша в тоя форум :mhihi:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Май 2007, 21:47

vutov написа:Съединитиеля мек ли е? Полусъединител има ли?


да има си полусъединител няма никакви демпферни прожини зацепва плaвно при нормално каране когато педала се пусне рязко съответно рязко зацепва и няма пускане държи изродски :shock: чак не ми се вярваше
Последна промяна ludiagsm на 18 Май 2007, 10:50, променена общо 1 път

ИС-пушил ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: BlacK Sea
Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
Мечтае да кара: Ферари ф 40
Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация

Мнение от Mishel_Vaian » 16 Май 2007, 19:53

Луд ти си най лудия :mhihi: Ти си идол за всички хора с ИС-ове айде успех и колата да се развива все по-горе и по ... :bowdown:
My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook