огън от гърнетата
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
огън от гърнетата
Искам да питам на какво се дължи огънят който излиза от колата ми когато се дърпам с някой??? Обикновенно като се гоня и при превключване между скоростите от задното гърне ми излизал до 1/2 метра пламък...казват хората - това го нямаше преди а сега се появи и със сигурност не е на добре....
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
Ако си с чип който пуска максимално гориво да речем от 5 000 об/мин нататък ......... защо да не гърми:):):)
това поне може лесно да се провери като отидеш на диагностика и да ти проверят нивото на НС - неизгореното количество горивна смес....
Не съм много голям спец по чиповете но доста от тях във високите обороти отварят яко инжекторите
това поне може лесно да се провери като отидеш на диагностика и да ти проверят нивото на НС - неизгореното количество горивна смес....

Не съм много голям спец по чиповете но доста от тях във високите обороти отварят яко инжекторите
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Еми... Преди го нямаше. Знам че при карбураторните коли ако центровката не е в ред става така! Аналогично и при инжекциона.
Може да ти се е отебал някой сензор...
А че излиза огън означава недобро изгаряне и горивото изгаря в изпускателните колектори.
Пробвай с нови свещи. Сложи NGK японски, виш кабелите, сложи оригиналния чип, Пробери си куплонзите на компютъра. Размести ги малко.
Абе отиди на диагностика с оригиналния чип!!! Те ще ти кажат най-добре. Пробвайте и с тунинга да видят и тогава кви са даните.
Не знам дали може да е от това и дали може да стане без последствия, но виш да нямаш и прескочил зъб на ремъка. Щото ако ти отваря клапаните по-рано...
Може да ти се е отебал някой сензор...
А че излиза огън означава недобро изгаряне и горивото изгаря в изпускателните колектори.
Пробвай с нови свещи. Сложи NGK японски, виш кабелите, сложи оригиналния чип, Пробери си куплонзите на компютъра. Размести ги малко.
Абе отиди на диагностика с оригиналния чип!!! Те ще ти кажат най-добре. Пробвайте и с тунинга да видят и тогава кви са даните.
Не знам дали може да е от това и дали може да стане без последствия, но виш да нямаш и прескочил зъб на ремъка. Щото ако ти отваря клапаните по-рано...
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
свещите са ми чисто нови с кръгово искрене 12лв/броя струват.... изключвам да е от тях, между другото си го прави това и с дву и три и четири електродни свещи... защото съм пробвал
възможно ли е да наистина от чипа??? това не знам, а вече и с тоя сняг няма и как да разбера скоро...
възможно ли е да наистина от чипа??? това не знам, а вече и с тоя сняг няма и как да разбера скоро...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Човеко не го правеше преди! 100%!
Това с кръговото го заеби. На Хондата бяха набили некви свещи с 4 електрода като я зехме. Харчеше 12 на 100 и вървеше за не повече от 100-110 коня. Махнахме ги и сложихме обикновени НГК свещи. Тия които ги препоръчва производителя. Колата почна да харчи 8 и се върнаха избегалите 50-60 магарета се върнаха.
Искам да ти кажа, че тия свещи може да не са за тая кола. Дори на опаковката от свещите (на тия с 4-те електорда) която ни даде човека със старите и свещи вътре пишеше, че са за тая кола. Да ама не... Не вървеше, харчеше много и прекъсваше.
Можеш да имаш и запушена или пикаеща дюза.
Отиди на диагностика. Там ще могат да ти проверят всеки един сензор от инжекцията и като цяло какво става в мотора. Дори ще видат какви грешки е записал компютъра (ако има). Добре е да не го нулираш, а да покараш повече преди диагностика.
Това с кръговото го заеби. На Хондата бяха набили некви свещи с 4 електрода като я зехме. Харчеше 12 на 100 и вървеше за не повече от 100-110 коня. Махнахме ги и сложихме обикновени НГК свещи. Тия които ги препоръчва производителя. Колата почна да харчи 8 и се върнаха избегалите 50-60 магарета се върнаха.
Искам да ти кажа, че тия свещи може да не са за тая кола. Дори на опаковката от свещите (на тия с 4-те електорда) която ни даде човека със старите и свещи вътре пишеше, че са за тая кола. Да ама не... Не вървеше, харчеше много и прекъсваше.
Можеш да имаш и запушена или пикаеща дюза.
Отиди на диагностика. Там ще могат да ти проверят всеки един сензор от инжекцията и като цяло какво става в мотора. Дори ще видат какви грешки е записал компютъра (ако има). Добре е да не го нулираш, а да покараш повече преди диагностика.
- kpematop1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.06.2003
- Местоположение: Sofia, Sankt-Peterburg
ще разчетат грешките ако е мотроник
ако е жетроник нищо няма да прочетат. Дюзите трябва да се свалят и тогава се тестват - скъпо удоволствие е!Смени бензина и пробвай пак.Форсирай на празен ход и виж дали излиза черен дим отзад, ако излиза много значи доста на богато ба4ка. Най-лесно е да почнеш от температурния датчик!
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Не че се прая на някои разбирко като някои от горе ама -- температурен датчик , ламбда сонда (и при мене излизаше огън при наебана ламбда сонда ама ми харчеше от 12-16 л градско каране )
и свещите могат да са наебани виждали сме го тоя случаи много пъти от кофти свещи и кофти изгаряне 




- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Re: ще разчетат грешките ако е мотроник
kpematop1 написа:ако е жетроник нищо няма да прочетат. Дюзите трябва да се свалят и тогава се тестват - скъпо удоволствие е!Смени бензина и пробвай пак.Форсирай на празен ход и виж дали излиза черен дим отзад, ако излиза много значи доста на богато ба4ка. Най-лесно е да почнеш от температурния датчик!
Мотроник е.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Rav4 написа:Pri4inite sa dve nivoto na gorivoto v poplavkovata kamera e tvurde visoko a drugiqt varqnt za izlizane na ogun ot garneto e neizpravnost na klapana za izklu4vane na prazen hod
има ли модератори

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Rav4 написа:Pri4inite sa dve nivoto na gorivoto v poplavkovata kamera e tvurde visoko a drugiqt varqnt za izlizane na ogun ot garneto e neizpravnost na klapana za izklu4vane na prazen hod
DA WOLF а може би си забравил смукача дръпнат



Dimitar написа:Rav4 написа:Pri4inite sa dve nivoto na gorivoto v poplavkovata kamera e tvurde visoko a drugiqt varqnt za izlizane na ogun ot garneto e neizpravnost na klapana za izklu4vane na prazen hod
DA WOLF а може би си забравил смукача дръпнат![]()
![]()
:mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани