Проблеми с парното !!!
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Аз станах специалист по неволя напоследък, така че кажи какво прави за да се опитам да те насоча от къде е проблема.

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
От известно време, т.е. от както стана студено, парното не духа силно и чак толкова топло както преди. Явно трябва да се прочисти, но аз не се наемам с това. Трябва да се сваля таблото, бара и т.н., така че не ми се занимава. Ако знаеш добър майстор, който да може да го направи ще съм ти благодарен !!!
Две предположения на посоки - термостат (ако не прави нормалните градуси) и филтъра на парното...
Последна промяна Turturelo на 27 Дек 2003, 8:42, променена общо 1 път
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Освен това което каза Туртурело, провери си и двата клапана на парното(двузонов климатик) през, които минава охладителна течност, много често те са проблема при е34, но лошото е че повредата се оправя само със смяна 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аз ги имам тез клапани нови и оригинални 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
И при мен го прави този проблем, но още не съм стигнал до него защото при мен се започна със смяна на моторчето и перките, сега сменям едни съпротивления, защото духа само на 4-та степен и след това ще се занимавам и с филтъра от където предполагам, че идва и този проблем. 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Fast-and-Furious написа:....сега сменям едни съпротивления, защото духа само на 4-та степен...
Тия съпротивления имат една защита, която ги изключва ако вземат та прегреят. Обикновенно тя се скапва и ги държи изключени - затова вентилатора работи само на 4 степен. Вземаш един по дебел меден тел (1.5 - 2 мм) и го запояваш паралелно на защитата (демек я шунтираш) и вентилатора си тръгва на всички степени без никакъв проблем. Аз карам така вече 5 месеца и си работи перфектно. Малко става побългарено, ама няма смисъл да се ръсиш за нов реостат, щото след време пак ще се прецака. Това е фабричен дефект при BMW. След 94 г. ги правят със ШИМ регулиране и този проблем вече го няма.


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Dimitar написа:Fast-and-Furious написа:....сега сменям едни съпротивления, защото духа само на 4-та степен...
Тия съпротивления имат една защита, която ги изключва ако вземат та прегреят. Обикновенно тя се скапва и ги държи изключени - затова вентилатора работи само на 4 степен. Вземаш един по дебел меден тел (1.5 - 2 мм) и го запояваш паралелно на защитата (демек я шунтираш) и вентилатора си тръгва на всички степени без никакъв проблем. Аз карам така вече 5 месеца и си работи перфектно. Малко става побългарено, ама няма смисъл да се ръсиш за нов реостат, щото след време пак ще се прецака. Това е фабричен дефект при BMW. След 94 г. ги правят със ШИМ регулиране и този проблем вече го няма.Аз сега имам друг проблем с въпросния вентилатор - откак стана студено на 1,2 и 3 степен се разнасят от него едни страховити звуци. Май лагерите или втулките са останали без смазка (аз така си мисля де).
Обаче е интересно, че на 4-та степен не скърца. Сега обаче е студено и не ми се разглобява да го правя.
като дойде времето свирни да разглобяваме заедно

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Лудия, това ми прозвуча като "групов секс"
. Аз едва ли ще дойда в София да си разглобявам вентилатора, ама ти ако искаш може да отскочиш до Пловдив. 


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Dimitar написа:Лудия, това ми прозвуча като "групов секс". Аз едва ли ще дойда в София да си разглобявам вентилатора, ама ти ако искаш може да отскочиш до Пловдив.
упсс пак не погледнах инфото

и аз имах такъв проблем
При мен обаче беше съчетан и с прегряване. след като обиколих доста пишман майстори и ми смениха 3 термостата за 2 дни, накрая се предадох и отидох в Дару Кар.
В крайна сметка се оказа, че е превъртяла водната помпа и от там били всички проблеми. Тя поначало била слабо място на тия 5-ци. Покрай водната помпа обаче бяха цепими мотора и му бяха сменили всичко вътре от до, та накрая ме застреляха с 2 130лв.,
В крайна сметка се оказа, че е превъртяла водната помпа и от там били всички проблеми. Тя поначало била слабо място на тия 5-ци. Покрай водната помпа обаче бяха цепими мотора и му бяха сменили всичко вътре от до, та накрая ме застреляха с 2 130лв.,
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани