Вибрация на таблото при 525 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Вибрация на таблото при 525 tds
Колеги от няколко седмици насам усещам някакви вибрации в таблото, доста неприятни. Ходих в сервиз закачиха я на комп. но нищо всичко е в норма, та въпроса ми е от какво може да са породени тези вибрации? В сервиза ми намекнаха че може да ми е запушен катализатора, но колата си върви нормално
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Ти откаде си сигурен, че върви нормално ? И аз като си купих моята ми се струваше, че върви нормално, ама като махнах катализатора тръгна по друг начин... Все пак трябва да имаш база за сравнение за да кажеш дали върви нормално...
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Еми сигурен съм, защото като я купих колата преди 6-7 месеца нямаше вибрации а вървеше по същия начин
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
привет на вс. БМВ маняци!
помагаите моля!
Имам същия проблем, но на Е39 520i
Вибрации от 1000-2500 оборота. Усе6тат се най-силно по волана и предна част на купето. Двигателя не трепва. Карах я на елкон - замерваха - перфекто работел.
Гърнета няма опрели и тампоните са видимо здрави.
Какво може да е?

Имам същия проблем, но на Е39 520i

Вибрации от 1000-2500 оборота. Усе6тат се най-силно по волана и предна част на купето. Двигателя не трепва. Карах я на елкон - замерваха - перфекто работел.
Гърнета няма опрели и тампоните са видимо здрави.
Какво може да е?

ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
много сме писали по този въпрос ...
това са тампоните на носачите, които "изглеждат" читави, но с времето гумата се отпуска и почват да поддават при скорост 80-120 км/ч ...
това са тампоните на носачите, които "изглеждат" читави, но с времето гумата се отпуска и почват да поддават при скорост 80-120 км/ч ...
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Проблема не е в движение , а само на място. Обортомера и комп. в сервиза показват 750 - 775 оборота на място, което мисля че е нормално
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
относно вибрациите
колега,при мен го прави на място
тампоните на двигателя маслени ли са?отван си изглейдат здрави 


ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Перката!
Може да има счупена част и оттам да изпада в резонанс при определени обороти.
Спри двигателя и разгледай много внимателно перката.
Обикновено се отчупва малко парче в периферията, но ти я прегледай цялата.
Това е един от вариантите.
Успех!
Може да има счупена част и оттам да изпада в резонанс при определени обороти.
Спри двигателя и разгледай много внимателно перката.
Обикновено се отчупва малко парче в периферията, но ти я прегледай цялата.
Това е един от вариантите.
Успех!
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Онзи ден в Супер-Дизел ме зарадваха с грешка в компютъра, която според тях се дължала на заминаваща си електроника на помпата.
Симптомите били тресене като е загрял двигателя и при ръчни скорости забиване на муцуната при включване между първа и втора.
С автоматика още не съм усетил такова забиване и за момента мисля да си карам така.
Симптомите били тресене като е загрял двигателя и при ръчни скорости забиване на муцуната при включване между първа и втора.
С автоматика още не съм усетил такова забиване и за момента мисля да си карам така.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани