318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Луд ти си знаеш....за мен си ПУТКА
НО...сега е време да ти кажа ако верно си направил кръгли 14-ки,
поздравление....на тоя тежък казан Е36 това си е трудно за постигане време...все пак верно доста време ти отне...но все пак браво и дано паднеш под 13,5.
Нека направим един старт тогава след празниците като съм в БГ?
Мойта кола си е както преди просто с малко доработки, нищо особено...да видим кой къде седи?
Аз съм на 1,1бара...нищо особено...по твойте приказки след като надуеш колата сериозно трябва да ме надереш сериозно....а дали?


НО...сега е време да ти кажа ако верно си направил кръгли 14-ки,
поздравление....на тоя тежък казан Е36 това си е трудно за постигане време...все пак верно доста време ти отне...но все пак браво и дано паднеш под 13,5.
Нека направим един старт тогава след празниците като съм в БГ?
Мойта кола си е както преди просто с малко доработки, нищо особено...да видим кой къде седи?

Аз съм на 1,1бара...нищо особено...по твойте приказки след като надуеш колата сериозно трябва да ме надереш сериозно....а дали?


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Cobra написа:Луд ти си знаеш....за мен си ПУТКА![]()
НО...сега е време да ти кажа ако верно си направил кръгли 14-ки,
поздравление....на тоя тежък казан Е36 това си е трудно за постигане време...все пак верно доста време ти отне...но все пак браво и дано паднеш под 13,5.
Нека направим един старт тогава след празниците като съм в БГ?
Мойта кола си е както преди просто с малко доработки, нищо особено...да видим кой къде седи?![]()
Аз съм на 1,1бара...нищо особено...по твойте приказки след като надуеш колата сериозно трябва да ме надереш сериозно....а дали?![]()
ок мерси няма проблеми

- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Joreto написа:най-доброто беше 14.69 (буста е 0.5бара в момента) , колата има потенцял да влезе в 13-ките (високи) така като е в момента само ,че магарето зад волана трябва да и свикне .
http://kornhollyo.data.bg/bojurishte31. ... %ee035.3gp
коментарите къртят .... ама има нещо вярно в тях поне за външния вид
датата не е достъпна извън БГ, ако имаш нещо на чужд сървър или ютуб дай да видя за какво става дума

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
ето два линка, дано бачкат
http://s74.photobucket.com/albums/i256/ ... MB-035.flv
http://www.vbox7.com/play:75106220
Луд, малко ти оспамих ме темата ...
http://s74.photobucket.com/albums/i256/ ... MB-035.flv
http://www.vbox7.com/play:75106220
Луд, малко ти оспамих ме темата ...

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
малко промени по горивната система ето така беше стария вариянт излизах с цанга на външно фи 6мм а шлауха беше вътрешно фи 4 външно 6 мм и така си вървеше до отпред http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... ngodq0.jpg
а сега е с цанга която е за шлаух с външно фи 14 вътрешно фи12мм
http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 420po6.jpg
филтъра също е с такива преходи http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 071ke1.jpg
ще има втора нагнетателна помпа два филтъра два възвратни клапана и малко по-големи допълнителни дюзи 440-ки а за основни ще сложа тези които ми бяха допълнителни 310-ките и съответно два регулатора за горивото както и нов път за обратното гориво пак на фи 12мм вътрешно
http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 187eo3.jpg
а сега е с цанга която е за шлаух с външно фи 14 вътрешно фи12мм
http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 420po6.jpg
филтъра също е с такива преходи http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 071ke1.jpg
ще има втора нагнетателна помпа два филтъра два възвратни клапана и малко по-големи допълнителни дюзи 440-ки а за основни ще сложа тези които ми бяха допълнителни 310-ките и съответно два регулатора за горивото както и нов път за обратното гориво пак на фи 12мм вътрешно
http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 187eo3.jpg
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ето го и дифа от 325 до него едно старо прасе от нормална е36-ца има разлика в кожуха на 325 и в железата отвътре на325 са доста по-големи от на нормалните е36-ци карантията екато на е34 и е28 .
фланците за полуоските на нормалните е36-ци от 316 до320 са 90мм диаметър а на 325 е 100мм затова трябва да се сложат и полуоските от 325 или да се избият фланците от 325-цата и да се набият малките 90мм фланци от 320-ката пробвах ги преди малко вси4ко съвпада шлици и разстояния.
Другата седмица най-вероятно ще ги монтирам и ще пиша отзиви сега и V-maxa ще отиде по нагоре
http://img84.imageshack.us/my.php?image ... 071ig5.jpg
фланците за полуоските на нормалните е36-ци от 316 до320 са 90мм диаметър а на 325 е 100мм затова трябва да се сложат и полуоските от 325 или да се избият фланците от 325-цата и да се набият малките 90мм фланци от 320-ката пробвах ги преди малко вси4ко съвпада шлици и разстояния.
Другата седмица най-вероятно ще ги монтирам и ще пиша отзиви сега и V-maxa ще отиде по нагоре

ТИ пък всичко по два пъти правиш.
Сега да не почнеш да чупиш полуоските, щом за 325 ги дават 100мм, а ти искаш да слагаш 90-тки.
100-мм са предназначени за 192 коня кола, да кажем че производителя се е презапасил с 50% по-голяма мощност. Пак не прави 400 коня, а нали на там си се запътил. Тоест въпроса ми е, защо правиш нещата по няколко пъти вместо веднъж, но качествено да го направиш и повече да не го пипаш.
Мисля си, че да я правиш тази кола ти носи повече удоволствие отколкото да я караш. Но няма лошо в това, даже е много добре.
Сега да не почнеш да чупиш полуоските, щом за 325 ги дават 100мм, а ти искаш да слагаш 90-тки.
100-мм са предназначени за 192 коня кола, да кажем че производителя се е презапасил с 50% по-голяма мощност. Пак не прави 400 коня, а нали на там си се запътил. Тоест въпроса ми е, защо правиш нещата по няколко пъти вместо веднъж, но качествено да го направиш и повече да не го пипаш.
Мисля си, че да я правиш тази кола ти носи повече удоволствие отколкото да я караш. Но няма лошо в това, даже е много добре.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
vutov написа:ТИ пък всичко по два пъти правиш.
Сега да не почнеш да чупиш полуоските, щом за 325 ги дават 100мм, а ти искаш да слагаш 90-тки.
100-мм са предназначени за 192 коня кола, да кажем че производителя се е презапасил с 50% по-голяма мощност. Пак не прави 400 коня, а нали на там си се запътил. Тоест въпроса ми е, защо правиш нещата по няколко пъти вместо веднъж, но качествено да го направиш и повече да не го пипаш.
Мисля си, че да я правиш тази кола ти носи повече удоволствие отколкото да я караш. Но няма лошо в това, даже е много добре.
ami taka i taka заминават пари поне да видим коя 4аст колко издържа

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Според мен лудия много добре работи по проекта. Като ги има частите защо да не пробва. Виж утре някой отиде при лудия да му слага кит, ще знае кое колко му е живота и при какви коне. Отделно, че него кво му пука, нали ги има резервни частите. А и идеята с голяма турбина и високи обороти е най-правилната за малолитражни мотори като нашите
Единствено имаме различия във вижданията за електрониката, ама лошо няма

Единствено имаме различия във вижданията за електрониката, ама лошо няма

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
днес си поиграх съа закрепването на нагнетателните помпи и новия тип филтри видях кое как идва и какви преходи оща са ми необходими
http://img61.imageshack.us/my.php?image ... e07pp9.jpg
http://img251.imageshack.us/my.php?imag ... pomek7.jpg
в понеделник ще трябва да купя още няколко "евтини" коленца и цанги4ки
http://img61.imageshack.us/my.php?image ... e07pp9.jpg
http://img251.imageshack.us/my.php?imag ... pomek7.jpg
в понеделник ще трябва да купя още няколко "евтини" коленца и цанги4ки
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ето и малко нов по-фешън фейс на панела с уред4етата
http://img61.imageshack.us/my.php?image ... 201zr1.jpg
http://img61.imageshack.us/my.php?image ... 200kk2.jpg
http://img61.imageshack.us/my.php?image ... 201zr1.jpg
http://img61.imageshack.us/my.php?image ... 200kk2.jpg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани