BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 10 Апр 2007, 15:48

alx написа:
Turturelo написа:знам ама не мога да кажа, защото до сега не съм виждал никъде писано това, а не искам да си режа клона дето стоя на него :mhihi:


и понеже не седя на твоя клон - 9 минути..

10 секунди по-бързо от старото 4.8ис.


С кои мотор? 4.8и?

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 10 Апр 2007, 17:32

едва ли 3.0d :mhihi: аз имам друго време обаче :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 10 Апр 2007, 17:32

Кабриолетите и роудстарите може да изглеждат като 1 кола, но Туттурело е прав, че са различни коли.
Това се дължи на следното.
Ако вземеш която и да било кола и просто и срежеш тавана с флекса, без да правиш нищо друго и тръгнеш да я караш ще видиш как самата кола се суче, пука, скърца и т.н.
За това като се прави кабрио версия се правят допълнителни окрепления на шасито.

Но при супер колите това не е ефектвино , то не че не е ефективно, ами просто е нерентабилно. Затова за по-добър резултат е по-добре да създадат колата на ново. АКо просто сложат някви тръби на старото купе, нито ще стане толкова здраво, колкото ако е с таван, нито ще е толкова леко. Та затова проектират на ново колата.

Представи си, една кибритена кутия. Като извадиш чекмеджето и можеш да си я огъваш много лесно. Е ролята на чекмеджето се играе от тавана на купето, а при кабриолета се поема от допълнителното заздравяване.

Иначе е ясно, че Х5-тицата е къде, къде по-хубава кола от Ламбото. Много по-практична е, но си заслужава ако имаш пари да имаш в гаража един ЛП640 роудстър.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 11 Апр 2007, 22:47

Turturelo написа:не ги броиш, защото си ламер и не знаеш кои коли как се строят. При супер автомобилите (и все по-често при доста конвенционални такива), когато една открита версия се появява, то тя е проектирана да бъде открита версия, а не Coupe-то са му резнали тавана и е станало кабриолет. Затова тези автомобили са отделни модели, защото са създавани от нищото като такива.

Добре де, темата е за перформанс, така че има известно право да твърди, че са два модела - между открита и закрита версия ако има разлика в перформанса, то тя е във вреда на откритата, така че може да ги пропуснем спокойно... За това точно, мисля че не си прав да го хапеш... :roll: ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
Пол: Мъж
Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39

Мнение от s » 12 Апр 2007, 17:08

vutov написа:
Представи си, една кибритена кутия. Като извадиш чекмеджето и можеш да си я огъваш много лесно. Е ролята на чекмеджето се играе от тавана на купето, а при кабриолета се поема от допълнителното заздравяване.
гаража един ЛП640 роудстър.

и аз съм го гледал тва клипче :D ;)
инче по темата...евала на контрукторите от БМВ такова шаси с такова окачване да е толкова близо до суперспортна кола...БРАВОС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 12 Апр 2007, 17:20

Flat 6 написа:
Turturelo написа:не ги броиш, защото си ламер и не знаеш кои коли как се строят. При супер автомобилите (и все по-често при доста конвенционални такива), когато една открита версия се появява, то тя е проектирана да бъде открита версия, а не Coupe-то са му резнали тавана и е станало кабриолет. Затова тези автомобили са отделни модели, защото са създавани от нищото като такива.

Добре де, темата е за перформанс, така че има известно право да твърди, че са два модела - между открита и закрита версия ако има разлика в перформанса, то тя е във вреда на откритата, така че може да ги пропуснем спокойно... За това точно, мисля че не си прав да го хапеш... :roll: ;)


Разликата в пърформанса е малка, защото не са резнали просот покрива, а са я направили максимално близка до купето като тегло и здравина на шасито.
Ако просто го бяха отрязали, щеше да е по-бавно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Апр 2007, 17:23

според мен зависи, така наизуст ... примерно диаблото има голяма разлика, докато зондата няма почти разлика между версиите?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 12 Апр 2007, 17:27

Диаблото е доста стар модел, докато Зонда е от новите суперкари. С това си го обеснявам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Апр 2007, 17:38

а най-вероятно е само на външен вид, а самото шаси да си е същото ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 12 Апр 2007, 17:56

Е няма как да стане, трябва да има поне някакво заздравяване на конструкцията.
Аи трябва да се отчете факта, че аеродинамиката се влошава като е без таван. Същото става и като свалиш прозорците.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 12 Апр 2007, 18:58

Понеже и на мен ламботата са ми присърце... чат-пат се интересувам от тях. Мисля, че те са дори по-маниакална страст и от BMW. Имаше един сайт, не си спомням кой беше... та там дори бяха описани уникатите, както и кой от тия уникати къде се намира в момента :shock: . Ама за мен лично след Diablo истинските ламбота се позагубиха. Има една поредица по Дискавъри - Top Marques. Там имаше интервюта с притежатели на екземпляри от тая марка. Само едно мога да кажа за тия хора - болни мозъци :mhihi: (в положителния смисъл де).

Иначе аз като технически подробности за тия коли не се интересувам много - за мен те на първо място са изключително красиви. И въобще не ме бОли дали има по-бързи или с по-добър хендлинг. Детската мечта все още си живее у мен - Lamborghini Diablo.
It's not who You are, it's who You know...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Апр 2007, 19:58

моята си остава countach, колкото и абсурдна да е тази кола... това е и първата ми matchbox играчка количка. пише '81 на нея - по-стара е от мен :shock:. вече не останал лак по нея, но помня че беше черна. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=50974 - звукаааа е уникален. така и не се класирах даже да я видя тази кола на живо ;)

а за диаблото, може просто самата конструкция да не зависи от тавана. те са изградени на базата на тръбни рамки до колкото си спомням. но помня, че diablo vt и diablo vt roadster имаха доста визуални разлики.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 12 Апр 2007, 20:04

logout написа:...


онзи ден видях в разстояние на 2 минути първо Мурсиелаго - черно и после Диабло - бяло, чисто човешки в мен потръпна сърцето като видях Диаблото - НЯМА ТАКАВА КОЛА!!! :shock: :shock: :shock:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 13 Апр 2007, 18:13

vutov написа:Кабриолетите и роудстарите може да изглеждат като 1 кола, но Туттурело е прав, че са различни коли.
Това се дължи на следното.
Ако вземеш която и да било кола и просто и срежеш тавана с флекса, без да правиш нищо друго и тръгнеш да я караш ще видиш как самата кола се суче, пука, скърца и т.н.
За това като се прави кабрио версия се правят допълнителни окрепления на шасито.

Но при супер колите това не е ефектвино , то не че не е ефективно, ами просто е нерентабилно. Затова за по-добър резултат е по-добре да създадат колата на ново. АКо просто сложат някви тръби на старото купе, нито ще стане толкова здраво, колкото ако е с таван, нито ще е толкова леко. Та затова проектират на ново колата.

Представи си, една кибритена кутия. Като извадиш чекмеджето и можеш да си я огъваш много лесно. Е ролята на чекмеджето се играе от тавана на купето, а при кабриолета се поема от допълнителното заздравяване.

Иначе е ясно, че Х5-тицата е къде, къде по-хубава кола от Ламбото. Много по-практична е, но си заслужава ако имаш пари да имаш в гаража един ЛП640 роудстър.

наистина са различни коли кабриолетите,но са на базата на една и съща.Ясно е че при кабриото допълнително се подсилва купето и именно там отиват повечкото килограми,характерни за кабрио в сравнение със стандартната версия и още нещо МОДЕЛ и ВЕРСИЯ на МОДЕЛА са различни неща,пък кой както иска да ги брои.
Иначе за Х5 льо ман 7:50...точно колкото е и времето на мурсиелаго :twisted: :twisted: ясно е колко е по-мощен льо мана ама все пак :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: Gorna Orqhovica

Re: BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?

Мнение от BMW_KINGSIZE » 13 Апр 2007, 20:46

MaXimal написа:Чета си новият брой на auto motor und sport и вижте какво забелязах:

Х5
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки празен - 39 метра

Murcielago
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки - 39,7 metra

Слалом 18 метра между пилоните
X5 61,7/ 60,1 км/ч
Murcielago 68,7 км/ч


Тук ми намирисва на някаква грешка в числата?

и то маи голяма тва не го вярвам да е така :help: :help: :wtf:
i just wanna drift mister police officer don take away my license

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook