обезвъздушаване на М42В18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
обезвъздушаване на М42В18
Колеги вчера си проверих нивото на антифриза и беше доста ниско. Колата не беше палена от минимум 15 часа - следователно беше напълно студена. Когато отворих капачката на казанчето - нивото на антифриза остана същото. Та допълних аз антифриз до белега на казанчето където пише KALT/COLD и вместо да си затворя капачката и да съм спокоен, незнам с кой акъл реших да развия винта за обезвъздушаване, който е отгоре на радиатора, непосредствено до капачката на разширителния съд (тя беше отворена). Чу се едно "шшшшшшшшшш" и нивото в казанчето се покачи доста над белега. След няколко часа трябваше да пътувам. Карах и стрелката на температурата стигна средата. Хвана ме светофар и стрелката стигна около 2мм след средата, светна зелено и тръгнах - след около 200 метра стигнах мястото (стрелката беше пак 2мм след средата) и изгасих колата. На връщане по същия път стрелката не мина чертата между синята зона и средата. Имам няколко въпроса:
1. Това означава че системата е глътнала въздух и сега трябва да се обезвъздуши нали така?
2. Има ли някакви тънкости в обезвъздушаването на М42В18 или процедурата е същата като тази която е описал колегата logout в тази тема? http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2%E0%ED%E5
3. Ако някой колега с М42В18 напише стъпка по стъпка процедурата по обезвъздушаване на въпросния двигател би било полезно за всички и има 1 бира от мен
1. Това означава че системата е глътнала въздух и сега трябва да се обезвъздуши нали така?
2. Има ли някакви тънкости в обезвъздушаването на М42В18 или процедурата е същата като тази която е описал колегата logout в тази тема? http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2%E0%ED%E5
3. Ако някой колега с М42В18 напише стъпка по стъпка процедурата по обезвъздушаване на въпросния двигател би било полезно за всички и има 1 бира от мен

THE ONE & ONLY E30
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
преполагам, че е същото както на М40. доливаш само на студен двигател. загряваш колата до two minutes to midnight
. отвиваш болчето леко, даваш газ да се развърти водната помпа и като почне да тече затягаш (внимателно, че болчетата се чупят!). ако не си доволен може да го направиш още 1-2 пъти и това е
има и болт за обезвъздушаване на тръбата преди термостата, обаче не ми е ясно как може да бръкнеш там без да получиш жестоки изгарания


има и болт за обезвъздушаване на тръбата преди термостата, обаче не ми е ясно как може да бръкнеш там без да получиш жестоки изгарания

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Пробката на термостата се достига с гедоре и няколко наставки, та да стане поне 30 см. Наистина е на малко гадно място!
от ли4ен опит те съветвам когато колата е студена напримерно сутрин преди да я запалиш,вземи отверка нивото на те4носта да бъде с един сантиметър над обозна4еното ниво отвий капа4ката на казан4ето,отвий и тапи4ката за обезвъздушаване по4ваи да надуваш с уста докато не излезе въздуха,след като по4не да излиза 4иста те4ност не спирай да надуваш,а в същото време завий обезвъздушителната тапи4ка,успех много лесен метод които малко хора знаят,но спестява много нерви 4акане колата да загрее и скъсване на тапи4ката работи безпроблемно казвам го от ли4ен опит с м40б18 мотор,но съм сигурен 4е проблеми няма да имаш,послушаи патило,успех 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
и аз така обезвъздуших моята М42, но като я запалих, термостата отвори и проверих с болтчето - еми излезна още въздух 

- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани