Вибрации във волана на 525тдс...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Вибрации във волана на 525тдс...

Мнение от jijo23 » 06 Май 2007, 19:34

Здравейте!
Проблема е следния: при натискане на спирачките се получават вибрации във волана! Каква е възможната причина??? Струва ми се че и при завой се получава леко затеганя! Дали не е от джантите 19' са? Ако някои знае какви са възможностите ще съм му благодарен да пише!

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 06 Май 2007, 20:32

ако се получава само при натискане на спирачките => криви дискове

да ти кажа, че може и да са задни дискове а не задължително предни.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от jijo23 » 06 Май 2007, 20:45

Получават се само при средно положение на педала(спирачката). Ако са дискове как могат да се проверят да ли са наистина криви?Хидравликата е леко тромава при завоите.Дали е от големите гуми или е рейката?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 07 Май 2007, 17:32

Може да е от криви джанти... При мене беше така и като ми ги балансираха се оправи...

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 07 Май 2007, 17:40

забележи дали ти пулсира педала на спирачката като нетиснеш леко. Ако да - 100% са дискове :winky:


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 07 Май 2007, 22:03

ОБЩИ, ЧЕСТО СРЕЩАНИ ПРОБЛЕМИ:

Често срещан проблем е да имате вибрации във волана и/или педала на спирачките, за които да не знаете откъде произлизат. И след като сте проверили всичко, спирачки, джанти, гуми, окачване, започвате да се замисляте дали този модел не излиза фабрично с този проблем. А предполагали ли сте, че всичките ви "грижи" може и да произлизат ...... и от рейката?!

Независимо от това дали колата е 1997г. или 2002г., те всичките имат един ГЕНЕРАЛЕН ПРОБЛЕМ – РЕЙКАТА!!! В предишната петица Е34, поставяха кормилна кутия, но тук при Е39 са сменили подхода и са поставили рейка, решение което никой фен на марката не одобрява до ден днешен. По всичко личи, че натоварването върху този възел/детайл е по-голямо от предвиденото. Факт е дори, че не познавам човек с Е39, който да не е страдал от този досаден проблем - рейката. Повечето прибягват до рециклиране на последната, но моето мнение е, ако можете да си го позволите, то купете си нова. Някой ще ми отговори, че дори нова, тя няма да издържи повече от 60'000 – 80'000

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 07 Май 2007, 22:10

И пак няма оправия..............

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Май 2007, 0:22



Благодаря за цитата, само да добавя, че ахилесовата пета на този модел са тампоните на носачите. Но затова скоро ще има подробно инфо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 15 Май 2007, 12:42

ICE написа:


Благодаря за цитата, само да добавя, че ахилесовата пета на този модел са тампоните на носачите. Но затова скоро ще има подробно инфо!

Чакаме с нетърпение. ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 16 Май 2007, 19:28

Проблемът според мен (от личен опит) е комплексен!
Не можеш да кажеш, това е само от гуми+джанти или само от тампони или само от рейката! всичко е с натрупване!

1. Просто БМВ е по-чувствително, откъм предница, в сравнение с другите марки коли. А и предницата е доста тежка за тези тампони, които са предвидени за носачите, това е факт!

2. Факт е също така, че спирачните дискове (298х24 мм) са недостатъчни за този сравнително тежък модел. Малцина знаят, че по предписание спирачните дискове се сменят, когато от дебелина 24 мм, достигнат дебелина 20 мм!!! :shock: Затова комбито е със спирачни предни дискове с р-р 324х30 мм, което е значително по-добре. При 540i, нещата са още по-добре...

3. Рейката също не е шедьовър в моделите Е39. Пълна излагация! При Е34 нещата бяха железни, няма рейка, а кутия... като се появи луфт се "обира" и всичко е ОК.

Та такива ми ти разсъждения... Айде стига, че ме заболяха пръстите. :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook