318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 02 Апр 2007, 16:13

Луд ти си знаеш....за мен си ПУТКА :mhihi:

НО...сега е време да ти кажа ако верно си направил кръгли 14-ки,
поздравление....на тоя тежък казан Е36 това си е трудно за постигане време...все пак верно доста време ти отне...но все пак браво и дано паднеш под 13,5.

Нека направим един старт тогава след празниците като съм в БГ?
Мойта кола си е както преди просто с малко доработки, нищо особено...да видим кой къде седи? ;)
Аз съм на 1,1бара...нищо особено...по твойте приказки след като надуеш колата сериозно трябва да ме надереш сериозно....а дали? :roll: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 16:31

Cobra написа:Луд ти си знаеш....за мен си ПУТКА :mhihi:

НО...сега е време да ти кажа ако верно си направил кръгли 14-ки,
поздравление....на тоя тежък казан Е36 това си е трудно за постигане време...все пак верно доста време ти отне...но все пак браво и дано паднеш под 13,5.

Нека направим един старт тогава след празниците като съм в БГ?
Мойта кола си е както преди просто с малко доработки, нищо особено...да видим кой къде седи? ;)
Аз съм на 1,1бара...нищо особено...по твойте приказки след като надуеш колата сериозно трябва да ме надереш сериозно....а дали? :roll: :mhihi:



ок мерси няма проблеми :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 02 Апр 2007, 16:36

Колко сте мили един към друг .... :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 02 Апр 2007, 22:50

Това трябва да се фотографира :twisted:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 03 Апр 2007, 1:29

Joreto написа:най-доброто беше 14.69 (буста е 0.5бара в момента) , колата има потенцял да влезе в 13-ките (високи) така като е в момента само ,че магарето зад волана трябва да и свикне .

http://kornhollyo.data.bg/bojurishte31. ... %ee035.3gp

коментарите къртят .... ама има нещо вярно в тях поне за външния вид :)

датата не е достъпна извън БГ, ако имаш нещо на чужд сървър или ютуб дай да видя за какво става дума :)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 03 Апр 2007, 9:05

ето два линка, дано бачкат
http://s74.photobucket.com/albums/i256/ ... MB-035.flv
http://www.vbox7.com/play:75106220


Луд, малко ти оспамих ме темата ... :confused:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 06 Апр 2007, 11:52

малко промени по горивната система ето така беше стария вариянт излизах с цанга на външно фи 6мм а шлауха беше вътрешно фи 4 външно 6 мм и така си вървеше до отпред http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... ngodq0.jpg


а сега е с цанга която е за шлаух с външно фи 14 вътрешно фи12мм
http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 420po6.jpg

филтъра също е с такива преходи http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 071ke1.jpg

ще има втора нагнетателна помпа два филтъра два възвратни клапана и малко по-големи допълнителни дюзи 440-ки а за основни ще сложа тези които ми бяха допълнителни 310-ките и съответно два регулатора за горивото както и нов път за обратното гориво пак на фи 12мм вътрешно

http://img144.imageshack.us/my.php?imag ... 187eo3.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 06 Апр 2007, 13:24

ето го и дифа от 325 до него едно старо прасе от нормална е36-ца има разлика в кожуха на 325 и в железата отвътре на325 са доста по-големи от на нормалните е36-ци карантията екато на е34 и е28 .

фланците за полуоските на нормалните е36-ци от 316 до320 са 90мм диаметър а на 325 е 100мм затова трябва да се сложат и полуоските от 325 или да се избият фланците от 325-цата и да се набият малките 90мм фланци от 320-ката пробвах ги преди малко вси4ко съвпада шлици и разстояния.
Другата седмица най-вероятно ще ги монтирам и ще пиша отзиви сега и V-maxa ще отиде по нагоре :) http://img84.imageshack.us/my.php?image ... 071ig5.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 06 Апр 2007, 14:37

ТИ пък всичко по два пъти правиш.
Сега да не почнеш да чупиш полуоските, щом за 325 ги дават 100мм, а ти искаш да слагаш 90-тки.
100-мм са предназначени за 192 коня кола, да кажем че производителя се е презапасил с 50% по-голяма мощност. Пак не прави 400 коня, а нали на там си се запътил. Тоест въпроса ми е, защо правиш нещата по няколко пъти вместо веднъж, но качествено да го направиш и повече да не го пипаш.
Мисля си, че да я правиш тази кола ти носи повече удоволствие отколкото да я караш. Но няма лошо в това, даже е много добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 06 Апр 2007, 19:41

vutov написа:ТИ пък всичко по два пъти правиш.
Сега да не почнеш да чупиш полуоските, щом за 325 ги дават 100мм, а ти искаш да слагаш 90-тки.
100-мм са предназначени за 192 коня кола, да кажем че производителя се е презапасил с 50% по-голяма мощност. Пак не прави 400 коня, а нали на там си се запътил. Тоест въпроса ми е, защо правиш нещата по няколко пъти вместо веднъж, но качествено да го направиш и повече да не го пипаш.
Мисля си, че да я правиш тази кола ти носи повече удоволствие отколкото да я караш. Но няма лошо в това, даже е много добре.


ami taka i taka заминават пари поне да видим коя 4аст колко издържа :) аз имам и полуоски на 100мм но ще ги сменя като заминат 90мм тровите искам д авидя колко им е животеца

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 06 Апр 2007, 21:29

Според мен лудия много добре работи по проекта. Като ги има частите защо да не пробва. Виж утре някой отиде при лудия да му слага кит, ще знае кое колко му е живота и при какви коне. Отделно, че него кво му пука, нали ги има резервни частите. А и идеята с голяма турбина и високи обороти е най-правилната за малолитражни мотори като нашите :D
Единствено имаме различия във вижданията за електрониката, ама лошо няма ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 06 Апр 2007, 23:42

AlibiTu написа:Единствено имаме различия във вижданията за електрониката, ама лошо няма ;)

И ти ли на СтендАлоуна си привърженик :D
Наистина лудия много добре според мене си работи по колата.Очакваме скоро да видим на 2бара иеската :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 07 Апр 2007, 21:19

днес си поиграх съа закрепването на нагнетателните помпи и новия тип филтри видях кое как идва и какви преходи оща са ми необходими

http://img61.imageshack.us/my.php?image ... e07pp9.jpg

http://img251.imageshack.us/my.php?imag ... pomek7.jpg


в понеделник ще трябва да купя още няколко "евтини" коленца и цанги4ки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 07 Апр 2007, 21:23

ето и малко нов по-фешън фейс на панела с уред4етата

http://img61.imageshack.us/my.php?image ... 201zr1.jpg

http://img61.imageshack.us/my.php?image ... 200kk2.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 08 Апр 2007, 13:55

Какви са ти спирачките? :roll:
_!_

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook