огън от гърнетата

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

огън от гърнетата

Мнение от DA WOLF » 23 Дек 2003, 1:28

Искам да питам на какво се дължи огънят който излиза от колата ми когато се дърпам с някой??? Обикновенно като се гоня и при превключване между скоростите от задното гърне ми излизал до 1/2 метра пламък...казват хората - това го нямаше преди а сега се появи и със сигурност не е на добре....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 23 Дек 2003, 9:30

Ако си с чип който пуска максимално гориво да речем от 5 000 об/мин нататък ......... защо да не гърми:):):)

това поне може лесно да се провери като отидеш на диагностика и да ти проверят нивото на НС - неизгореното количество горивна смес.... :wink:

Не съм много голям спец по чиповете но доста от тях във високите обороти отварят яко инжекторите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 23 Дек 2003, 13:37

Еми... Преди го нямаше. Знам че при карбураторните коли ако центровката не е в ред става така! Аналогично и при инжекциона.
Може да ти се е отебал някой сензор...
А че излиза огън означава недобро изгаряне и горивото изгаря в изпускателните колектори.
Пробвай с нови свещи. Сложи NGK японски, виш кабелите, сложи оригиналния чип, Пробери си куплонзите на компютъра. Размести ги малко.
Абе отиди на диагностика с оригиналния чип!!! Те ще ти кажат най-добре. Пробвайте и с тунинга да видят и тогава кви са даните.
Не знам дали може да е от това и дали може да стане без последствия, но виш да нямаш и прескочил зъб на ремъка. Щото ако ти отваря клапаните по-рано...

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 23 Дек 2003, 15:15

М42 е сверига


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Дек 2003, 19:02

свещите са ми чисто нови с кръгово искрене 12лв/броя струват.... изключвам да е от тях, между другото си го прави това и с дву и три и четири електродни свещи... защото съм пробвал

възможно ли е да наистина от чипа??? това не знам, а вече и с тоя сняг няма и как да разбера скоро...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 23 Дек 2003, 23:11

Човеко не го правеше преди! 100%!
Това с кръговото го заеби. На Хондата бяха набили некви свещи с 4 електрода като я зехме. Харчеше 12 на 100 и вървеше за не повече от 100-110 коня. Махнахме ги и сложихме обикновени НГК свещи. Тия които ги препоръчва производителя. Колата почна да харчи 8 и се върнаха избегалите 50-60 магарета се върнаха.
Искам да ти кажа, че тия свещи може да не са за тая кола. Дори на опаковката от свещите (на тия с 4-те електорда) която ни даде човека със старите и свещи вътре пишеше, че са за тая кола. Да ама не... Не вървеше, харчеше много и прекъсваше.
Можеш да имаш и запушена или пикаеща дюза.
Отиди на диагностика. Там ще могат да ти проверят всеки един сензор от инжекцията и като цяло какво става в мотора. Дори ще видат какви грешки е записал компютъра (ако има). Добре е да не го нулираш, а да покараш повече преди диагностика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 28.06.2003
Местоположение: Sofia, Sankt-Peterburg

ще разчетат грешките ако е мотроник

Мнение от kpematop1 » 27 Дек 2003, 18:47

ако е жетроник нищо няма да прочетат. Дюзите трябва да се свалят и тогава се тестват - скъпо удоволствие е!Смени бензина и пробвай пак.Форсирай на празен ход и виж дали излиза черен дим отзад, ако излиза много значи доста на богато ба4ка. Най-лесно е да почнеш от температурния датчик!

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 28 Дек 2003, 0:35

Не че се прая на някои разбирко като някои от горе ама -- температурен датчик , ламбда сонда (и при мене излизаше огън при наебана ламбда сонда ама ми харчеше от 12-16 л градско каране ) :wink: и свещите могат да са наебани виждали сме го тоя случаи много пъти от кофти свещи и кофти изгаряне :roll:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Re: ще разчетат грешките ако е мотроник

Мнение от PARADOX_sf » 28 Дек 2003, 15:01

kpematop1 написа:ако е жетроник нищо няма да прочетат. Дюзите трябва да се свалят и тогава се тестват - скъпо удоволствие е!Смени бензина и пробвай пак.Форсирай на празен ход и виж дали излиза черен дим отзад, ако излиза много значи доста на богато ба4ка. Най-лесно е да почнеш от температурния датчик!


Мотроник е.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.01.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Rav4 » 18 Яну 2004, 1:53

Pri4inite sa dve nivoto na gorivoto v poplavkovata kamera e tvurde visoko a drugiqt varqnt za izlizane na ogun ot garneto e neizpravnost na klapana za izklu4vane na prazen hod


:cop: Пиши за вбъдеще само и единствено на Кирилица!!!!

edited by Turturelo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Яну 2004, 2:15

Rav4 написа:Pri4inite sa dve nivoto na gorivoto v poplavkovata kamera e tvurde visoko a drugiqt varqnt za izlizane na ogun ot garneto e neizpravnost na klapana za izklu4vane na prazen hod



има ли модератори :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Яну 2004, 9:32

Rav4 написа:Pri4inite sa dve nivoto na gorivoto v poplavkovata kamera e tvurde visoko a drugiqt varqnt za izlizane na ogun ot garneto e neizpravnost na klapana za izklu4vane na prazen hod


DA WOLF а може би си забравил смукача дръпнат :oops: :oops: :oops:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 19 Яну 2004, 14:10

Dimitar написа:
Rav4 написа:Pri4inite sa dve nivoto na gorivoto v poplavkovata kamera e tvurde visoko a drugiqt varqnt za izlizane na ogun ot garneto e neizpravnost na klapana za izklu4vane na prazen hod


DA WOLF а може би си забравил смукача дръпнат :oops: :oops: :oops:


:mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Яну 2004, 21:35

мнее е смукача :lol: idle control valve-то беше заминал :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook