Относно трудното палене на топъл TDS
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Относно трудното палене на топъл TDS
Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Относно трудното палене на топъл TDS
Че мерни му компресията и ще видиш. Моят ТДС беше с компресия като на нов и пак не палеше като хората когато е топълe39tds написа:Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Относно трудното палене на топъл TDS
e39tds написа:Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!
не съм мноо убеден че е точно така както го представи



това си е твое виждане де
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ако си наясно значи знаеш как се замерва компресия. Също така няма да ти е трудно да намериш колко е компресията на ТДС-а като нов. Е аз съм я мерил, не ти и знам колко е била. Затова казвам че имаше компресия като на нов а не че колата е нова. Това са две различни понятияe39tds написа:ако е бил с компресия като на нов сигурно е бил чисто нов тдс

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
От толкова мнения вече не знам какво да гледам и никой в крайна сметка не казва "смених това и се оправи". То всеки сменя нещо си и "май е по-добре май не е" абе да ви кажа имам чувството, че проблема си е комплексен и си иска майстора и парата. Помпа :елемента + плочката, верига, центровка, нови свещи, компресия, хубава нафта, филтри и ще пали като нова. Така си мисля аз но идва дебело колкото още един TDS, така че много ще се радвам ако някой може да го разреши тоя проблем но уви май само си клопаме клавиатурите. Поздрави.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
cvetoslav написа:От толкова мнения вече не знам какво да гледам и никой в крайна сметка не казва "смених това и се оправи". То всеки сменя нещо си и "май е по-добре май не е" абе да ви кажа имам чувството, че проблема си е комплексен и си иска майстора и парата. Помпа :елемента + плочката, верига, центровка, нови свещи, компресия, хубава нафта, филтри и ще пали като нова. Така си мисля аз но идва дебело колкото още един TDS, така че много ще се радвам ако някой може да го разреши тоя проблем но уви май само си клопаме клавиатурите. Поздрави.

- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
привет,
приятел имаще същият проблем, колкото и абсурдно да зву4и проблемьт се рещи сьс смяна на стартера!


приятел имаще същият проблем, колкото и абсурдно да зву4и проблемьт се рещи сьс смяна на стартера!


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
hemi написа:привет,![]()
приятел имаще същият проблем, колкото и абсурдно да зву4и проблемьт се рещи сьс смяна на стартера!![]()

аве и моя стартер върти похавата си
побърква се от време навреме
"магнет марели" е и един път бързо върти друг път бавно
ся ми дадоха един "бош" от 320 дв.стоп ама незнам дали ще стане
колеги
колеги значи има три пречини зада не пали тдс топла!!!!
1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ
2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!
3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!
1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ
2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!
3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: колеги
kiedmobil написа:колеги значи има три пречини зада не пали тдс топла!!!!
1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ
2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!
3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!
4. Или издухан помпен елемент на ГНП-то. При този двигател е често срещано явление.

За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Моята като е топла и угася пробвам веднага пали от раз изчаквам 2 минути и върти по 20 секунди. Отивам в Супер Дизел на околовръстното диагностика и центровка на предварението 40 + 30 лв. и 30 минути и опа всичко ОК пали с завъртането. Не знам дали имам късмет или какво но не е от главата на ГНП-то защото и тя май си е тръгнала а колата си пали супер. Така че по добре който иска де да отиде там момчетата да погледнат и тогава да се почват вериги зъбчатки и дър дър дър, тия 70 лв. пред другите все едно не съм ги дал. А и да кажа че колата не работи нито по-твърдо нито по-меко. Аре успех на тези които го имат този проблем.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани