Вибрации във волана на 525тдс...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Вибрации във волана на 525тдс...
Здравейте!
Проблема е следния: при натискане на спирачките се получават вибрации във волана! Каква е възможната причина??? Струва ми се че и при завой се получава леко затеганя! Дали не е от джантите 19' са? Ако някои знае какви са възможностите ще съм му благодарен да пише!
Проблема е следния: при натискане на спирачките се получават вибрации във волана! Каква е възможната причина??? Струва ми се че и при завой се получава леко затеганя! Дали не е от джантите 19' са? Ако някои знае какви са възможностите ще съм му благодарен да пише!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
ако се получава само при натискане на спирачките => криви дискове
да ти кажа, че може и да са задни дискове а не задължително предни.
да ти кажа, че може и да са задни дискове а не задължително предни.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
ОБЩИ, ЧЕСТО СРЕЩАНИ ПРОБЛЕМИ:
Често срещан проблем е да имате вибрации във волана и/или педала на спирачките, за които да не знаете откъде произлизат. И след като сте проверили всичко, спирачки, джанти, гуми, окачване, започвате да се замисляте дали този модел не излиза фабрично с този проблем. А предполагали ли сте, че всичките ви "грижи" може и да произлизат ...... и от рейката?!
Независимо от това дали колата е 1997г. или 2002г., те всичките имат един ГЕНЕРАЛЕН ПРОБЛЕМ – РЕЙКАТА!!! В предишната петица Е34, поставяха кормилна кутия, но тук при Е39 са сменили подхода и са поставили рейка, решение което никой фен на марката не одобрява до ден днешен. По всичко личи, че натоварването върху този възел/детайл е по-голямо от предвиденото. Факт е дори, че не познавам човек с Е39, който да не е страдал от този досаден проблем - рейката. Повечето прибягват до рециклиране на последната, но моето мнение е, ако можете да си го позволите, то купете си нова. Някой ще ми отговори, че дори нова, тя няма да издържи повече от 60'000 – 80'000
Често срещан проблем е да имате вибрации във волана и/или педала на спирачките, за които да не знаете откъде произлизат. И след като сте проверили всичко, спирачки, джанти, гуми, окачване, започвате да се замисляте дали този модел не излиза фабрично с този проблем. А предполагали ли сте, че всичките ви "грижи" може и да произлизат ...... и от рейката?!
Независимо от това дали колата е 1997г. или 2002г., те всичките имат един ГЕНЕРАЛЕН ПРОБЛЕМ – РЕЙКАТА!!! В предишната петица Е34, поставяха кормилна кутия, но тук при Е39 са сменили подхода и са поставили рейка, решение което никой фен на марката не одобрява до ден днешен. По всичко личи, че натоварването върху този възел/детайл е по-голямо от предвиденото. Факт е дори, че не познавам човек с Е39, който да не е страдал от този досаден проблем - рейката. Повечето прибягват до рециклиране на последната, но моето мнение е, ако можете да си го позволите, то купете си нова. Някой ще ми отговори, че дори нова, тя няма да издържи повече от 60'000 – 80'000
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ivoo написа:ОБЩИ, ЧЕСТО СРЕЩАНИ ПРОБЛЕМИ:
Благодаря за цитата, само да добавя, че ахилесовата пета на този модел са тампоните на носачите. Но затова скоро ще има подробно инфо!
ICE написа:ivoo написа:ОБЩИ, ЧЕСТО СРЕЩАНИ ПРОБЛЕМИ:
Благодаря за цитата, само да добавя, че ахилесовата пета на този модел са тампоните на носачите. Но затова скоро ще има подробно инфо!
Чакаме с нетърпение.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Проблемът според мен (от личен опит) е комплексен!
Не можеш да кажеш, това е само от гуми+джанти или само от тампони или само от рейката! всичко е с натрупване!
1. Просто БМВ е по-чувствително, откъм предница, в сравнение с другите марки коли. А и предницата е доста тежка за тези тампони, които са предвидени за носачите, това е факт!
2. Факт е също така, че спирачните дискове (298х24 мм) са недостатъчни за този сравнително тежък модел. Малцина знаят, че по предписание спирачните дискове се сменят, когато от дебелина 24 мм, достигнат дебелина 20 мм!!!
Затова комбито е със спирачни предни дискове с р-р 324х30 мм, което е значително по-добре. При 540i, нещата са още по-добре...
3. Рейката също не е шедьовър в моделите Е39. Пълна излагация! При Е34 нещата бяха железни, няма рейка, а кутия... като се появи луфт се "обира" и всичко е ОК.
Та такива ми ти разсъждения... Айде стига, че ме заболяха пръстите.
Не можеш да кажеш, това е само от гуми+джанти или само от тампони или само от рейката! всичко е с натрупване!
1. Просто БМВ е по-чувствително, откъм предница, в сравнение с другите марки коли. А и предницата е доста тежка за тези тампони, които са предвидени за носачите, това е факт!
2. Факт е също така, че спирачните дискове (298х24 мм) са недостатъчни за този сравнително тежък модел. Малцина знаят, че по предписание спирачните дискове се сменят, когато от дебелина 24 мм, достигнат дебелина 20 мм!!!

3. Рейката също не е шедьовър в моделите Е39. Пълна излагация! При Е34 нещата бяха железни, няма рейка, а кутия... като се появи луфт се "обира" и всичко е ОК.
Та такива ми ти разсъждения... Айде стига, че ме заболяха пръстите.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани