Не пали М10 1.8и

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е30
Детайли за колата: е39

Не пали М10 1.8и

Мнение от pits » 18 Апр 2007, 9:14

Може би не е редно да си правя сама тема, но ако пиша в предишна малко хора ще я прочетат.
Карам си колата на газ (на 1ва с 3000+-) правех едно малко дрифтче, и това се случва след него. Газта гръмва(за първи път ми се случа). Гледам кихалката се откачила. Закачам върта, и на газ и бензин няма никои. Гледам долу при въздуха се откачил още един маркуч, с надежда че от там е влизало въздух и затова не пали. Но пак неще. Свалям въздушния филтър и пипам дебитомера, пружината му работи ок.

И сега колеги... съм доста нещастен, защото новото така обичано бмв ме оставя 2 пъти на пътя в срок от 1 седмица. Първия път беше още като нямаше газ, много рядко почваха да падат оборотите на празен ход, но след 10-15 сек се оправяше. И така веднъж ми изгасна. И няма палене(посредата на жълтите павета). След дълго примолване 4-5 сфетофара взе да запали.

П.С. Ако някои изчете тоя роман и ми помогне ще съм благодарен. :help:
П.С.С. Сега като въртя на бензин, само припуква...пук...пук

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 18 Апр 2007, 9:50

Провери си запалването - особено внимание обърни на палеца (може да се е отчупило зъбчето, което го фиксира). Друг вариант е да имаш някъде нехерметичност по всмукателния колектор след дебитомера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е30
Детайли за колата: е39

Мнение от pits » 18 Апр 2007, 21:05

Хмм старноо, защото колата кихна, възможно ли е дроселовата клапа да е заяла нещо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 18 Апр 2007, 22:53

Размърдай кабелите на комутатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 18 Апр 2007, 23:20

viper написа:... нехерметичност по всмукателния колектор след дебитомера.
След кихането това е най-вероятно ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е30
Детайли за колата: е39

Мнение от pits » 19 Апр 2007, 10:14

Ами след кихалката има една дебела тръба дето няма спукване спред мен(просто е много корава), а и няма извадени маркучи около нея
т.е. там има само 1 който го вкарах

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Апр 2007, 12:18

Точно тая "тръба" се вади много лесно от кихалката или от дросела при кихане ;) . А и не трябва да е много корава - все пак е гумена!

Лесна проба - вадиш всичко преди тръбата, вкарваш дъното на бирена бутилка и стягаш скобата. Вадиш отдушника на капака на клапаните и там надуваш с помпа за гуми. "Тръбата" трябва да се надува и отникъде да не съска...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е30
Детайли за колата: е39

Мнение от pits » 21 Апр 2007, 14:38

Проблема решен, всички упреци за БМВ оттеглени :mhihi: :mhihi:
Палеща се беше прецакал, може утре да пусна снимки. Сега го смених и запали от половин оборот :). Иначе мисля и да сменя и капачката, че по нея имаше нагар.
Цена на нов палец 5лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 27.03.2007
Местоположение: G.Orqxovica
Кара: е30 м20б20 с клима

Мнение от burn » 21 Апр 2007, 20:09

pits написа:Проблема решен, всички упреци за БМВ оттеглени :mhihi: :mhihi:
Палеща се беше прецакал, може утре да пусна снимки. Сега го смених и запали от половин оборот :). Иначе мисля и да сменя и капачката, че по нея имаше нагар.
Цена на нов палец 5лв.

брао.......сега стреляй яко на посоки.............. :twisted: :twisted: :twisted:
nqma ciganin POJARNIKAR!!!
6toto kato vidi ogan xodi da se topli!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 21 Апр 2007, 21:29

я си виж кихалката, че може вратичката да е блокирала, и да неможе да глътне въздух, и след туй, иди шзхвърли тая газ, после иди на един добър диагностик , и земи смени сички кабели, капачки, палци свещи, ако диагностика е добър ще се родиш са тоя мотор на бензин

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook