1лв за всеки cc екотакса (пример 2000cc = 2000лв) коментари
Модератор: Общи модератори
1лв за всеки cc екотакса (пример 2000cc = 2000лв) коментари

смърт за управляващите
обаче има и друга гледна точка ако живете в София проблемът е ,че има прекалено много коли този въпрос може да се реши по следните начини:
1.Които взел кола взел чрез непосилни екотакси ще се ограничи до мимимум вносът на коли - това е добре но няма да помогне за подобряване на движението ще помгне само да не се влоши като навлязат още коли
2.Да се вдигнат цените на горивата примерно с 1лв - дали това ще намали броя на колите по улците незнам оставам на ваз да кажете.
3.Знаете ли ,че в Лондон има такса за всеки които влиза с кола в централата част на града с камера те заснмает ,че си влязъл и те таксуват по някакав начин дали ти пращат смекта или ти се начислява към данъка незнам.
4.Да се въведат мн строги технически прегледи и оделно стадартът за вредни емисии еур 1 да кажем и тия с най - старите бриджки до 1000лв коли или да ги забранят да се движат или да им направят непосилен данък така ,че самите собственици да се откажат от торшките си (поне за мен тва няма много да подобри движението макс с 10% повечето със трошките ще намерят някои лев и ще си купят друга кола дет покрива стандартите)
Моля пишете мнения по този въпрос как е наи добре да се реши проблемът със трафикът
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: 1лв за всеки cc екотакса (пример 2000cc = 2000лв) комент
bader написа:2.Да се вдигнат цените на горивата примерно с 1лв - дали това ще намали броя на колите по улците незнам оставам на ваз да кажете.
На движещите се коли - вероятно. За сметка на това "паркираните" ще се увеличат също с толкова. Файда - йок. Пък и на доста хора им се налага да използват кола, та евентуалната файда е само за бензинджиите.
Проблемът в София не е, че има много коли, а че има много хора. Плановете на града са правени за 400-500 хиляди население, доколкото ми е известно. Колите са просто следствие: твърде много хора => твърде много коли.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
мнение
Има логика в това което казваш причинта е слабо развита провинция ниските доходи и безработицата и заради това все повече хора идват да живетят в София по неофициални данни в София има над 2500000 жители кам момента преди 10 год когато беше кризара бяха едва 700000-800000 а предишни връх беше 92 1200000 и интересно е ,че всяка година населението расте като гледам как вървят нещата след 10 год една панелка в краен квартал може стане 1000000euro цените разтът постянно заради прилива на хора почваме да ставаме малкия китай но това са общи приказки това е тенденция в цял свят въпроса е как поне малко да се подобри движението .
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Добре, че не бачкам в този ад наречен център
вече хората, фирмите и бизнеса масово се ориентират към покрайнините на града и изходните пътища. Строят се уредени бизнес центрове с подземни и надземни паркинги. Удобно и за клиентите и за фирмите, все пак удобствата са и за двете страни
Вече само някой безумец би си ситуирал офиса в центъра освен ако не е крайно належащо разбира се
Относно еко таксите. За съжаление и да ги вдигнат не виждам да има за нас като шофьори няква файда, в смисъл: по не разбити улици, по малко задръствания и т.н. Просто държавицата ни се чуди откъде да си набави кинтите от отпадналото ДДС, които милиони така или иначе ще потънат пак по знайни и не знайни линии
а ние ще продължим да се псуваме по улиците, да си трошим колите и т.н.

вече хората, фирмите и бизнеса масово се ориентират към покрайнините на града и изходните пътища. Строят се уредени бизнес центрове с подземни и надземни паркинги. Удобно и за клиентите и за фирмите, все пак удобствата са и за двете страни
Вече само някой безумец би си ситуирал офиса в центъра освен ако не е крайно належащо разбира се
Относно еко таксите. За съжаление и да ги вдигнат не виждам да има за нас като шофьори няква файда, в смисъл: по не разбити улици, по малко задръствания и т.н. Просто държавицата ни се чуди откъде да си набави кинтите от отпадналото ДДС, които милиони така или иначе ще потънат пак по знайни и не знайни линии


От една седмица улицата ми е направена синя зона. Не се оплаквам кой знае колко, защото имам право на безплатен паркинг или поне този от 5 лв на месец. Да обаче виждам как тези коли започват да се гъчкат по съседните, все още не платени улици. Постепенно хората или ще почнат да си плащат жестоко за паркинги, или ще спрат да ходят с кола на работа. Визирам живущите в крайните квартали, работещи в централната част.
При всички положения, общината ще прибира много пари дневно. Смятам, че постепенно инфраструктурата трябва да се обмисля за в далечно бъдеще а именно, 2 и 3-то метро, както и повече подлези и надлези. Сфетофарите са тези които пречат на движението.
Да, определено колите в София станаха много, но все пак може и още
Повече автомобили в София - повече пътни такси и такси паркинг. От всякъде общината си прибира парите, въпроса е как ще ги реализира.
Колкото и да се надяват всички, че бизнес парка ще събере фирмите под един покрив, все още центъра си остава най-апетитен.
За колегата с цените за квадрат които спомена, искам да кажа, че в Москва цените в центъра са 30 000 Еuro на квадрат. В София са едва 6-7 000 максимално.
При всички положения, общината ще прибира много пари дневно. Смятам, че постепенно инфраструктурата трябва да се обмисля за в далечно бъдеще а именно, 2 и 3-то метро, както и повече подлези и надлези. Сфетофарите са тези които пречат на движението.
Да, определено колите в София станаха много, но все пак може и още

Повече автомобили в София - повече пътни такси и такси паркинг. От всякъде общината си прибира парите, въпроса е как ще ги реализира.
Колкото и да се надяват всички, че бизнес парка ще събере фирмите под един покрив, все още центъра си остава най-апетитен.
За колегата с цените за квадрат които спомена, искам да кажа, че в Москва цените в центъра са 30 000 Еuro на квадрат. В София са едва 6-7 000 максимално.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
absix написа:Бе предполагам, че и Ню Йорк не е замислен за 8 милиона човека, ма се оправят. На нас ни липсва организация...
За справка:
Ню Йорк (град) 26,403 човека/кв. миля
София (град) 2,652.1 човека/кв. миля
Там всички ходят с метро на работа.. как няма да се оправят.

- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: 1лв за всеки cc екотакса (пример 2000cc = 2000лв) комент
bader написа:или да ги забранят да се движат или да им направят непосилен данък така ,че самите собственици да се откажат от торшките си (поне за мен тва няма много да подобри движението макс с 10% повечето със трошките ще намерят някои лев и ще си купят друга кола дет покрива стандартите)
Моля пишете мнения по този въпрос как е наи добре да се реши проблемът със трафикът
За строгите технически прегледи съм съгласен НО:
Кво значи "трошките"?
И защо пък да се налага данък на хора и без това нямащи пари... Ако имат най малкото ще са с по нови коли повечето!
Стара кола няма! Има неподържана кола!!! Против съм това с ограниченията за възраста на колите! В "червената от подписа" парите дето ми излиза в момента са колкото за Е36 ама тая кола за мен значи много затова и продължавам да наливам пари в нея докато не стане перфектна от всякъде и някой като я види да се огледа дане би да се е върнал в 90-те


Другата ми кола е 83-та! На външен вид като я видят повечето хора дето и идея си нямат от коли си викат бахти бараката, ама на 4-те цилиндъра компресията е без никва разлика! Факт!
По тоя начин като те задължат да си продадеш "старата" кола те принуждават един вид да си купиш нов форд фиеста, дачия логан или лайно от тоя сорт, а всички знаем че при новите коли е спестявано яко от качеството за да може да са достъпни и им е по на далавера за 7-8 години да смениш цялата кола отколкото една врата! Вече колите се правят от счетоводители а не от инжинери! Качели BMW останаха едни от малкото ( на пръстите на едната ми ръка се броят ) които още държат на традициите и качеството

Извинявам се за офф топика

Последна промяна Ivan Petrov на 28 Мар 2007, 17:35, променена общо 1 път
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
елате да видите какво правят тук,строят само в центъра(а той е малък) и се дават луди пари за апартамент,покрай който минава адски трафик.нали заралията трябва да се похвали,че живее около цгч,а извън грда има страхотни терени за строеж,ама чубанска му работа....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да страдат колко си щат, боли ме фара - аз ако имам парите купувам къща в покрайнините и с бавареца за нула време съм на центъра
Ако става дума с читава Е39-ка се зима Видин-София за 2 часа.

BMW only!
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Re: 1лв за всеки cc екотакса (пример 2000cc = 2000лв) комент
Ivan Petrov написа:За строгите технически прегледи съм съгласен НО:
Кво значи "трошките"?
И защо пък да се налага данък на хора и без това нямащи пари... Ако имат най малкото ще са с по нови коли повечето!
Стара кола няма! Има неподържана кола!!! Против съм това с ограниченията за възраста на колите! В "червената от подписа" парите дето ми излиза в момента са колкото за Е36 ама тая кола за мен значи много затова и продължавам да наливам пари в нея докато не стане перфектна от всякъде и някой като я види да се огледа дане би да се е върнал в 90-те![]()
![]()
Другата ми кола е 83-та! На външен вид като я видят повечето хора дето и идея си нямат от коли си викат бахти бараката, ама на 4-те цилиндъра компресията е без никва разлика! Факт!
По тоя начин като те задължат да си продадеш "старата" кола те принуждават един вид да си купиш нов форд фиеста, дачия логан или лайно от тоя сорт, а всички знаем че при новите коли е спестявано яко от качеството за да може да са достъпни и им е по на далавера за 7-8 години да смениш цялата кола отколкото една врата! Вече колите се правят от счетоводители а не от инжинери! Качели BMW останаха едни от малкото ( на пръстите на едната ми ръка се броят ) които още държат на традициите и качеството![]()
Извинявам се за офф топика
101% съм съгласен, искам само още да спомена че преди време работех в пункт за технически прегледи където се предполага че ние работещите там трябва да следим и контролираме движението на колите с повече вредни емисии. С чиста съвест мога да заява че нашия пункт(т.е. бившата ми работа) тогава бе един от най-некорумпираните, но проблема бе че на шефката ми и се струваха все малко колите и ни караше въпреки че не покриват нормите да ги "пускаме" за да има оборот, защото ако ги върнем няма, а и се предполага че като не минеш, отиваш другаде и като си платиш - взимаш картончето. Искам да добавя и нещо за темата за по старите коли, които в повечето случаи една поддържана Жигулка покриваше своите си норми(и то на Газ), та даже и на колите с инжекцион и обратно - кола с пълна инжекция не можеше да покрие тези на карбураторните коли, които са много под нейните, така че и за мен няма стара кола. Аз и да имах много пари за Е92 М3, задължително в гаража щеше да има М3 Е30 и Е26 М1, което дори е по старо от мен.
А на самия въпрос ама много е тъпо това за всеки сс да се плаща левче
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
amd написа:аз ако имам парите купувам къща в покрайнините и с бавареца за нула време съм на центъра![]()
И паркираш на трамвайната линия защото по големите улици в центъра непрекъснато се слагат скоби и се вдигат коли и въпреки това винаги е пълно с паркирани коли, а в по-малките улички има паркирани коли "броня в броня" и от двете страни на улицата върху платното за движение че даже и по тротоарите зад паркираните на улицата

THE ONE & ONLY E30
vutov мисля че става въпрос само при внос а не всяка година.. т иначе няма да останат коли преди 2004-та в движение :
а предложението за вдигане на бензина с 1 лев е смехотворно.... bader като гледам как "събираш пари за е34 или е36" едва ли ще ти е готино ако бензина стане 3 лева.. пък и такава цена на горивото че нанесе доста промени във всички свери .

а предложението за вдигане на бензина с 1 лев е смехотворно.... bader като гледам как "събираш пари за е34 или е36" едва ли ще ти е готино ако бензина стане 3 лева.. пък и такава цена на горивото че нанесе доста промени във всички свери .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани