Питaне за съединителя?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Питaне за съединителя?
Значи ситуацията е следната,
искам да завърта колата леко в къг, но се получава следното нещо:
1-ва газ, 2-ра газ и се върти яко, но оборотомера сочи 6500 оборота.Включвам 3-та и колата спира да боксува и двигатела се форсира все едно съм настъпил съединителя!?Не мога да си го обясня!
Слизам от колата и ми мерише здраво на съединител???Каква е причината?
Моля ви помогнете!
искам да завърта колата леко в къг, но се получава следното нещо:
1-ва газ, 2-ра газ и се върти яко, но оборотомера сочи 6500 оборота.Включвам 3-та и колата спира да боксува и двигатела се форсира все едно съм настъпил съединителя!?Не мога да си го обясня!
Слизам от колата и ми мерише здраво на съединител???Каква е причината?
Моля ви помогнете!



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
щото двигателя се опитва да завърти трансмисията с огромна сила, тя не може и съединителя ти буксува
ако всичко е наред не би трябвало да прави така ми следва да ти паднат оборотите
следва че съединителя ти отделя високо и си е тръгнал
ако не правиш повече така ще караш поне още 40 000 км (ако не правиш и други магарий) ако си правиш експерименти може да те остави и на път не след дълго 




- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Добре де, а как мога да проверя дали със сигурност съединителя е тръгнал?Между другото колко струва един нов и колко километра може да се кара с него? 



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ми за мен е тръгнал щом го прави това
Другото което може да ти подскаже колко още има е къде отделя педала на съединителя
ако отделя ниско към пода или на средата е добре ако е нагоре към края преди да го отпуснеш напълно значи се е поизносил
Моя отделя доста високо вече и не може така да буксува както ти правиш и то на втора скорост
на която и да е била скорост е немислимо да буксува както ти беше описал
А има и друг вариант да си го загрял от въртенето до червено и тогава ще буксува но не може да се обясни с писане на някоя сбирка накарай някой да ти покара колата и ще ти каже



Моя отделя доста високо вече и не може така да буксува както ти правиш и то на втора скорост


А има и друг вариант да си го загрял от въртенето до червено и тогава ще буксува но не може да се обясни с писане на някоя сбирка накарай някой да ти покара колата и ще ти каже

- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Re: Питaне за съединителя?
пробвай на 4-та със 3000-3500 об и натисната спирачка. ако гасне веднага нямаш проблем,ако не хубав съединител струва около 110-130 и смяна към 40-50
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Че е съединител, това е почти 100%. Просто няма какво друго да боксува така.
Колко ще ти струва не знам, но ако караш колата смислено може да ти изкара 150,000-200,000км. Ако яа караш както аз карам мойта . . . сещаш се.
Ако ще продължаваш да правиш магарий, си струва да си инсталираш спортен съединител с по тежък натисквателен диск. Много добра работа вършат те.
Колко ще ти струва не знам, но ако караш колата смислено може да ти изкара 150,000-200,000км. Ако яа караш както аз карам мойта . . . сещаш се.
Ако ще продължаваш да правиш магарий, си струва да си инсталираш спортен съединител с по тежък натисквателен диск. Много добра работа вършат те.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
WeiSTD написа:Че е съединител, това е почти 100%. Просто няма какво друго да боксува така.
Колко ще ти струва не знам, но ако караш колата смислено може да ти изкара 150,000-200,000км. Ако яа караш както аз карам мойта . . . сещаш се.
Ако ще продължаваш да правиш магарий, си струва да си инсталираш спортен съединител с по тежък натисквателен диск. Много добра работа вършат те.
200000 километра с един съединител?! Не ставай смешен!


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
err0r написа:200000 километра с един съединител?! Не ставай смешен!
Аз мога да дам жив пример на Опел Кадет Капка, беше на баща ми за 8 години измина 450 000 км като го товареше последните 4 години зверски (пружините му бяха слегнали и задницата му "висеше" направо всеедно е натоварен)





Сигурен съм че има и други такива случай, така че не се учудвай

Последна промяна Penchev на 04 Яну 2004, 23:51, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Моето 320 е на 212 000 км ,съединителя не е сменян и ще изкара още доста ,погледнах го като сменях аксиален лагер преди 10тина хиляди километра .. кутията 100 % не беше смъквана ,оригинално болтовете са залепени 

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
принципно и със здрав съединтел не би трябвало да можеш да въртиш гуми на трета,освен ако не говорим за М или някоя америкаска кола с 6000-7000 кубика-предавателното числко рязко слиза сравнение с първа и втора и усилието става непоносимо за трансмисията
изпуска най-нежната част-съединителя.
Пенчев е прав-ако отделя горе,значи е тръгнал и е за смяна.
Ако го щдадиш ще изкараш още известно време,но имай предвид,че при пълно ускорение може да започне да приплъзва...
друг показател е ако на трета скорост без газ пуснеш съединителя и колата не загасне-за смяна е
За съжаление не мога да те ориентирам за цена...
Асене-при твоя случая е малко по-различен,той поначало си беше от "лепнещите",не е нормално за толкова кратък срок дори ти да съсипеш съединител(е,може да продължаваш все така устремено да му скъсяваш и живота на този,поне ни е весело

Пенчев е прав-ако отделя горе,значи е тръгнал и е за смяна.
Ако го щдадиш ще изкараш още известно време,но имай предвид,че при пълно ускорение може да започне да приплъзва...
друг показател е ако на трета скорост без газ пуснеш съединителя и колата не загасне-за смяна е
За съжаление не мога да те ориентирам за цена...
Асене-при твоя случая е малко по-различен,той поначало си беше от "лепнещите",не е нормално за толкова кратък срок дори ти да съсипеш съединител(е,може да продължаваш все така устремено да му скъсяваш и живота на този,поне ни е весело

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
[quote=Penchev] Другото което може да ти подскаже колко още има е къде отделя педала на съединителя ако отделя ниско към пода или на средата е добре ако е нагоре към края преди да го отпуснеш напълно значи се е поизносил[/quote]хидравли4ният съединител отделя винаги по-високо. Проблемът наистина е в съединителя и SACHS струва 135 лева- в DARU CAR може и да е 450, но пак си е същото менте!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани