Не пали М10 1.8и
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Не пали М10 1.8и
Може би не е редно да си правя сама тема, но ако пиша в предишна малко хора ще я прочетат.
Карам си колата на газ (на 1ва с 3000+-) правех едно малко дрифтче, и това се случва след него. Газта гръмва(за първи път ми се случа). Гледам кихалката се откачила. Закачам върта, и на газ и бензин няма никои. Гледам долу при въздуха се откачил още един маркуч, с надежда че от там е влизало въздух и затова не пали. Но пак неще. Свалям въздушния филтър и пипам дебитомера, пружината му работи ок.
И сега колеги... съм доста нещастен, защото новото така обичано бмв ме оставя 2 пъти на пътя в срок от 1 седмица. Първия път беше още като нямаше газ, много рядко почваха да падат оборотите на празен ход, но след 10-15 сек се оправяше. И така веднъж ми изгасна. И няма палене(посредата на жълтите павета). След дълго примолване 4-5 сфетофара взе да запали.
П.С. Ако някои изчете тоя роман и ми помогне ще съм благодарен.
П.С.С. Сега като въртя на бензин, само припуква...пук...пук
Карам си колата на газ (на 1ва с 3000+-) правех едно малко дрифтче, и това се случва след него. Газта гръмва(за първи път ми се случа). Гледам кихалката се откачила. Закачам върта, и на газ и бензин няма никои. Гледам долу при въздуха се откачил още един маркуч, с надежда че от там е влизало въздух и затова не пали. Но пак неще. Свалям въздушния филтър и пипам дебитомера, пружината му работи ок.
И сега колеги... съм доста нещастен, защото новото така обичано бмв ме оставя 2 пъти на пътя в срок от 1 седмица. Първия път беше още като нямаше газ, много рядко почваха да падат оборотите на празен ход, но след 10-15 сек се оправяше. И така веднъж ми изгасна. И няма палене(посредата на жълтите павета). След дълго примолване 4-5 сфетофара взе да запали.
П.С. Ако някои изчете тоя роман и ми помогне ще съм благодарен.

П.С.С. Сега като въртя на бензин, само припуква...пук...пук
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Провери си запалването - особено внимание обърни на палеца (може да се е отчупило зъбчето, което го фиксира). Друг вариант е да имаш някъде нехерметичност по всмукателния колектор след дебитомера.
- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
След кихането това е най-вероятноviper написа:... нехерметичност по всмукателния колектор след дебитомера.

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Ами след кихалката има една дебела тръба дето няма спукване спред мен(просто е много корава), а и няма извадени маркучи около нея
т.е. там има само 1 който го вкарах
т.е. там има само 1 който го вкарах
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Точно тая "тръба" се вади много лесно от кихалката или от дросела при кихане
. А и не трябва да е много корава - все пак е гумена!
Лесна проба - вадиш всичко преди тръбата, вкарваш дъното на бирена бутилка и стягаш скобата. Вадиш отдушника на капака на клапаните и там надуваш с помпа за гуми. "Тръбата" трябва да се надува и отникъде да не съска...

Лесна проба - вадиш всичко преди тръбата, вкарваш дъното на бирена бутилка и стягаш скобата. Вадиш отдушника на капака на клапаните и там надуваш с помпа за гуми. "Тръбата" трябва да се надува и отникъде да не съска...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Проблема решен, всички упреци за БМВ оттеглени
Палеща се беше прецакал, може утре да пусна снимки. Сега го смених и запали от половин оборот
. Иначе мисля и да сменя и капачката, че по нея имаше нагар.
Цена на нов палец 5лв.


Палеща се беше прецакал, може утре да пусна снимки. Сега го смених и запали от половин оборот

Цена на нов палец 5лв.
- burn
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.03.2007
- Местоположение: G.Orqxovica
- Кара: е30 м20б20 с клима
pits написа:Проблема решен, всички упреци за БМВ оттеглени![]()
![]()
Палеща се беше прецакал, може утре да пусна снимки. Сега го смених и запали от половин оборот. Иначе мисля и да сменя и капачката, че по нея имаше нагар.
Цена на нов палец 5лв.
брао.......сега стреляй яко на посоки..............



nqma ciganin POJARNIKAR!!!
6toto kato vidi ogan xodi da se topli!!!
6toto kato vidi ogan xodi da se topli!!!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани