акрил VS база+лак (глазурит)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

с какво да си боядисам колата?

акрил
5
45%
глазурит
6
55%
 
Общо гласове : 11

Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

акрил VS база+лак (глазурит)

Мнение от DA WOLF » 12 Яну 2004, 18:00

моля да се произнасят хора които се обосновават в отговора си...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 13 Яну 2004, 14:03

Аз щи кажа нещо друго: Боя кола не кара!
Направи някво освежаване на боята. Само лак или нещо подобно, а другите пари ги налей под капака...

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: акрил VS база+лак (глазурит)

Мнение от Turturelo » 13 Яну 2004, 16:01

DA WOLF написа:моля да се произнасят хора които се обосновават в отговора си...


Това не го видя бе Парадокс? Ами и аз трябва да наредя поредния постинг нямащ нищо общо с темата??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 13 Яну 2004, 17:30

Ами аз мисля че има значение на каква основа е сегашната ти боя.
След това ако новата боя ти е маркова не мисля,че ще е от значение на каква основа е.Според мен е най-добре да се консултираш с някой добьр бояджия.
Аз лично бих си взел боя на Sikkens.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Яну 2004, 21:51

консултирах се с двамата най-добри бояджии за враца и двамата казаха база и после лак...доста по-трудоемко, по-скъпо ама и по красиво а и после имаш база за доработка ( зависимост от дебелината и вида лак - полиране, пастиране и др...) + тва казват акрила старее мноо по-бързо от глазурита, и е по-слаб на механични увреждания...

за качеството на боята казват че разлика особено голиама м/у боя 150лв/литъра и 80лв/литъра нямало... от 80 кинта нагоре ли е :arrow: става :shock:

а иначе в момента е акрилна боята оригинална HELL ROT
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 14.06.2003
Местоположение: ISPANIA-EMPURIABRAVA

Мнение от asencho » 14 Яну 2004, 0:41

ЗНАЧИ 1.АКРИЛ Е ВИДА НА БОЯТА /ТЕ МИВАТ МАСЛЕНИ АЛКИДНИ НИТРОЦЕЛУОЗНИ АКРИЛНИ И ВОДОРАЗТВОРИМИ ПОСЛЕДНО ПОКОЛЕНИЕ/ 2.ГЛАЗОРИТ Е ИМЕ НА ФИРМА ПРОИЗВЕЖДАЩА БОИ И ДРУГИ МАТЕРИАЛИ. ТАКА ЧЕ НЕЩО НЕПРАВИЛНО СА ТЕ ОРИЕНТИРАЛИ


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 14 Яну 2004, 8:08

Ползвай компонентна боя, особено ако говорим за цялостно пръскане, първо технологията е по-добра, боята се запазва повече и второ ако после ти се налага да пръскаш отделни детайли ще ти е по-лесно и няма да седи като петно ако не пастираш.
Това са все неща които знам от опит
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 14 Яну 2004, 21:07

asencho написа:ЗНАЧИ 1.АКРИЛ Е ВИДА НА БОЯТА /ТЕ МИВАТ МАСЛЕНИ АЛКИДНИ НИТРОЦЕЛУОЗНИ АКРИЛНИ И ВОДОРАЗТВОРИМИ ПОСЛЕДНО ПОКОЛЕНИЕ/ 2.ГЛАЗОРИТ Е ИМЕ НА ФИРМА ПРОИЗВЕЖДАЩА БОИ И ДРУГИ МАТЕРИАЛИ. ТАКА ЧЕ НЕЩО НЕПРАВИЛНО СА ТЕ ОРИЕНТИРАЛИ


да де то не те ами ааз не съм се изразил добре база и лак на Глазурит искат да ми правят... :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 14 Яну 2004, 21:18

Аз зех акрилна боя на Сикенс и после ги накарах да я минат на водна и да я лакират :) Вярно излиза по скупо от металик но според мен е мноо по добро :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 14 Яну 2004, 22:07

KAMIKADZE написа:Аз зех акрилна боя на Сикенс и после ги накарах да я минат на водна и да я лакират :) Вярно излиза по скупо от металик но според мен е мноо по добро :)

и моята така я правиха
нямам забележки

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 16 Яну 2004, 19:46

Ми аз нямам много опит ма да кажа :oops:
Значи в момента базата на сикенс е 49 лв./литъра + 40 до 70 лв. литър лак :arrow: това прави 90 до 120 лв. за литър комплект , а Е30 се боядисва с 1,5 л. к-т.
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 16 Яну 2004, 23:33

е ясно че ще е база и лак. къде да си ги купя? и какви най-вече сикенс , боди, глазурит :?: :?:

аз ще взема 2 литра щото имам доста спойлери и други такива :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook