Питaне за съединителя?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Питaне за съединителя?

Мнение от simple_man » 02 Яну 2004, 16:50

Значи ситуацията е следната,
искам да завърта колата леко в къг, но се получава следното нещо:
1-ва газ, 2-ра газ и се върти яко, но оборотомера сочи 6500 оборота.Включвам 3-та и колата спира да боксува и двигатела се форсира все едно съм настъпил съединителя!?Не мога да си го обясня!
Слизам от колата и ми мерише здраво на съединител???Каква е причината?
Моля ви помогнете! :?
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 02 Яну 2004, 18:49

Абе стига ,бе...Я па - дабре повече не го прави...Че после ще питаш що вече не смърди, ама и не върви... :!:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Яну 2004, 19:44

щото двигателя се опитва да завърти трансмисията с огромна сила, тя не може и съединителя ти буксува :arrow: ако всичко е наред не би трябвало да прави така ми следва да ти паднат оборотите :arrow: следва че съединителя ти отделя високо и си е тръгнал :arrow: ако не правиш повече така ще караш поне още 40 000 км (ако не правиш и други магарий) ако си правиш експерименти може да те остави и на път не след дълго :!:
Изображение

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 03 Яну 2004, 0:42

Добре де, а как мога да проверя дали със сигурност съединителя е тръгнал?Между другото колко струва един нов и колко километра може да се кара с него? :(
ИзображениеИзображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Яну 2004, 2:32

Ми за мен е тръгнал щом го прави това :!: Другото което може да ти подскаже колко още има е къде отделя педала на съединителя :arrow: ако отделя ниско към пода или на средата е добре ако е нагоре към края преди да го отпуснеш напълно значи се е поизносил :!:
Моя отделя доста високо вече и не може така да буксува както ти правиш и то на втора скорост :wink: на която и да е била скорост е немислимо да буксува както ти беше описал :!:
А има и друг вариант да си го загрял от въртенето до червено и тогава ще буксува но не може да се обясни с писане на някоя сбирка накарай някой да ти покара колата и ще ти каже :wink:
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 03 Яну 2004, 15:11

Хм .....моя го смених преди няма и пет месеца и вече успешно го скапах заради онази пуста мания ....врът врът гуми :twisted: Ся пак ще го сменям ....

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 03 Яну 2004, 16:36

Добре де колко горе долу ти излиза смяната на съединителя? :?
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 26.07.2003

Re: Питaне за съединителя?

Мнение от miro_dt » 03 Яну 2004, 17:29

пробвай на 4-та със 3000-3500 об и натисната спирачка. ако гасне веднага нямаш проблем,ако не хубав съединител струва около 110-130 и смяна към 40-50

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 04 Яну 2004, 2:48

Че е съединител, това е почти 100%. Просто няма какво друго да боксува така.

Колко ще ти струва не знам, но ако караш колата смислено може да ти изкара 150,000-200,000км. Ако яа караш както аз карам мойта . . . сещаш се.


Ако ще продължаваш да правиш магарий, си струва да си инсталираш спортен съединител с по тежък натисквателен диск. Много добра работа вършат те.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 04 Яну 2004, 17:23

WeiSTD написа:Че е съединител, това е почти 100%. Просто няма какво друго да боксува така.

Колко ще ти струва не знам, но ако караш колата смислено може да ти изкара 150,000-200,000км. Ако яа караш както аз карам мойта . . . сещаш се.


Ако ще продължаваш да правиш магарий, си струва да си инсталираш спортен съединител с по тежък натисквателен диск. Много добра работа вършат те.


200000 километра с един съединител?! Не ставай смешен! :idea:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Яну 2004, 18:09

err0r написа:200000 километра с един съединител?! Не ставай смешен! :idea:

Аз мога да дам жив пример на Опел Кадет Капка, беше на баща ми за 8 години измина 450 000 км като го товареше последните 4 години зверски (пружините му бяха слегнали и задницата му "висеше" направо всеедно е натоварен) :!: :!: :!: Наистина че в началото само той си го караше но после почнахме и аз и брат ми и не съм го жалел, да не говорим че последната година се ползваше за работна кола и го караше кой ли не, продаде го с този същия съединител :arrow: познавам новия му собственик - кара го още с него и не буксува :wink:
Сигурен съм че има и други такива случай, така че не се учудвай :!:
Последна промяна Penchev на 04 Яну 2004, 23:51, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 04 Яну 2004, 18:40

Моето 320 е на 212 000 км ,съединителя не е сменян и ще изкара още доста ,погледнах го като сменях аксиален лагер преди 10тина хиляди километра .. кутията 100 % не беше смъквана ,оригинално болтовете са залепени :roll:

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 06 Яну 2004, 13:16

принципно и със здрав съединтел не би трябвало да можеш да въртиш гуми на трета,освен ако не говорим за М или някоя америкаска кола с 6000-7000 кубика-предавателното числко рязко слиза сравнение с първа и втора и усилието става непоносимо за трансмисията :arrow: изпуска най-нежната част-съединителя.
Пенчев е прав-ако отделя горе,значи е тръгнал и е за смяна.
Ако го щдадиш ще изкараш още известно време,но имай предвид,че при пълно ускорение може да започне да приплъзва...
друг показател е ако на трета скорост без газ пуснеш съединителя и колата не загасне-за смяна е
За съжаление не мога да те ориентирам за цена...
Асене-при твоя случая е малко по-различен,той поначало си беше от "лепнещите",не е нормално за толкова кратък срок дори ти да съсипеш съединител(е,може да продължаваш все така устремено да му скъсяваш и живота на този,поне ни е весело :wink:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 9.12.2003

Мнение от johnny_b » 10 Яну 2004, 22:56

не знам какво викат колегите ама наистина ако търсиш съединител комплекта струва 380 лв за 318 на ЛУК и 420 на ЗАКС...все пак няма да правим мизерии нали?:)аз за толкова смених моя...беше станал на 180.000 ама все кратко каране никакъв въртеж на гуми (и да искам не може:()

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 11 Яну 2004, 21:46

[quote=Penchev] Другото което може да ти подскаже колко още има е къде отделя педала на съединителя ако отделя ниско към пода или на средата е добре ако е нагоре към края преди да го отпуснеш напълно значи се е поизносил[/quote]хидравли4ният съединител отделя винаги по-високо. Проблемът наистина е в съединителя и SACHS струва 135 лева- в DARU CAR може и да е 450, но пак си е същото менте!
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook