1. Капе бензинец и 2. Как да се махне Подгряващия елемент?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

1. Капе бензинец и 2. Как да се махне Подгряващия елемент?

Мнение от AlibiTu » 17 Апр 2007, 22:45

Първа част:
Забелязах, че понякога като я запаля колата и започва да капе бензин, като се стича по тръбичка номер 12 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=13_0308&hg=13&fg=15
Днес разглобих колектора и т.н. ... не забелязах нещо кой знае какво нередно. Така или иначе ще сменя маркучетата: номер 15, защото единствено от там може да идва проблема. Fuel Rail-а е идеален.....но се чудя, дали е възможно от най-дясна дюза да подлизва и от там да се стича? :roll: Някой да има типче за проблема?

Втора част:
Четох, че може да се махне смотания Подгряващ елемент. Някой има ли идея как се изолирват тръбите и маркучите, които водят водица до там?
Става дума за Номер 3 и Номер 7 от картинката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=13_0578&hg=13&fg=15

На тази схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF91&mospid=47256&btnr=11_1272&hg=11&fg=35 се виждат и водните пътеки. Според мен би трябвало Номер 11 да се слее с Номер 16. Има обаче и още едни тръбички дето влизат в самия Дросел ... и тях трябва да се види как ще стане за да се премахнат. Някой да има някаква информация относно тази операция? И има ли смисъл да се прави?....
Лично според мен е по-добре да го няма, защото е за мен безсмислено ... коя кола има подгряващ дросел :roll: , а и по-важното е, че загрява и преминаващият въздух.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Апр 2007, 0:06

това с капането на бензина и на мен ми се е случвало точно от тия маркучета , а дросела :help: незнам каква е идеята , ама да не се окаже че го охлаждат , Т на водата 9Х градуса , ана дросела при яко зор все пак е на алуминиев колектор !?!? някой знае ли ?
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 18 Апр 2007, 1:26

По-скоро е за затопляне на дросела ........и аз мисля да го елеминирам мойто :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 18 Апр 2007, 10:28

За подгряване на дросела при празен ход зимата е.За лятото само пречи.Можеш да го махнеш.Когато се монтира газова уредба това задължително се маха.
Megasquirt & Megaview user

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Апр 2007, 11:35

Значи започнах да сглобявам полека. Оказа се, че ще ми е доста по-лесно да изолирам подгряващите елементи и да си сложа смукателя, отколкото да се мъча да нагласям маркучите им и да се трова през некви процепи да ги свързвам. Такаче ще направя малко снимки и ще пиша после какво е поведението на колата и дали е имало некви проблеми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Апр 2007, 13:10

Момчета ... работата заспа. Всичко стана 6. Ето малко снимчици на байпаса на Подгряващия Елемент. Колата си работи отлично.

Изображение

Изображение

Изображение
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook