318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
онзи ден доста си поиграх мотроника тотално ме дразни и вързах второ смт което да управлява основните инжектори po map сензор и обороти вместо мотроника , мотроника остана да управлява мотор4ето за празния ход и да пали бобините като пак с смт-то коригирам аванса
в момента имам перфектен празен ход независимо дали е студена колата или топла пали веднага форсира се добре и каквото нанеса като стойност това си и остава , а тъпия мотроник само ска4а6е от карта в карта и ми писна от него
и тука малко си поиграх с смт-то напраих едно видео как си ба4ка без мотроника а само смт-то штрака основните дюзи само по мап сензор и обороти http://youtube.com/watch?v=ThxKvfg1fxw&playnext=1
е и днес на обяд дядо коледа ми донесе един подарък със закъснение
http://img126.imageshack.us/my.php?imag ... 149dt3.jpg
забравих да напиша по късно същия ден понастроих малко на 1,4 бара поредния шпер замина писна ми на кура
в момента имам перфектен празен ход независимо дали е студена колата или топла пали веднага форсира се добре и каквото нанеса като стойност това си и остава , а тъпия мотроник само ска4а6е от карта в карта и ми писна от него
и тука малко си поиграх с смт-то напраих едно видео как си ба4ка без мотроника а само смт-то штрака основните дюзи само по мап сензор и обороти http://youtube.com/watch?v=ThxKvfg1fxw&playnext=1
е и днес на обяд дядо коледа ми донесе един подарък със закъснение
http://img126.imageshack.us/my.php?imag ... 149dt3.jpg
забравих да напиша по късно същия ден понастроих малко на 1,4 бара поредния шпер замина писна ми на кура
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
пообикалях малко за дифове от 325 пък да видим
имам грижа също и с тампоните на мотора особено единия като дам газ пусна съединителя и матора се клати и изпускателния тръгва да опира в ботуша на има около 3см разстояние
та ще има един алуминиев тампон на мотора от плътен дуралуминий
еги тампоните единия е 4исто нов оригинален другия е малко алумин перформанс
http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... 153ur3.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... 155jf8.jpg
_________________
имам грижа също и с тампоните на мотора особено единия като дам газ пусна съединителя и матора се клати и изпускателния тръгва да опира в ботуша на има около 3см разстояние
та ще има един алуминиев тампон на мотора от плътен дуралуминий
еги тампоните единия е 4исто нов оригинален другия е малко алумин перформанс
http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... 153ur3.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... 155jf8.jpg
_________________
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ка4их един диф 4,10 отворен и давах малко газ засега е ок ама ще видим до кога, 4е и скорости вият нещо
ei тоя диф нещо дефектен бе 100км минах и газ газ стартове нема грижи за сега 4ак не ми се вярва а и сликовете държат бетон преди около 4ас си правих гавра с едно ауди тт куатро на пи4а не му се вярваше какво се случва ,та се пускахме 4-5 пъти и след 3-тия старт явно сликовете загряват и даже му взимах старта грозна картинка беше на , 4-та скорост към 50 метра разлика
требваше да си зема камерката:)
ei тоя диф нещо дефектен бе 100км минах и газ газ стартове нема грижи за сега 4ак не ми се вярва а и сликовете държат бетон преди около 4ас си правих гавра с едно ауди тт куатро на пи4а не му се вярваше какво се случва ,та се пускахме 4-5 пъти и след 3-тия старт явно сликовете загряват и даже му взимах старта грозна картинка беше на , 4-та скорост към 50 метра разлика

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ами в предишния сетъп "лъжех" мотроника за показанията на дебитомера и от там коригирах горивото на освновните дюзи настройва се добре ,HO мотроника има няколко карти за горивото както и за подаването на искра, та понякога скача от една карта в друга и корекцийте на сигнала от дебитомера които са вършили работа в един режим например загрял двигател с темперетура на антифриза 60-100 градуса целзий всичко ок , а в друг режим например студен двигател с температура на антифриза10-30 градуса по целзии съвсем не вършат абе ужас еlowdriver написа:Луд, по какъв начин си "играеш" с Мотроника, бре?
та сега смт-то самостоятелно си щрака дюзите и вси4ко е ок
Последна промяна ludiagsm на 28 Мар 2007, 13:57, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Nightmare написа:Видеото е много добро.Ще ми поясниш л само къв е подаръка от дядо коледаче нещо не моа са ориентирам.
Евала за колицата
подаръка е HALTECH E8 това е програмируема електроника която може да управлява самостоятелно двигателя ,подобна е на смт и мегаскуирт но ако трябва да се срваняват с халтека все едно лада и москви4 да сравниш с БМВ Е36


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Haltech-ха (тва дето дядо Коледа го е донесъл) е Stand Alone Ecu. За сериозни сетъпи, трябва сериозна електроника
.. а сетъпа на лудия наистина е сериозен и доколкото четох СМТ-то може да коригира +12/-10 градуса аванса, а с толкоз надув ...
...
Ха дано скоро да поразучиш как става настройването и да кажеш каква е разликата между СМТ и Халтех


Ха дано скоро да поразучиш как става настройването и да кажеш каква е разликата между СМТ и Халтех

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
AlibiTu написа:Haltech-ха (тва дето дядо Коледа го е донесъл) е Stand Alone Ecu. За сериозни сетъпи, трябва сериозна електроника.. а сетъпа на лудия наистина е сериозен и доколкото четох СМТ-то може да коригира +12/-10 градуса аванса, а с толкоз надув ...
...
Ха дано скоро да поразучиш как става настройването и да кажеш каква е разликата между СМТ и Халтех
смт-то може да коригира напред и назад +- 45 градуса при някои модели които са с дистрибутор и палец местенето се ограни4ава от площта на палеца та това е около +- 15 градуса напред и назад което оба4е е напълно достатъчно
а за сега халтека няма да го монтирам мисля да остане за купето
че то пък е с гаден сименс ецу и там ще трябва по сериозна корекция ще видим по-нататък

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
vutov написа:Клипа с лаптопа е много добър.
Ама това табло защо не го подредиш малко, то не са датчици, то не са кабели, но разбираемо е, все пак проекта е развитие. Както се казва W.I.P. ( Work in progress)
дам цялото тъбалце с уредите мисля да го поръ4ам на някоя от наще кар аудио тунинг къщи те се справят много добре с интериорните решения при вграждане на уред4ета монитори и говорители, НО това е на заден палан 4ак накрая ще се прави
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Nightmare написа:Луд пусни малко инфо за Халтек-а че нещо не мога да намеря из нета.Кво управлява и за кви пари си го напазарувал ако не е тайна.
По добро ли е от МС-а?
ами луд по добро е от мс-а но е опс 4-5 пъти по скъпо управлява каквото се сети6 по мотора 4е дори има неквио оции з аклиматика

Последна промяна ludiagsm на 01 Апр 2007, 0:08, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
имам новини от днес открихме божура:) , и тоя диф замина сликовете са лудница най лошо време 14,8 най добро 14,01 разликата идва от 7 градуса бутнат напред аванс ,честно казано не съм доволен о4аквах времена под 13,5 но явно бая съм се излъгал ,имам грижа с дебита на горивото налягането ми рязко пада след 1,2 бара и сместа отива на към 14
ужас , проблема според мен е в тънкия път през който минава горивото между изхода на втората помпа и рейките, вътрешния диаметър е фи 4 мисля да сменя шлауха на вътрешно фи 8 ако пак има грижи ще сменя помпата или ще сложа втора с още един регулатор
ето видео от днес http://youtube.com/watch?v=qjnmAgLexmo
утре ще качвам поредния диф писна ми ве4е

ето видео от днес http://youtube.com/watch?v=qjnmAgLexmo
утре ще качвам поредния диф писна ми ве4е
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани