аз имам ли моторче

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

аз имам ли моторче

Мнение от Stennli » 18 Мар 2007, 18:37

Пичове колкото и да се мъча да глеам тия схеми,аз нямам такава джаджа.
Изображение
дето ми говорите че била номер 5
Имам една друга дето е закрепена на колекторите.Вътре в нея влиза маркуч с бензин,една букса с 2-ва кабела и 2-ва вакума.Някой може ли да ми каже кво е това???Има болт за намаляне на оборотите от там,ама дори при напълно завито положение пак на студен двигател са 2000.Като го развия пък почват да играят оборотите.Тва ли е автоматичния смукач.Кажете че още не знам дали е от него и ме е страх да го развивам че има една гарнитура дето не знам дали ще издържи на второ поставяне.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Мар 2007, 18:55

ти нямаш моторче, ама бате аз ти казах нещо преди, ти пак, хабер си нямаш от М20, сигурно ти е мерак да си го оправиш сам, ама пропуснаш много неща най вероятно :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от RONI » 18 Мар 2007, 19:11

Твоя проблем се казва допълнителна въздушна клапа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Мар 2007, 20:04

това най-вероятно ти е 7мата дюза за студен старт на мотора. моя съвет е да отидеш някъде където на газ анализатор да ти настроят дебитомера и после пипай каквото и да било ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 18:03

Изображение
Това ли е клапата за която говориш? номер 11?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Мар 2007, 18:07

дай ми линк от сайта ако обичаш, не само картинка за да видя точно каква ти е колата ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 18:16


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Мар 2007, 18:35

значи на първата снимка клапана е този с биметалната пластина, за който ти говоря (монтира се на малко по-новите коли?). на втората е клапан с водата от двигателя. някакъв восък ли, как са го реализирали, не съм сигурен (някаква болна допотопна история)... виж кой от двата имаш на колата си ;) и ще го мислим.


едит: мда, явно не е с биметална пластина, защото е с 3 крачета...
Последна промяна steeN на 19 Мар 2007, 18:45, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

Мнение от wot » 19 Мар 2007, 18:35

Това моторче на горната снимка е за регулиране на оборотите на Motronik-a. На долната снимка е регулатора на оборотите на Jetronic-a.
Ако са ти високи или играят оборотите прегледаи всички маркучи на втората снимка. Моята когато я купиш почти всички маркучи бяха или сцепени или вдървени, смених ги и сега "чопли семки" ! :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 18:53

от първаята схема тва го нямам,имам това от втората.И най странното е че при мен виси в въздуха и се държи само от маркучите(по който минава вакум)а не вода.Не трябва ли от някаде да приема температура за да включва и исключва?
Не мога да разбера на какъв принцип работи с вакума?

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 19 Мар 2007, 18:58

вакума работи на следния принцип : първо засмуква нещо /примерно мозъка ти/, и после го изсипва в една тръба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

Мнение от wot » 19 Мар 2007, 19:01

Нямаш го защото си със Jetronic-a! Трябва да се държи на стойката номер 12, а оборотите се регулират от вакумите на номер 11.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 19:02

Благодаря ти отивам да пробвам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 20:00

Значи разглобих го това,и излезе че по двата маркуча тече вода,а по другите вакум.Водата нагрява една пластина и след като нагрее спира там вакума.Обаче това..не ми обяснява оборотите при студен двигател защо са 2000.Тази джаджа показва на колата кога е студена,ама защо оборотите стоят толкова високи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Мар 2007, 20:06

Като загрее падат ли? На колко?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook