318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Мар 2007, 12:18

онзи ден доста си поиграх мотроника тотално ме дразни и вързах второ смт което да управлява основните инжектори po map сензор и обороти вместо мотроника , мотроника остана да управлява мотор4ето за празния ход и да пали бобините като пак с смт-то коригирам аванса

в момента имам перфектен празен ход независимо дали е студена колата или топла пали веднага форсира се добре и каквото нанеса като стойност това си и остава , а тъпия мотроник само ска4а6е от карта в карта и ми писна от него

и тука малко си поиграх с смт-то напраих едно видео как си ба4ка без мотроника а само смт-то штрака основните дюзи само по мап сензор и обороти http://youtube.com/watch?v=ThxKvfg1fxw&playnext=1


е и днес на обяд дядо коледа ми донесе един подарък със закъснение

http://img126.imageshack.us/my.php?imag ... 149dt3.jpg

забравих да напиша по късно същия ден понастроих малко на 1,4 бара поредния шпер замина писна ми на кура

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 28 Мар 2007, 12:20

:shock: Ти си ги опаковал кат ескимоси тея колектори бре луд :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Сглоби ли я или не си още?Коага ше я пускаш на 2 бара :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Мар 2007, 12:21

пообикалях малко за дифове от 325 пък да видим

имам грижа също и с тампоните на мотора особено единия като дам газ пусна съединителя и матора се клати и изпускателния тръгва да опира в ботуша на има около 3см разстояние

та ще има един алуминиев тампон на мотора от плътен дуралуминий

еги тампоните единия е 4исто нов оригинален другия е малко алумин перформанс

http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... 153ur3.jpg

http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... 155jf8.jpg
_________________

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Мар 2007, 12:23

ка4их един диф 4,10 отворен и давах малко газ засега е ок ама ще видим до кога, 4е и скорости вият нещо

ei тоя диф нещо дефектен бе 100км минах и газ газ стартове нема грижи за сега 4ак не ми се вярва а и сликовете държат бетон преди около 4ас си правих гавра с едно ауди тт куатро на пи4а не му се вярваше какво се случва ,та се пускахме 4-5 пъти и след 3-тия старт явно сликовете загряват и даже му взимах старта грозна картинка беше на , 4-та скорост към 50 метра разлика :shock: требваше да си зема камерката:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 28 Мар 2007, 12:27

Видеото е много добро.Ще ми поясниш л само къв е подаръка от дядо коледа :uups: че нещо не моа са ориентирам.
Евала за колицата :bowdown:

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 28 Мар 2007, 12:42

Луд, по какъв начин си "играеш" с Мотроника, бре?
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Мар 2007, 13:33

lowdriver написа:Луд, по какъв начин си "играеш" с Мотроника, бре?
ами в предишния сетъп "лъжех" мотроника за показанията на дебитомера и от там коригирах горивото на освновните дюзи настройва се добре ,HO мотроника има няколко карти за горивото както и за подаването на искра, та понякога скача от една карта в друга и корекцийте на сигнала от дебитомера които са вършили работа в един режим например загрял двигател с темперетура на антифриза 60-100 градуса целзий всичко ок , а в друг режим например студен двигател с температура на антифриза10-30 градуса по целзии съвсем не вършат абе ужас е
та сега смт-то самостоятелно си щрака дюзите и вси4ко е ок
Последна промяна ludiagsm на 28 Мар 2007, 13:57, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Мар 2007, 13:39

Nightmare написа:Видеото е много добро.Ще ми поясниш л само къв е подаръка от дядо коледа :uups: че нещо не моа са ориентирам.
Евала за колицата :bowdown:



подаръка е HALTECH E8 това е програмируема електроника която може да управлява самостоятелно двигателя ,подобна е на смт и мегаскуирт но ако трябва да се срваняват с халтека все едно лада и москви4 да сравниш с БМВ Е36 :) е има и поршета и ламбота ама доста пъти по скъпи а и не вършат кой знае колко пове4е работа :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 28 Мар 2007, 13:46

Haltech-ха (тва дето дядо Коледа го е донесъл) е Stand Alone Ecu. За сериозни сетъпи, трябва сериозна електроника ;) .. а сетъпа на лудия наистина е сериозен и доколкото четох СМТ-то може да коригира +12/-10 градуса аванса, а с толкоз надув ... :roll: ...
Ха дано скоро да поразучиш как става настройването и да кажеш каква е разликата между СМТ и Халтех :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Мар 2007, 13:51

AlibiTu написа:Haltech-ха (тва дето дядо Коледа го е донесъл) е Stand Alone Ecu. За сериозни сетъпи, трябва сериозна електроника ;) .. а сетъпа на лудия наистина е сериозен и доколкото четох СМТ-то може да коригира +12/-10 градуса аванса, а с толкоз надув ... :roll: ...
Ха дано скоро да поразучиш как става настройването и да кажеш каква е разликата между СМТ и Халтех :mhihi:


смт-то може да коригира напред и назад +- 45 градуса при някои модели които са с дистрибутор и палец местенето се ограни4ава от площта на палеца та това е около +- 15 градуса напред и назад което оба4е е напълно достатъчно

а за сега халтека няма да го монтирам мисля да остане за купето

че то пък е с гаден сименс ецу и там ще трябва по сериозна корекция ще видим по-нататък
:winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 28 Мар 2007, 22:43

Клипа с лаптопа е много добър.
Ама това табло защо не го подредиш малко, то не са датчици, то не са кабели, но разбираемо е, все пак проекта е развитие. Както се казва W.I.P. ( Work in progress)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Мар 2007, 7:57

vutov написа:Клипа с лаптопа е много добър.
Ама това табло защо не го подредиш малко, то не са датчици, то не са кабели, но разбираемо е, все пак проекта е развитие. Както се казва W.I.P. ( Work in progress)


дам цялото тъбалце с уредите мисля да го поръ4ам на някоя от наще кар аудио тунинг къщи те се справят много добре с интериорните решения при вграждане на уред4ета монитори и говорители, НО това е на заден палан 4ак накрая ще се прави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 31 Мар 2007, 15:53

Луд пусни малко инфо за Халтек-а че нещо не мога да намеря из нета.Кво управлява и за кви пари си го напазарувал ако не е тайна.
По добро ли е от МС-а?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Апр 2007, 0:04

Nightmare написа:Луд пусни малко инфо за Халтек-а че нещо не мога да намеря из нета.Кво управлява и за кви пари си го напазарувал ако не е тайна.
По добро ли е от МС-а?


ами луд по добро е от мс-а но е опс 4-5 пъти по скъпо управлява каквото се сети6 по мотора 4е дори има неквио оции з аклиматика :)
Последна промяна ludiagsm на 01 Апр 2007, 0:08, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Апр 2007, 0:04

имам новини от днес открихме божура:) , и тоя диф замина сликовете са лудница най лошо време 14,8 най добро 14,01 разликата идва от 7 градуса бутнат напред аванс ,честно казано не съм доволен о4аквах времена под 13,5 но явно бая съм се излъгал ,имам грижа с дебита на горивото налягането ми рязко пада след 1,2 бара и сместа отива на към 14 :) ужас , проблема според мен е в тънкия път през който минава горивото между изхода на втората помпа и рейките, вътрешния диаметър е фи 4 мисля да сменя шлауха на вътрешно фи 8 ако пак има грижи ще сменя помпата или ще сложа втора с още един регулатор

ето видео от днес http://youtube.com/watch?v=qjnmAgLexmo

утре ще качвам поредния диф писна ми ве4е

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook