1лв за всеки cc екотакса (пример 2000cc = 2000лв) коментари
Модератор: Общи модератори
транспорт
gyrate написа:А тези които живеят в бояна, малинова долина и прочие и работят в центъра.. на тях какъв транспорт ще им препоръчате ако не могат да паркират в софиа?
Решението не е такси ами паркинги....
Не изкам да излензне ,че се гавря но в тия места има градски траснпорт има и маршрутни таксита.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Re: транспорт
bader написа:gyrate написа:А тези които живеят в бояна, малинова долина и прочие и работят в центъра.. на тях какъв транспорт ще им препоръчате ако не могат да паркират в софиа?
Решението не е такси ами паркинги....
Не изкам да излензне ,че се гавря но в тия места има градски траснпорт има и маршрутни таксита.
Аре стига бе...
Ти си нечовек. Ами ако някой от нас живее в покрайнините на София...




Принципно тези които живеят в покрайнините едва ли ги интересува колко лева ще дадът за паркинг защото просто те имат в огромни количества... Друг въпрос е че паците не вдигат коли като МЛ, ГЛ, СЛ, ЦЛ както и всички БМВ-та и Ауди-та. Истината се състои в друго...

Всеки си прави далавери от всичко и парите които са отпуснати за паркинги не отиват на 100% там за къето са... Другото нещо което е е мен лично ще ме е страх да си паркирам колата в подземния срещу Софийския защото тия скейтърите отгоре са луди за връзване и ще срутят паркинга...

Като цяло място има ама акъл нямаме... Много провинционалисти малко кореняци и яко шит по улиците. Всички са майстори и пилоти...

паркинги
да направят безплатани паркинги на приницп на този в халите приерно престой до 1час да е безплатен и да безплано и за хората които работят в района и най - важното да са общински не на някоя мутра.
те много хора го написаха ама хайде и аз...
проблема не е нов, имало го е и ще го има във всички по-големи градове по света. на някои места е решен правилно (разбирай няма много проблеми със движението и паркирането), на други е решен лошо (демек не е решен)...
условието което определя решението е .. колко е стар града.
ако града е стар- най-вероятно няма инфраструктура (прави широки улици тип "каре" като ню йок) която да поеме колите по улиците.. задръствания, това онова... решението тогава е ограничаване на колите във града. как ще го постигнат - като оправят публичния транспорт, въдворяват закона със желязна ръка (страшни глоби за паркиране, утра-скъпи паркинги)- начини много. идеята е да има по-малко коли.
ако града е нов тип и инфраструктурата му може да поеме трафика - тогава се строят гаражи.
софия е стар град.
за еко-таксите. механизъма трябва да се само-мотивира. това значи че трябва да е такъв че финансово да не е изгодно да се купуват коли преди ХХ година производство. не е просто, но основната идея е проста и относително лесно си реализира.
има и друг начин- веднаж като станат на по 7 години колите да се мерят за вредни газове всяка година и да се налага променлива еко-такса. проблема е във културата на обществото ни- такъв механизъм никога няма да сработи както знаеме.
затова нещата трябва да се случват преди да е закупена колата защото това е "най-тясното" място във целия процес и там най-лесно може да се прилага някакъв закон.
та така...
има и друг момент - никои не е казал че човек трябва да има кола- знам че звучи капиталистически и политически некоректно, но ... колата е лукс. ако градовете не могат да функционират поради задръстванията и са вредни за хората и околната среда- трябва жертви. знам-лесно е да се напише. ама самата истина.
проблема не е нов, имало го е и ще го има във всички по-големи градове по света. на някои места е решен правилно (разбирай няма много проблеми със движението и паркирането), на други е решен лошо (демек не е решен)...
условието което определя решението е .. колко е стар града.
ако града е стар- най-вероятно няма инфраструктура (прави широки улици тип "каре" като ню йок) която да поеме колите по улиците.. задръствания, това онова... решението тогава е ограничаване на колите във града. как ще го постигнат - като оправят публичния транспорт, въдворяват закона със желязна ръка (страшни глоби за паркиране, утра-скъпи паркинги)- начини много. идеята е да има по-малко коли.
ако града е нов тип и инфраструктурата му може да поеме трафика - тогава се строят гаражи.
софия е стар град.
за еко-таксите. механизъма трябва да се само-мотивира. това значи че трябва да е такъв че финансово да не е изгодно да се купуват коли преди ХХ година производство. не е просто, но основната идея е проста и относително лесно си реализира.
има и друг начин- веднаж като станат на по 7 години колите да се мерят за вредни газове всяка година и да се налага променлива еко-такса. проблема е във културата на обществото ни- такъв механизъм никога няма да сработи както знаеме.
затова нещата трябва да се случват преди да е закупена колата защото това е "най-тясното" място във целия процес и там най-лесно може да се прилага някакъв закон.
та така...
има и друг момент - никои не е казал че човек трябва да има кола- знам че звучи капиталистически и политически некоректно, но ... колата е лукс. ако градовете не могат да функционират поради задръстванията и са вредни за хората и околната среда- трябва жертви. знам-лесно е да се напише. ама самата истина.
Последна промяна alx на 30 Мар 2007, 16:34, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: паркинги
bader написа:да направят безплатани паркинги на приницп на този в халите приерно престой до 1час да е безплатен и да безплано и за хората които работят в района и най - важното да са общински не на някоя мутра.
пич, безплатен обяд имаше преди 17 год.
сега никъде по света няма безплатно

Въпроса е, колко кинти да струва ...
Re: паркинги
CheGevara написа:bader написа:да направят безплатани паркинги на приницп на този в халите приерно престой до 1час да е безплатен и да безплано и за хората които работят в района и най - важното да са общински не на някоя мутра.
пич, безплатен обяд имаше преди 17 год.
сега никъде по света няма безплатно![]()
Въпроса е, колко кинти да струва ...
Никои не говори за безплатно в прекия смисъл.Има мн други начини за финансиране освен прякото плащане как според теб работи паркингът на централни хали изкл тези със злужебните карти другите който седи повече от 30мин плаща тоя които спират за малко да си свършат работа не плащат идеята е да не си зарязват колите хората там .Какви разходи може да има един паркинг 200лв заплата на пенсионера дето седи на бариерата кви са тия обири по 2лв на час,разходите по подръжка на паркинга са минимални не пречи да се поемат от общината а общината се издържа от данаците които плащаш.
Re: ?
pavlin_e30 написа:kenslay-да не си в сферата на здравеопазването?
Нещо такова, в семейството има лекари, а и аз кандидатствам стоматология или медицина
"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
bader, ти имаш някаква много итнересна представа за нещата. Ако мислиш, че само заплатата на пенсионера са ти разходите дълбоко грешиш, да не говорим, че обикновено пенсионерите са поне 4-5. Че трябва да се направят паркинги по примерно лев на час трябва спор няма! Между другото има и по 3 лв
А за екотаксите ... ако искат да ги направат и по 10 000 лева на половин кубик - пак ще си купуваме стари коли, не защото много ни кефат, а защото нямаме пари да си купим нови. Съмнявам се, че са много хората в този форум, които биха предпочели да карат Е30 вместо Е90 примерно .... Лошо няма да искат да намалят старите коли и аз съм за, но е тъпо да ни цакат, при положение, че не можем да си позволим нови, или 2-3-4 годишни коли.... и бтв докато не почнете да ходите да гласувате по-хубаво и не мрънкайте
и преди да почнат всички да ме нападат, че били гласували да кажа, че няма смисъл защото реалността я знаеме 



_!_
екотакса
очевидно вие не разбрахте или не сте чели цялта тема и 2005г да си купиш кола пак ще има екотакса виж ако е чисто нова от шоурума на 0км може и да има облекчение в това отношение така ,че няма смисъл да коментирате възраста на колите относно паркингите за мен и 1лв ми е много препочитам да обиклаям 15мин докато намеря каде да се набутам и да вървя оше 15мин до мястото до където изкам да стигна отколкото да дам 1лв с 1лв се минават 10км ако колата ти е по икономична или е на газ това ти е патя до работа или ще си купиш закуска и ще се наядеш абе 1лв си е 1лв виж ако е 20стотинки боли ме фара няма да обедния даже и да ми се налага по 4-5 пъти на ден да позлвам такъв паркинг пак ще си давам парите .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани