318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 24 Апр 2007, 16:50

:( :roll: :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2007, 17:04

abe споко преди с турбината на power enterprice не ми затапваше :) не е от колектора а от турбина vf 34-kata я дават за 350-370 коня и макс 1,6 бара налягане след това става като тапа -затова на 3-та скорост след 7000рпм малко се мотае . дoве4ера или утре слагам гарета да видиме как ще е с него сега се прави един преходен фланец от ИХИ към Garett

ето едно видео колегата мишо е снимал малко широкоекраннен формат ама все пак се разбира как върви колата без сликовете , там на последния старт си завих кум барбекюто:) при зайотунинг тийм ,колата си е ок д ане се уплаши '' изкефи'' некой:)

http://youtube.com/watch?v=_RuDdmFGYns мисля 4е ако оправя старта със сликовете ще влезна най-накрая у 13 ките без азот

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 24 Апр 2007, 17:12

ludiagsm написа:...http://youtube.com/watch?v=_RuDdmFGYns


много пилене (и то на бетона), много поВер
успехи Луд! :yes: :driving:

п.с. мислиш ли да мериш на Дино по някое време? :roll:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2007, 17:17

vicho написа:
ludiagsm написа:...http://youtube.com/watch?v=_RuDdmFGYns


много пилене (и то на бетона), много поВер
успехи Луд! :yes: :driving:

п.с. мислиш ли да мериш на Дино по някое време? :roll:



мерси мисля да я мерна даже д анапрая некоя настрой4ица ама немога се доредя мноу коли имат у проспийд народа е полудел да си праи бега4ките

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 24 Апр 2007, 17:19

Ами пролет е, сезонът започна, състезанията и те ... ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 24 Апр 2007, 18:15

А до колко бара мислиш да я докараш? И колко коня нитро мислиш да пръскаш? Ще пуснеш ли една снимка на колектора...
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2007, 18:53

AlibiTu написа:А до колко бара мислиш да я докараш? И колко коня нитро мислиш да пръскаш? Ще пуснеш ли една снимка на колектора...


2 бара и 100 коня нитро колектора го има някъде назад по темата

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E46
Мечтае да кара: ///M-power

Мнение от ///M-Power » 26 Апр 2007, 10:49

Абе кви глупости 6е прави6 6е слага6 ограни4ител на 5000об. да може6 да тръгва6 че колата нема сила па незнам си кво 6е прави6 сложи по малки сликове кви са тиа 235/45 17 тва да не е драгстер. Сложи не6то 205 16 Гледахме те в събота По твоите обяснениа и расъждения колата трябва да е ............ А не е,за съжаление!!!!!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E46
Мечтае да кара: ///M-power

Мнение от ///M-Power » 26 Апр 2007, 10:58

Колко пари и труд си хварлил по тая кола а некои и на половината на тебе не са! И са направили некви бега4ки макар и кенефи! И просто не мога да си го обясна.Абе явно много не6та не са ти ясни о6те :roll: но стом има6 желание 6те ги разбере6 с времето и опита! УСПЕХ!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 26 Апр 2007, 11:18

///M-Power написа:Абе кви глупости 6е прави6 6е слага6 ограни4ител на 5000об. да може6 да тръгва6 че колата нема сила па незнам си кво 6е прави6 сложи по малки сликове кви са тиа 235/45 17 тва да не е драгстер. Сложи не6то 205 16 Гледахме те в събота По твоите обяснениа и расъждения колата трябва да е ............ А не е,за съжаление!!!!!!!!
Не разбрах защо не ти харесва идеята да се сложи един ограничител на празните обороти?! Нали това е идеята на Launch Control?!

И защо да слага тесни гуми - че той ще ги пали зверски, то няма да има никакво сцепление с бетона!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 26 Апр 2007, 11:26

Само аз ли не виждам смисъла от сликове с нисък профил за драг :roll: Едни 15-ки с по висок профил според мен ще свършат доста по добра работа, пък били те и по тесни.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 26 Апр 2007, 11:31

Лудия кара със семи-сликове (Drag Radials), пиша го тъй като има маaaaлка разлика между слик и семи-слик ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 26 Апр 2007, 12:07

:OT:
Защо по нормалните писти пръскат спрейове или нанасят грунтове за подобряване на сцеплението, а тук това нещо не се прави?! Не мога да си представя времената с колко ще се подобрят!!!

http://www.caswellplating.com/vht/vht_quality.htm

Изображение Изображение Изображение

VHT TRACKBITE SP-162 is an exclusive consumer formulation designed to offer controlled traction for competition drag racing. VHT TrackBite is a liquid track treatment, which improves traction by means of adhesion and does not soften tires nor the track surface as other imitation products may. SP-162 is packaged in a one gallon bottle.
VHT TrackBite SP-163, Drag Strip Formula, 55
Gallon Drum is a high solids, quick setting liquid
track treatment designed specifically for drag
track racing competition.
This exclusive formulation is designed to offer controlled traction, quicker times and create more exciting racing.
VHT TRACKBITE CONCENTRATE, SP-165 has been engineered for paved oval tracks. Also packaged in 54 gallon drums, this formula is designed to withstand the rigors of extreme cornering loads, while enhancing side bite. Very durable, will not harm track surface or tires as other imitation products may, and will wthstand extreme exposure to the sun's heat. VHT TrackBite Concentrate, SP-165 is also an excellent sealer on freshly ground and/or resurfaced tracks. Used at leading USAC and NASCAR sanctioned paved ovals.
VHT TrackBite has been used by every major drag strip and drag racing sanctioning body since 1972.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Апр 2007, 9:00

etuka edni wideota ot сутринта преди божура опитахме се да настроим нещо ама мно ни се спе6е и не бехме в 4ас

http://youtube.com/watch?v=_IpkZ4KZYDs

http://youtube.com/watch?v=aG7cm9z4IaU

http://youtube.com/watch?v=LD2vISgY5C0

http://youtube.com/watch?v=0nYC87C2l-M

http://youtube.com/watch?v=QZ2ARz1ctZI

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E46
Мечтае да кара: ///M-power

Мнение от ///M-Power » 27 Апр 2007, 11:20

Абе Мишо кое не ти е ясно? Като сложи малко по тесни сликове и по висок профил колата ще стартира по добре защото със тези сликове 235/45 са прекалено широки и сцеплението е прекалено голямо за тази мощност на БМВ-то и не може да ги превърти и това страшно много го забавя на старта. А на драга Лудиа стартираше с нормални гуми затова боксуваше толкова.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook