схема за бушоните Спешничкоо0о0о0

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на нафта
Детайли за колата: 530d

схема за бушоните Спешничкоо0о0о0

Мнение от c0nn3c710n_pr0bl3m » 18 Апр 2007, 0:32

Бе имам Проблем с бушоните...не са си на мястото...т.е. амперите не са така както трябва...установих го доста лесно...след като се запали един кабел в инсталацията....не мога да си намеря тая схема па да си ги набучкам тия бушони.... :help: :help: :help: :help: :help: :help: ..пък и от тая случка акумолатора почна да ми пада доста бързо...откачих клемата тая вечер пък да видим дали утре ще се придвижвам с трамвая.. :help: БМВ-то е 316 от 86-та карбураторче /1.8 е/ ако това ви помага :)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Апр 2007, 0:40

колегите от тоя пофорум ще ти кажат схема на бушоните , обаче стопена жица :shock: :shock: :shock: нещо музики , газови , други подобрения :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

Мнение от wot » 18 Апр 2007, 0:43

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на нафта
Детайли за колата: 530d

Мнение от c0nn3c710n_pr0bl3m » 18 Апр 2007, 0:43

ами закачил съм две дванайски ... с усилвателче Ама съм купувал специални кабелчета иам и газова...до сега не съм имал проблем с нея...просто задния реутан се беше откачил и изгорил 3 бушона...та един пич вика "чей да погледна" та смени няколко бушона та и други смени та....съм убеден че не може да има шест 15 амперови и четири 10 амперови бушони един след друг... :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на нафта
Детайли за колата: 530d

Мнение от c0nn3c710n_pr0bl3m » 18 Апр 2007, 0:45

baro :winky: още утре ги сменям!!! :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на нафта
Детайли за колата: 530d

Мнение от c0nn3c710n_pr0bl3m » 18 Апр 2007, 1:15

Бе гледах схемичката на бушоните...използват се само 30/15 и 7.5 ампера бушони...Странно защото аз имам всякакви видове бушони включително и 3.5 ампера ХаХ и 10 и 20 и 25 ...а това нормално ли е? :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

Мнение от wot » 18 Апр 2007, 1:17

Е значи някой доста си е играл с твойте бушони. ;)
Това е схемата за стандартно БМВ, без газ и със стандартно озвучение.
Последна промяна wot на 18 Апр 2007, 1:27, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на нафта
Детайли за колата: 530d

Мнение от c0nn3c710n_pr0bl3m » 18 Апр 2007, 1:21

значи да не се притеснявам от "шаренията" а да си ги слагам по схемичката дадена ми от теб? :D а дано не ми се е скапал акумолатора...поне като си оправя бушончетата ще мога да тръгна по кабелите... :lol: поне знам 1 кабел /тоя дето изгоре днеска/ който трябва да го сменя... :mhihi:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook