разпределителен вал
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
разпределителен вал
спортен разпределителен вал. в два уважавани сайта се твърдят две различни неща за него. едните казватче е с по стръмни или остри гърбици (или кобилици) другите казват че е с по-тъпи за да държи клапаните повече време отворени или затворени...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Зависи какво искаш да постигнеш, "спортни" нищо не значи. Lift, duration, overlap - тези 3 неща комбинирани ти дават някаква характеристика. Ако искаш коне във високите обороти е едно, ако искаш много въртящ момент долу е друго, ако искаш икономия е трето, и така нататък. Оптималните настройки са различни за натурално аспирирани и надути двигатели. Фабричните са някакъв компромис между тези неща.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Има различни варианти, според изискванията. Виж тези връзки:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... gle+Search
http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... gle+Search
- Trevor Wilkinson
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: Southampton
DA WOLF , и двете са . Просто са по-полегати и държат клапаните по-дълго време , и после идва заострения участък , който бързо затваря (отваря респективно) .
По-ми е лесно да ти го опиша с рисунки :
___/----------\____ - обикновен (като го затвориш)
___|------------|___ - спортен , като се затваря малко по-късно , от това идва голямата разлика във високите . Също често са и по-издути , така клапаните имат по-голям ход .
Виж Kent и Piper те са лидерите за европейския пазар .
Tomei са предпочитани за японски (обикновено на Скайлайни ги слагат , Суприте май нямат толкова нужда) .
На страниците им ще има сравнение .
При някой валове дори се налага да си сменяш клапаните . Един приятел си сменя на Голф 2 и го кара до Германия . Някаква малка фирма му разработиха вала , като ползваха неговия за основа , отгоре отляха друг като калъф , но първо го пилиха за да променят дължината на клапаните . Резултата беше - с всички други екстри 172 при 6700 об/мин коня от 1.8 16 , обаче за да я кара нормално тръгва от 2500 оборота , иначе гасне както и да владееш съединителя .
По-ми е лесно да ти го опиша с рисунки :
___/----------\____ - обикновен (като го затвориш)
___|------------|___ - спортен , като се затваря малко по-късно , от това идва голямата разлика във високите . Също често са и по-издути , така клапаните имат по-голям ход .
Виж Kent и Piper те са лидерите за европейския пазар .
Tomei са предпочитани за японски (обикновено на Скайлайни ги слагат , Суприте май нямат толкова нужда) .
На страниците им ще има сравнение .
При някой валове дори се налага да си сменяш клапаните . Един приятел си сменя на Голф 2 и го кара до Германия . Някаква малка фирма му разработиха вала , като ползваха неговия за основа , отгоре отляха друг като калъф , но първо го пилиха за да променят дължината на клапаните . Резултата беше - с всички други екстри 172 при 6700 об/мин коня от 1.8 16 , обаче за да я кара нормално тръгва от 2500 оборота , иначе гасне както и да владееш съединителя .
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани