Е немога да не ви го пратя това!
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е немога да не ви го пратя това!
Това е процентно разпределение на основните автомобилни марки в света. Демек кой колко и кое притежава. Никога не съм знаел например че мерцедес е собственост на крайслер
. Но пък мисля, че порше е собственост на фолксваген. Което тука е объркано. Виждате ли и други нередности?
http://mi3ch.livejournal.com/1044106.html
А и да ви е честита новата кола на Самсунг

http://mi3ch.livejournal.com/1044106.html
А и да ви е честита новата кола на Самсунг

- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Само Хонда и Тойота са останали самостоятелни
Порше имат общо с ауди/Още преди ауди да премине към ФВ/,не с ФВ

Порше имат общо с ауди/Още преди ауди да премине към ФВ/,не с ФВ

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Броят се и фирми като БМВ която е купила други фирми.. МГ която е купила Роувър гледам.. Лотус..
Пежо и ситроен са всъщност PSA (Peugoeot Citroen Association) и мисля, че са 50/50..
Пежо и ситроен са всъщност PSA (Peugoeot Citroen Association) и мисля, че са 50/50..
Re: Е немога да не ви го пратя това!
a3 написа:Никога не съм знаел например че мерцедес е собственост на крайслер
Мерцедес е собственост на DaimlerChrysler Group, която се формира при сливането на Daimler-Benz и Chrysler. Това сливане беше по-скоро поглъщане, защото акционерите на Chrysler получиха по-малко акции от новоформираното дружество. За това е по-правилно да се каже, че "Mercedes притежава Chrysler".
Порше не е собствено на VW. Обратното би било по-близо до истината. Най-големия акционер във VW Group е фамилията Porsche, която в момента е в процес на увеличаване на дяла си и се очаква изцяло да превземе управлението. Как могат да си го позволят? Porsche e автомобилната фирма реализираща най-голяма процентна почалба в света!
На фона на тези гиганти, BMW е една от сравнително по-малките фирми, запазваща самостоятелност благодарение на това, че има отлични показатели.
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
<KrIs> написа:След няколко десетилетия ще има само един огромен балон, на който ще пише Тойота
Или NASA

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
По-скоро ще пише Ханджин Уърлд Моторс Корпорейшън Лимитед Чайна... 

Never mistake motion for action...
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Това няма да се случи никога
Прогнозите преди 15 тина години бяха че в настоящия момент това вече трябваше да се е случило с Тойота
и балона да е само техен но нещо се спука.


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Е немога да не ви го пратя това!
Modulo написа:a3 написа:Никога не съм знаел например че мерцедес е собственост на крайслер
Мерцедес е собственост на DaimlerChrysler Group, която се формира при сливането на Daimler-Benz и Chrysler. Това сливане беше по-скоро поглъщане, защото акционерите на Chrysler получиха по-малко акции от новоформираното дружество. За това е по-правилно да се каже, че "Mercedes притежава Chrysler".
Порше не е собствено на VW. Обратното би било по-близо до истината. Най-големия акционер във VW Group е фамилията Porsche, която в момента е в процес на увеличаване на дяла си и се очаква изцяло да превземе управлението. Как могат да си го позволят? Porsche e автомобилната фирма реализираща най-голяма процентна почалба в света!
На фона на тези гиганти, BMW е една от сравнително по-малките фирми, запазваща самостоятелност благодарение на това, че има отлични показатели.

ДА ИЗЯДАТ ОТРОЧЕТО НА ФИАТ
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
ТОЙОТА И ДЖЕНЕРАЛ МОТОРС ИМАТ ПО 9 000 000 ЗА МИНАлата година.волксваген около 3 000 000,нашата марка 1 370 000 със стотина хиляди повече от мерцедес...тези цифри показват кои държи картите.на фона това ми е доста чудно защо(по-точно как) ПОРШЕ увеличавтат дела си във vw от 20 на 30%
,при положение че продават стотина хиляди годишно.

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
acho.rs написа:ТОЙОТА И ДЖЕНЕРАЛ МОТОРС ИМАТ ПО 9 000 000 ЗА МИНАлата година.волксваген около 3 000 000,нашата марка 1 370 000 със стотина хиляди повече от мерцедес...тези цифри показват кои държи картите.на фона това ми е доста чудно защо(по-точно как) ПОРШЕ увеличавтат дела си във vw от 20 на 30%,при положение че продават стотина хиляди годишно.
Най вероятно защото от нещо което струва да се направи 50 000 взимат 100 000, а другите фирми за съшото нещо взимат 60 000 или 70 000 (цифрите са само примерни).

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
ами информативно да ги сравним с ферари:
ензо : карера гт 660 000 $ : 440 000$
ф430 : турбо 997 190 000 $ : 150 000$
а турбото и от галардото маи е по-евтино,а от М6 е по-скъпо около
15 000 евро,което напълно компенсира разликата в качеството на продукта.сега не ми се търси инфо за по-слабите модели(гт3 маи беше малко по-скъпо от ауди Р8 ама и е доста по-бързо)...и кое им е неоправдано скъпото???че са по-скъпи от америкаснките тракторни коли
ензо : карера гт 660 000 $ : 440 000$
ф430 : турбо 997 190 000 $ : 150 000$
а турбото и от галардото маи е по-евтино,а от М6 е по-скъпо около
15 000 евро,което напълно компенсира разликата в качеството на продукта.сега не ми се търси инфо за по-слабите модели(гт3 маи беше малко по-скъпо от ауди Р8 ама и е доста по-бързо)...и кое им е неоправдано скъпото???че са по-скъпи от америкаснките тракторни коли

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Имаше някъде информация за това коя фирма колко печели от автомобил и по памет средната печалба на Порше е към 20 000 евро от кола , БМВ бяха в челото с 4 или 5 000 , при Фолксваген сумата беше смешно малка - някъде около 400 евро. Това не означава разбира се че Порше печалбарства толкова много колкото изглежда на пръв поглед понеже средната цена на колите им е сигурно около 80 000 евро докато при VW е около 20 000 примерно. Но го има и момента че когато нещо е модно и желано от много хора цената скача не само на базата на себестойност. Дори по тия показатели може да се съди за имиджа на марките а не по това колко бройки са продали годишно 

- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Нормално е Порше да продават много по-малко коли от Фолксваген - в края на краищата Поршето никога не е било кола за ширпотреба...като Голфа например - още от Голф 1,та и досега това е една от най-масово продаваните коли...не току така извадиха вече 5 генерации на тоя модел...
ПП.Не че искам да кажа нещо лошо за голфовете,ама и у нас ако ги преброите...
ПП.Не че искам да кажа нещо лошо за голфовете,ама и у нас ако ги преброите...

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани