новият стар проект
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
новият стар проект
Ето ,че дойде време да се захавана и с най първия проект е21 с м30 б35, платформата е 323-ково купе доста олекотено след днешната ми намеса, паднаха оребреренията на предния и задния капак, вратите пострада шибедаха и легенчето на резервната гума. парното въздуховодите на таблото и мн .мн . др вече са купчина части. Тия дни ще бъдат изхвърлени и двта резервуара. работим и по въпроса с отежняване на двигатела.
окачвнането е кони спорт от 633 ци, цвета ще бъде или черен или маслено зелен.
скоро снимков матерял.





окачвнането е кони спорт от 633 ци, цвета ще бъде или черен или маслено зелен.
скоро снимков матерял.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
я верно кажете какъв цвят да я боядисам черна/ перла или маслено зелена/перла държа да поджертая перла не хамелеон. и със или без м-пакет да я правя, не мога да преценя. мпакета е много як ,но тежи а от друга трана под м-пакета мога да режа ламрините , освен това м-пакета хваща по широки джанти 9"
тя е широка почти колкото м3-ката.
Изчоплих вече всички асвалтови покритияот вътре. сега почвам да усилвам задните бомбета . гредата на диференцяла, предните роги и бомбета , работим и по въпроса със спирачна система от е34
задния капак олекна доста пантите и пружините вече изхвърчах, задните колани също
Другата ми болка е предния капак искам да бъде от смола ,че ако ,му махна оребренията ще има да дрънка.





задния капак олекна доста пантите и пружините вече изхвърчах, задните колани също
Другата ми болка е предния капак искам да бъде от смола ,че ако ,му махна оребренията ще има да дрънка.


- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
пръскай я черна брато
с е34ковите спирачки внимавай ,че историята помни некакви такива експерименти(злощасни) иначе седеше мноо яко
м пакета според мене е задължителен
а тва че тежи като гледам ше го компенсираш
пусни некоя снимка нещо да се радват 315ките
с е34ковите спирачки внимавай ,че историята помни некакви такива експерименти(злощасни) иначе седеше мноо яко
м пакета според мене е задължителен
а тва че тежи като гледам ше го компенсираш
пусни некоя снимка нещо да се радват 315ките

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
какво е станало с е34-ковите спирачки. М-пакета я прави уникална и вече е въвлк във вълча кожа, но аз искам 15-ки за тая кола а 15-ки с голям борд трудно се намират , а гумите който са консумативоще по трудно. Може да махна веждичките от м-пакета. 

- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
BESSNIA написа:какво е станало с е34-ковите спирачки.
ми не станаха

аз исках целия макферсон от е34 на е21 ама курец
мноо е дълъг макферсона и разчеква носачите
поскоро има вариант от тва смешното волво 480 мисла е модела 1.7турбо дет е
то е с 298мм дискове 4х100 и апарата почти пасва на мястото на е21цовия
без да изпадаш в подробности покрай смяната на макферсони и секви други
е34ковия диск е 300мм разликата не е кой знае ква стига да намериш такива дискове
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
аз мислех само дисковете и апаратите да преместя ,като отзад се прави фланец на полуоската изхвърлям ръчната и хващам диска,
а от пред цялата лагер главина заедно с диска и апарата.
макар ,че спирачките ще правя по натам искам да сложа двигател,а който ще влиза в купето и да запаля па ше видим как ще спирам.

а от пред цялата лагер главина заедно с диска и апарата.
макар ,че спирачките ще правя по натам искам да сложа двигател,а който ще влиза в купето и да запаля па ше видим как ще спирам.



- порасналия
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: провинцията
вапросче
здравей,да те питам нещо този фланец отзад на носача на мястото на таблата ли ще го хванеш(задния спирачен апарат)?и как ще го центрваш сприамо диска?а дискове и апарати от ниякоя с предно ли ще вземеш?поздрави и успех с машината сигорно ще стане уникална.
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани