318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 02 Апр 2007, 10:02

ludiagsm написа:.....

Слушай бе , бухал такъв, ти и двата кошника да си продадеш , и гъза да си продадеш , не мноеш събра парички колкото Роската е налял в тази "икона". Та не знам какво ти дава право да говориш от негово име, още повече не си присъствал на никой от стадиите на възстановяване на тази кола. Та за такива като тебе хората са казали :ЕМ ГРОЗЕН , ЕМ НАХАЛЕН.
Аре отивай да бачкаш, че тоя двигател направи 500 км. , време е за нов.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 12:13

bawareca написа:
ludiagsm написа:.....

Слушай бе , бухал такъв, ти и двата кошника да си продадеш , и гъза да си продадеш , не мноеш събра парички колкото Роската е налял в тази "икона". Та не знам какво ти дава право да говориш от негово име, още повече не си присъствал на никой от стадиите на възстановяване на тази кола. Та за такива като тебе хората са казали :ЕМ ГРОЗЕН , ЕМ НАХАЛЕН.
Аре отивай да бачкаш, че тоя двигател направи 500 км. , време е за нов.


aa обърка се ти имаш късмет 4е росен не слиза на нащо ниво за да ти каже истината в о4ите къв си тапак и халхаберник :!: зе му парите и му насра колата и си замина у 6татско после Tоми да ти сърба попарата

а мотора ми за сега е ок с истински железа е ве4е минах към 2000км и нямам грижи с него ;)


ето ти едно клипче от в4ера http://youtube.com/watch?v=KPgQ2WYl--Q умри от яд педерас цайсат :mhihi:
Последна промяна ludiagsm на 02 Апр 2007, 14:05, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 02 Апр 2007, 12:59

Би ли направил един тест? Какво ти е доускорението от 80км/час до 120км/час на 4-та? Без да сменяш предавки обаче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 13:03

vutov написа:Би ли направил един тест? Какво ти е доускорението от 80км/час до 120км/час на 4-та? Без да сменяш предавки обаче.


с тази турбина не става на 4-та, трябва на 3-та до 4 - 4500 рпм нема никой колата е 100 коня там :) за да върви как си требва си иска обороти и върви от 4000 до 8500

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 02 Апр 2007, 13:12

ludiagsm написа:...до 8500


До там стигаш ли в момента :shock: :D :?:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 02 Апр 2007, 13:13

Ще споделиш ли ся що си предпочел пиджибек пред стендалоун за твоята кола?Що като имаш дертове с мотроник-а не си сложил некъв стендалоун и да нямаш дертове?Или по-трудно се работи с него?Или по-трудно се мап-ва?
:clap: за колата наистина става супер...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 13:22

rtzankov написа:
ludiagsm написа:...до 8500


До там стигаш ли в момента :shock: :D :?:


ами до 4-та влизат на клип4ето май се вижда 4-та свършва на 205 при 8500 некъде а преди 4-та бе6е 190 при 7200

на 5-та вдигна 250 при 7500 и можеше още но нали видехте 4е имаше кола пред мен и требваше за 100метра да намаля от 250 до 60 :) ебах спира4ките как спират колата напрао на фарове се изправя ама е на изплащат си парите:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 13:25

Nightmare написа:Ще споделиш ли ся що си предпочел пиджибек пред стендалоун за твоята кола?Що като имаш дертове с мотроник-а не си сложил некъв стендалоун и да нямаш дертове?Или по-трудно се работи с него?Или по-трудно се мап-ва?
:clap: за колата наистина става супер...


предпо4етох смт-то 6от го продавам неможе да си застрахователен агент и да не си застрахован в същата компания :)

халтека е стенд алоун но него ще го сложа на купето с него с еработи много по лесно а и самия той е доста по-прецизен абе самолет кво д ави кажа има време живи здрави ще споделя инфо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 02 Апр 2007, 13:27

ludiagsm написа:
vutov написа:Би ли направил един тест? Какво ти е доускорението от 80км/час до 120км/час на 4-та? Без да сменяш предавки обаче.


с тази турбина не става на 4-та, трябва на 3-та до 4 - 4500 рпм нема никой колата е 100 коня там :) за да върви как си требва си иска обороти и върви от 4000 до 8500


Е кво от това, все пак по тестовете ги замерват на 4-та, независимо от концепцията на двигателя.
МОжеш да напраивш и един тест на 3-та скорост де.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 13:33

vutov написа:
ludiagsm написа:
vutov написа:Би ли направил един тест? Какво ти е доускорението от 80км/час до 120км/час на 4-та? Без да сменяш предавки обаче.


с тази турбина не става на 4-та, трябва на 3-та до 4 - 4500 рпм нема никой колата е 100 коня там :) за да върви как си требва си иска обороти и върви от 4000 до 8500


Е кво от това, все пак по тестовете ги замерват на 4-та, независимо от концепцията на двигателя.
МОжеш да напраивш и един тест на 3-та скорост де.


:) ами ок може eбaх аз станах некъв оператор:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Апр 2007, 14:09

Клипчето е добро! Обаче малко остана да влезеш в багажника на оня отпреде ... по-добре на магистралата тия измервания :D
Иначе така по клипче горе доле 6 сек от 0-100 ... ама тя силата е на доускорение ... там яко награбва километража.
За оборотите .. вижде как стрелката си заминава отатък 7000 ... предполагам, че до толкова си разграфен :roll: .. такаче яко се върти ... а какво има правено по главата, че да върти до толкова .... и със сток мотор колко е горе долу максимума на въртене?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 02 Апр 2007, 14:16

ludiagsm написа:... нали знаеш как ми викат ,луд съм си и тва е , парите съм си искарал със 4естен труд малко смт-та уред4ета и т.н. ... това ми е хоби ... мойта дрога е бмв-то страшно се кефя на него защото въпреки 4е не съм се родил с гай4ен ключ в ръката си го правя сам и железата и електрониката колкото мога толкова, помагат ми хора със съвети и идеи и нещата за сега постепенно се получават откривам си грешките и си взимам мерки за решаването им тоест знам как и мога да си реша проблемите ...

... ако не помагаш поне не ми пре4и да се кефя на резултатите си защото макар и незна4ителни за теб, за мен те са нещо :!: защото съм ги постигнал сам и тук в България с цената на много усилия и лишения :!:
Евала!!! Само заради това заслужаваш овации... и не се коси, че някой ти спами темата. Понякога хората завиждат - или защото не могат да постигнат това, което ти си направил, или защото това им е заложено по рождение ... или поради двете причини едновременно.
Последна промяна Misho 605 SVti на 02 Апр 2007, 14:25, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 14:19

AlibiTu написа:Клипчето е добро! Обаче малко остана да влезеш в багажника на оня отпреде ... по-добре на магистралата тия измервания :D
Иначе така по клипче горе доле 6 сек от 0-100 ... ама тя силата е на доускорение ... там яко награбва километража.
За оборотите .. вижде как стрелката си заминава отатък 7000 ... предполагам, че до толкова си разграфен :roll: .. такаче яко се върти ... а какво има правено по главата, че да върти до толкова .... и със сток мотор колко е горе долу максимума на въртене?


главата е портвана с около 2мм са разширени леглата на клапаните и портовете на главата, но и без портването на тая мощност няма проблем да се върти до 9000 аз съм с оригиналните ис-ови двойни прожини и стандартните клапани , трябва внимателна настроика на раздвижните колела и нещата стават ,има една тънка хитрина и тя е свързана с биелите и биелните лагери който иска да знае да ме пита на лс:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Апр 2007, 14:30

Луд, освен да ти пожелая успех ... и евала за отзивчивостта!
За хитрините ще питам, като му дойде времето ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 15:04

:)

ето тука малко стреет рацинг от в4ера по късно ве4ерта

едното видео е на асконката тя е с турбина и има6е карборатор от рено5 турбо но след 0,7 бара бууст сместа беднее6е яко та тествахме и и инсталирахме съвместно със зайотунинг смт6 мап сензор и 3 бр допълнителни дюзи та смт-то ги управялва по обороти и мап сензор а също така през игнишън картата прави корекция и на аванса когато е необходимо (прекъснат е сигнала от дат4ика на хол, минава през смт-то и от там обратно в комутатора )

резултата се вижда асконката върви по4ти колкото бмв-то


http://youtube.com/watch?v=lPOZ7RVTxLM

http://youtube.com/watch?v=BAw_P1Rsc2U

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook