разпределителен вал

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

спортните разпределителни валове имат

по - остри гърбици
12
75%
по - тъпи (овални) гърбици
4
25%
 
Общо гласове : 16

Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

разпределителен вал

Мнение от DA WOLF » 23 Дек 2003, 1:23

спортен разпределителен вал. в два уважавани сайта се твърдят две различни неща за него. едните казватче е с по стръмни или остри гърбици (или кобилици) другите казват че е с по-тъпи за да държи клапаните повече време отворени или затворени...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 23 Дек 2003, 9:46

Зависи какво искаш да постигнеш, "спортни" нищо не значи. Lift, duration, overlap - тези 3 неща комбинирани ти дават някаква характеристика. Ако искаш коне във високите обороти е едно, ако искаш много въртящ момент долу е друго, ако искаш икономия е трето, и така нататък. Оптималните настройки са различни за натурално аспирирани и надути двигатели. Фабричните са някакъв компромис между тези неща.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 23 Дек 2003, 13:33

Еми тъпи и дълги що да не може?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Дек 2003, 18:53

амии добре а какъв е профила на добре познатия ни Шрик :?: :?: :?:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 23 Дек 2003, 19:12

Има различни варианти, според изискванията. Виж тези връзки:

http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... gle+Search

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 24 Яну 2004, 23:28

do kolkoto znam ako gi napravish po visoki i po tanki 6te ka4ish 2-3000 oborota otgore 6te ti hvarlqt ogan garnetata i 6te mojesh da karash nad 2000 oborota
shtot gubish niskoto podavane na smes i ottam i niskite oboroti :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: Southampton

Мнение от Trevor Wilkinson » 25 Яну 2004, 1:36

DA WOLF , и двете са . Просто са по-полегати и държат клапаните по-дълго време , и после идва заострения участък , който бързо затваря (отваря респективно) .
По-ми е лесно да ти го опиша с рисунки :

___/----------\____ - обикновен (като го затвориш)
___|------------|___ - спортен , като се затваря малко по-късно , от това идва голямата разлика във високите . Също често са и по-издути , така клапаните имат по-голям ход .

Виж Kent и Piper те са лидерите за европейския пазар .
Tomei са предпочитани за японски (обикновено на Скайлайни ги слагат , Суприте май нямат толкова нужда) .
На страниците им ще има сравнение .
При някой валове дори се налага да си сменяш клапаните . Един приятел си сменя на Голф 2 и го кара до Германия . Някаква малка фирма му разработиха вала , като ползваха неговия за основа , отгоре отляха друг като калъф , но първо го пилиха за да променят дължината на клапаните . Резултата беше - с всички други екстри 172 при 6700 об/мин коня от 1.8 16 , обаче за да я кара нормално тръгва от 2500 оборота , иначе гасне както и да владееш съединителя .

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook