BMW Brake Energy Regeneration

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

BMW Brake Energy Regeneration

Мнение от GaD » 14 Мар 2007, 0:42

Ето тука едно много готино обеснение на новата система при БМВ.

Има и приложено видео клипче което мен адски много ме кефи !

Е90-ката е уникална !
http://www.worldcarfans.com/newsletterlink.cfm/article/4070313.001

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 14 Мар 2007, 3:05

Нещо не разбрах какво прави тази система... :uups:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 14 Мар 2007, 10:34

Накратко използва енергията която се отделя при спирането на автомобила, за да зареди акумолатора!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 14 Мар 2007, 11:53

Освен това загатват за друго нововъведение, което доста компании разработват от няколко години, а мисля и че е въведена в Лексъс и някои други фирми като екстра за скъпите модели - когато колата работи на празен ход 10-15-20 сек. двигателя се угася. При подаване на газ пали автоматично, като шофьора не участва в този цикъл. Икономията на гориво в градско движение ще е колосална, но имаше някакви недостатъци самата система, която контролира процеса, защото на стартера ще му се стъжни, ако остане в сегашния си вид. Явно БМВ са решили, че вече имат готово решение. 8)

П.С. Автомобилните компании сигурно поддържат цели отдели за 3д анимация, но всеки цент си струва, презентациите са супер и тази не прави изключение...
Never mistake motion for action...

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 14 Мар 2007, 14:29

такава система за гасене и палене
имаха едно време голфчетата, но
нали се сещаш че честия старт е
много пагубен за двигателя!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 14 Мар 2007, 15:00

Топлият старт почти не се брои.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 14 Мар 2007, 15:07

Допълнителното зареждане на "батерията" ще се компенсира обаче от консумацията при много честото стартиране на двигателя :roll:
BMW only!

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 14 Мар 2007, 16:52

Аз понеже четох на едно място за системата ...

Та да ви подскажа малко (неслучайно наблехнаха в клипа продължително на самото гасене на двигателя) ...

... загледайте се как и по какъв начин са позиционирани буталата в точно този мимент на гасене ....... ;)
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 15 Мар 2007, 22:14

Много хубаво клипче и интересна системка но как ли ще стои въпроса в голямо задръстване в лощо време с светнати фарове. При гасене на мотора фаровете остават консуматор при палене ще се хаби ток и за запалване всичкото това при продължително време дали няма да скапва акумулатора по бързо :?: Но надали само аз съм се сетил за това така, че чакам с интерес да го видя как работи и щом ще има далаверка в гориво съм с две ръце за ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Мнение от Louis » 15 Мар 2007, 22:45

Dimo написа:Накратко използва енергията която се отделя при спирането на автомобила, за да зареди акумолатора!

Не е ли енергията която се отделя при движението на авомобила а не само при спирането :roll:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 15 Мар 2007, 23:14

vitamincpp написа:Топлият старт почти не се брои.


Само дето в лютата зима докат ти загрее колата ако се набиеш в задръстване ще пали и гасне студена поне едно 3-40 пъти ДНЕВНО.... ше стане голем сех...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 16 Мар 2007, 10:38

Honzik написа:
Само дето в лютата зима докат ти загрее колата ако се набиеш в задръстване ще пали и гасне студена поне едно 3-40 пъти ДНЕВНО.... ше стане голем сех...


Само дето сам сигурен, че БМВ ще се погрижат за този проблем :)
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 18 Мар 2007, 22:48

погрижили са се за всички проблеми .. тази система има определени условия, при които функционира. Карах 1Seres с нея миналата година лятото и си функционираше прерфектно, зимата карах същото и в Австрия .. и пак така :winky:

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook