318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Браво, браво луд ...
А за бензина .. нямаше ли да е по-добре да смениш оригиналната с една Валбро 255 л/ч или 325 л/ч ... има и Бошовски такива. С 1 ред големи дюзи ли си или 2 реда по-малки? Доста добри времена ... на 2 бара доста ще падне ... и ако се и олекоти ...
... а и нитро имаш 
А за бензина .. нямаше ли да е по-добре да смениш оригиналната с една Валбро 255 л/ч или 325 л/ч ... има и Бошовски такива. С 1 ред големи дюзи ли си или 2 реда по-малки? Доста добри времена ... на 2 бара доста ще падне ... и ако се и олекоти ...


ludiagsm написа:ами луд по добро е от мс-а но е опс 4-5 пъти по скъпо управлява каквото се сети6 по мотора 4е дори има неквио оции з аклиматика
Неска поразрових из нета ама нищо не успях да намеря за Халтек Е8.Имаше какви ли не обаче точно Е8 само на снимка го имаше

Тва на официалния сайт.
Като гледам видеото нещо не е добре май я скорости я диф а?Не би ли трябвало да превключва "по-меко" някак от 1-2 или аз нещо се заблуждавам

П.П.неска изчетох всичко що има за МС-а и вече смея да твърдя че съм една стъпка напред в науката

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
AlibiTu написа:Браво, браво луд ...
А за бензина .. нямаше ли да е по-добре да смениш оригиналната с една Валбро 255 л/ч или 325 л/ч ... има и Бошовски такива. С 1 ред големи дюзи ли си или 2 реда по-малки? Доста добри времена ... на 2 бара доста ще падне ... и ако се и олекоти ...... а и нитро имаш
имам две помпи валбро в момента едната е подкачваща а другата нагнетателна но колкото и да е яка през вътрешно фи 4 няма как да нахрани иска-ата та затова другата седмица ще прокарвам две нови горивни магистрали на фи 10 вътрешно ще сложа още дна външна помпа валбро с още един регулатор и така ще отделя двете рейки да са самостоятелни и да не се влияят една от друга предполагам 4е няма д аима грижи с горивото след това и ще има 2 бара и 11,5 смес

а азота малко по-натам можеби за състезанието на 21 ако си4ко е ок

ludiagsm написа:bawareca написа:Sa ako udari6 nekoja 15-ska na Bojura 6e ti praim evala
опаа 4екай са 4е не разбрах тва за 15-ките пожелание ли е или просто лекинко си дрискаш, ако не знаеш още предишния път на 1 бар времето ми е 13,78 деба цайса насран
ludiagsm написа:vutov написа:Не е ли малко 15-ка, при положение, че такова време дават Астри ГСИ-ки. Аз се надявам повечко на нещо 13-14сек. След като се направи докрай този сетъп де.
абе кви 13-ки бена 2 бара тая коля става 400коня
земете из4акайте малко и после разсъждавайте

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
bawareca написа:ludiagsm написа:bawareca написа:Sa ako udari6 nekoja 15-ska na Bojura 6e ti praim evala
опаа 4екай са 4е не разбрах тва за 15-ките пожелание ли е или просто лекинко си дрискаш, ако не знаеш още предишния път на 1 бар времето ми е 13,78 деба цайса насранludiagsm написа:vutov написа:Не е ли малко 15-ка, при положение, че такова време дават Астри ГСИ-ки. Аз се надявам повечко на нещо 13-14сек. След като се направи докрай този сетъп де.
абе кви 13-ки бена 2 бара тая коля става 400коня
земете из4акайте малко и после разсъждавайте
какво цитираш бе злобар смотан колата беше на 1,4 бара и беднеше в4ера а с тази степен иска 2,2 престани да ми спамиш темата нали си о щатско страната на неогрни4ените възможности напрай нещо и тогава сери деба къв 4овек си ти бе Киро от къде е тая злоба в тебе

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Nightmare написа:ludiagsm написа:ами луд по добро е от мс-а но е опс 4-5 пъти по скъпо управлява каквото се сети6 по мотора 4е дори има неквио оции з аклиматика
Неска поразрових из нета ама нищо не успях да намеря за Халтек Е8.Имаше какви ли не обаче точно Е8 само на снимка го имаше![]()
Тва на официалния сайт.
Като гледам видеото нещо не е добре май я скорости я диф а?Не би ли трябвало да превключва "по-меко" някак от 1-2 или аз нещо се заблуждавам![]()
П.П.неска изчетох всичко що има за МС-а и вече смея да твърдя че съм една стъпка напред в науката
за халтека има диск със схеми4ки и обяснения.
а пък за божура нямах грижи с превключването а ми просто изпробвах разли4ни вариянти на тръгване , там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи
е дифа си каза неговото ама работя по въпроса

ludiagsm написа: там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи
е дифа си каза неговото ама работя по въпроса
зацепва яко ако си със сликове, питай ме мен с нормални гуми как зацепва чак след втора та даже и на трета превърта ... При мен даже като стартирах без да съм в буста като дойде налягането на първа почваше за върти


П.П. вярно че беше доста студен бетона, дано като се по-стопли да се променят нещата.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
bawareca написа:Абе ти откакто счупи 6-тия мотор за тая година, много нервен изглеждаш?!
Не знам къде видя злоба в мойте мнения , аз само се опитвам да ти припонмя че НЕ СИ в страната на неограничените възможности , но уви.
Всъщност би трябвало да ми е мъчно за теб , но уви
аз попринцип на моменти съм нервен на моменти съм весел ама нали знаеш как ми викат ,луд съм си и тва е , парите съм си искарал със 4естен труд малко смт-та уред4ета и тн. и имам възможност да си 4упя и 20 мотора на година дреме ми на кура това ми е хоби нито пия нито пуша нито се дрогирам мойта дрога е бмв-то страшно се кефя на него защото въпреки 4е не съм се родил с гай4ен ключ в ръката си го правя сам и железата и електрониката колкото мога толкова, помагат ми хора със съвети и идеи и нещата за сега постепенно се получават откривам си грешките и си взимам мерки за решаването им тоест знам как и мога да си реша проблемите

Можеби тебе те е яд 4е освен да звиваш гайки и да пуснеш некoе бутало (въпреки 4е знам за твои изцепки дет си срал на некои хора у колите да не казвам на кои и как)


твойта насрана е28-ца на 2 бара даваше средни 15-ки какво пове4е да говорим




- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Joreto написа:ludiagsm написа: там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи
е дифа си каза неговото ама работя по въпроса
зацепва яко ако си със сликове, питай ме мен с нормални гуми как зацепва чак след втора та даже и на трета превърта ... При мен даже като стартирах без да съм в буста като дойде налягането на първа почваше за върти.... явно и аз ще трябва да мисля за сликове
![]()
П.П. вярно че беше доста студен бетона, дано като се по-стопли да се променят нещата.
Жорето какво време даде с Мерцедеса?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
ludiagsm написа:.............
Абе дебел , ти май пак се обърка за пореден път. Ти сега да не си помисли че ти завиждам на епохалните 14 сек , или на 200-те коня дет ги вадиш на 1.ХХХ бара , пряко следствие от академичните ти познания по автомобилна електроника и у-во на ДВГ.Иначе винаги се радвам на бързи баварци , дори направени от безхаберници като тебе.
А когато се доближиш поне малко до това което беше БМВ-то от аватра ми , може да започнеш да ми говориш на ТИ.

ludiagsm написа:
Можеби тебе те е яд 4е освен да звиваш гайки и да пуснеш некoе бутало (въпреки 4е знам за твои изцепки дет си срал на некои хора у колите да не казвам на кои и как)![]()
![]()
... (знам 4е е така от некои хора на които си осрал електроника за сума пара) .........
Абе драги ми Смехурко , мехур такъв , не знам на кой съм изгорил електрониката или на кой съм пуснал буталото накриво , ама за повече от 50 направени от мене двигателя няма нито един да е гръмнал. Нито веднага , нито след 50000 км. , нито с турбо нито без.

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
bawareca написа:ludiagsm написа:.............
Абе дебел , ти май пак се обърка за пореден път. Ти сега да не си помисли че ти завиждам на епохалните 14 сек , или на 200-те коня дет ги вадиш на 1.ХХХ бара , пряко следствие от академичните ти познания по автомобилна електроника и у-во на ДВГ.Иначе винаги се радвам на бързи баварци , дори направени от безхаберници като тебе.
А когато се доближиш поне малко до това което беше БМВ-то от аватра ми , може да започнеш да ми говориш на ТИ.
абе смотан щи говора както си искам щот си ми на к.ра какво се хвалиш с тоя гнил скрапер бе дето на всяка скорост си биеше газа у тампоните 6от нема никво ока4ване ни спира4ки на мойта само предните дискове и музиката тежат колкото купето на тая е21-ца, добре 4е му нацели слу4айно смес та тръгна малко ама аз така и не си спомням какво време даде знам само 4е бе6е 2,3 мотор и искара няколко месеца после даде фира


кажи също и защо не проработи съшата технология ала врътни дебитомера и на дъртата баба яга е28-цата ако знаеше как щеше да нaправиш и нея поне смес да има а не да сменяш гарнитури всяка седмица

а колкото до академи4ното образование по двигатели НЕ нямам такова ха сега как ли се оправям без него

ти май колкото по дърт ставаш толко изкукваш немам думи просто даже ми писна и да те обиждам
виж сетих се за на Томи е21-цата тя, наистина е достойна за уважение щот тя поне даде нещо под 13 ако 4е е 3,5 литра
Последна промяна ludiagsm на 02 Апр 2007, 9:23, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
bawareca написа:ludiagsm написа:
Можеби тебе те е яд 4е освен да звиваш гайки и да пуснеш некoе бутало (въпреки 4е знам за твои изцепки дет си срал на некои хора у колите да не казвам на кои и как)![]()
![]()
... (знам 4е е така от некои хора на които си осрал електроника за сума пара) .........
Абе драги ми Смехурко , мехур такъв , не знам на кой съм изгорил електрониката или на кой съм пуснал буталото накриво , ама за повече от 50 направени от мене двигателя няма нито един да е гръмнал. Нито веднага , нито след 50000 км. , нито с турбо нито без.
е верно на росен коларов бмв-то още не е тръгнало как да гръмне като не върви


абе киро ти осъзнаваш ли какво си при4инил на тая кола на тая икона на BMW ,за тези които не знаят М3 2,5 16 Еvo3 и ето все още не е готова а томи се бори с нея от няколко месеца
просто коментара е излишен яко цигания и простотия ужасс


Nikolay1 написа:Joreto написа:ludiagsm написа: там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи
е дифа си каза неговото ама работя по въпроса
зацепва яко ако си със сликове, питай ме мен с нормални гуми как зацепва чак след втора та даже и на трета превърта ... При мен даже като стартирах без да съм в буста като дойде налягането на първа почваше за върти.... явно и аз ще трябва да мисля за сликове
![]()
П.П. вярно че беше доста студен бетона, дано като се по-стопли да се променят нещата.
Жорето какво време даде с Мерцедеса?
най-доброто беше 14.69 (буста е 0.5бара в момента) , колата има потенцял да влезе в 13-ките (високи) така като е в момента само ,че магарето зад волана трябва да и свикне .
http://kornhollyo.data.bg/bojurishte31. ... %ee035.3gp
коментарите къртят .... ама има нещо вярно в тях поне за външния вид

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани