Бутала фор дъмийс?
Модератор: bum_bum
Мдааа
naskoksan написа:А разбрах че вече Postman се е опитал да се свърже с него![]()
Човека малко е затруднен с нета така че отговора може и да се позабависорката
Да, опитах и успях, но наистина имаше "нечетлив" проблем с отговора, така че ще изчакам за новия



respect
Честито
landikar написа:Познават го тоз Иро мойте хора.Цените са нещо около 350$ на голо бутало.
Ако това е истина - честито!
Ковано бутало в комплект с болта и пръстените за VR6 на VW на фирмата JE е около 150$ за USA. Тук ще дойде по-скъпо, но за да стане 350$ просто не се сещам през колко ръце търговци трябва да мине.
respect
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Честито
Postman написа:landikar написа:Познават го тоз Иро мойте хора.Цените са нещо около 350$ на голо бутало.
Ако това е истина - честито!
Ковано бутало в комплект с болта и пръстените за VR6 на VW на фирмата JE е около 150$ за USA. Тук ще дойде по-скъпо, но за да стане 350$ просто не се сещам през колко ръце търговци трябва да мине.
respect
аз мисля 4е мога да изкоп4а по-ниска цена, един познат се занимава с G-компресори и се има с него , та той издаде малко инфо за съ6тия 4овек налягането при отливане било 2 пъти по голямо от колкото на другите тунинг бутала ,около 400 атмосфери , ако се интересувате мога да се пробвам , нали сме от отбора на лудите:)
Re: Честито
ludiagsm написа:налягането при отливане било 2 пъти по голямо от колкото на другите тунинг бутала ,около 400 атмосфери , ако се интересувате мога да се пробвам , нали сме от отбора на лудите:)
Ми то хуу ама аз поне където съм чел никъде не казват ква точно е технологията на производство на "тунинг" буталата. Има некви леки загатвания но самата технология естественно е добре пазена тайна според мен. Така че интересно от къде се знае как точно стаа работата, кво е налягането и кое как е въобще. Освен това при тази обявена но все още непотвърдена цена е меко казано несериозно да се говори за намаление щото то няма да е кой знае кво







- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Честито
TURBO Maniak написа:налягането при Не виждам кое може да им точния човек, точната истина
мога да се пробвам предполагам 4е за свои хора има отстъпки , а ние 6те станем такива ако се наложи

V_G_Z написа:абе като става вапрос за бутала се натъкнах не6то което ме хварли в тъча:http://www.iropistons.com/index2.html наи леките рейсинг бутала в света се правели в българия![]()
![]()
![]()
хах и таз добранякои слу4аино да знае за кво става вапрос
по принцип ако става въпрос за отливане - това съвсем не би ме учудило! България има големи леярски традиции като и до ден днешен у нас се използват най-напредналите леярски методи! незабравяйте къде е направена първата лята джанта в света - МЕИ и ХТИ по метода на противоналягане а после и центробежно от проф. Балевски и няколко асистента...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Re: Честито
Postman написа:landikar написа:Познават го тоз Иро мойте хора.Цените са нещо около 350$ на голо бутало.
Ако това е истина - честито!
Ковано бутало в комплект с болта и пръстените за VR6 на VW на фирмата JE е около 150$ за USA. Тук ще дойде по-скъпо, но за да стане 350$ просто не се сещам през колко ръце търговци трябва да мине.
respect
значи незнам от къде е тази цена, но мисля че не е нещо реална
с цените му точно не съм много запознат, но не са такива, а и все пак всичко зависи и за какво бутало говорим, двигатели на тоз свят дал господ


другото което знам от него е че докарва поне 20% по-леко бутало от рейсинговите такива на по-големите фирми, като това по никакъв начин не влияе на здравината. Но все пак двигателя е затворена система както ви е много добре известно и ако се сложат толкова леки бутала, трябва да се промнят още куп неща, така че излиза наистина соленичко, но все пак хубавите и качествени неща са наистина скъпи.
хе хе... то едно бутало може и да го продава по $500. въпроса е както някои каза че от $150 нагоре няма смисъл да е по-добро защото не може да се възползваш от допълнителната му здравина. буталата по $150 издържат по 2.5-3 бара налягане, повече няма смисъл освен ако не е за някакви супер спецялни цели (разбирай 600+ коня 4 цилиндрови бомби със закъснител).
пазарната икономика е благинка. както и да я погледнеш
пазарната икономика е благинка. както и да я погледнеш

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Бутала има и по ефтини - правени с америка - поради голямото търсене на бутала над 90мм гледах комплекти за техните В8 които пасват за моето бмв (96.4мм) и са 6 за 600$ просто тука в офиса нямам букмаркната фирмата но скоро ще ви я постна - за 4цил повече от 500$ не виждам смисъл да се дават ако ще да са Je , Mahle , Koben .........
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
alx написа:хе хе... то едно бутало може и да го продава по $500. въпроса е както някои каза че от $150 нагоре няма смисъл да е по-добро защото не може да се възползваш от допълнителната му здравина. буталата по $150 издържат по 2.5-3 бара налягане, повече няма смисъл освен ако не е за някакви супер спецялни цели (разбирай 600+ коня 4 цилиндрови бомби със закъснител).
пазарната икономика е благинка. както и да я погледнеш
имаш право да ти кажа като се замислиш, такива цели в БГ много трудно се постигат, а един цял кит на някоя от фирмите би излязъл доста по-тънко и би било доста по сполучливо решение. Аз ще взема да пратя някое запитване за нон-мъскъла да го напомпат малко, пък да видим какво ще излезе, после ще постна данни.
Zna4i tova e dosta hitro s namalqvane tegloto na butalata izpolzvase da no vsi4ko trqbva da dude mnogo dobre iz4isleno vsi4ko az znam o6te edna hitrina na Sportnite avtomobili gurbicite na razpredelitelniq val se pravat ostri po tozi na4in ima po burzo otvarqne na klapanite.tva sam go u4il v u4ili6te i sam sigoren za nego a za da se namali tegloto na klapana trqbva da se znae sled tova kato natovari6 dvigatelq dali tezi botala nqma da polu4at nqkakva deformacia ot golqmoto natovarvane.Zatova ako pravi6 ne6to prosto trqbva da se dopita6 do hora koito razbirat dosta ot tova no nqkoi avtomobilen sastezatel bi ti go obesnil[color=red][/color]
ПИЧ ПИШИ НА КИРИЛИЦА
зна4и пи4 проблема с леките и здрави бутала не е 4ак токова дали 6те издържат(новите технологии и материали предоставят големи диапазони на натоварване при отн. ниско тегло) а дали 6те можеш
да си балансира6 двигателя като цяло осбенно на високи обороти!
тая хитрина с валовете я знаеме, само 4е е малко наивно да се твърди 4е само с остри гърбици и 6те тръгне яко колата...
първо има стра6но много типове двигатели(4,5,6,8,10,12..)
които имат стра6но разли4ни характеристики като обем,диам. и ход на бутало, обороти и мн др което от своя страна води до доста голямо вариране на к.с върт. момент , обороти и др. това от своя страна води до относително разли4ни видове разпр. валове за всеки от тях
отделно разпр. валове могът да бъдат такива каквито конкретната цел иска
слагането на твърде"спортни"(агресивни )валове води до по4ти неизползване на колата в градски условия(малко идиоти карат из града с над 4000 об
)
така 4е валовете могат да бъдат много разли4ни само за един и същ двигател камо ли за двигателите като цяло!
аргх пак съм се описал простете


зна4и пи4 проблема с леките и здрави бутала не е 4ак токова дали 6те издържат(новите технологии и материали предоставят големи диапазони на натоварване при отн. ниско тегло) а дали 6те можеш
да си балансира6 двигателя като цяло осбенно на високи обороти!
тая хитрина с валовете я знаеме, само 4е е малко наивно да се твърди 4е само с остри гърбици и 6те тръгне яко колата...
първо има стра6но много типове двигатели(4,5,6,8,10,12..)
които имат стра6но разли4ни характеристики като обем,диам. и ход на бутало, обороти и мн др което от своя страна води до доста голямо вариране на к.с върт. момент , обороти и др. това от своя страна води до относително разли4ни видове разпр. валове за всеки от тях

отделно разпр. валове могът да бъдат такива каквито конкретната цел иска


така 4е валовете могат да бъдат много разли4ни само за един и същ двигател камо ли за двигателите като цяло!
аргх пак съм се описал простете

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани