Ебати глупоста направих
Модератори: mitaka7, Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Ебати глупоста направих
Та значи в петък съм навън с БМВ беше мокро и валеше (маи на места имаше лед) праваси се на велик шофер и си занасям на всеки завои.Хубаво после взех е една приателка и отидох ме в романс(докато бях с нея карах като по учебник) връщам се към нас и от Интерпред към Кат карам с 100км Светофара на кат е червен и аз пускам газта (на 4 та съм) обаче реших че ще е гот да мина на 3 та.Натиска съединителя вкарвам 3 и пуска съед. обаче го пуснах малко рязко от начало(сетихтели се кво стана) и колата като тръгна на страни.ЗА МОИ късмет след 10-20 метра успях да я увладея.
Извот :спирането на скорост е готино и полезно само ако го правиш на правилното място и никога в завой на мокро.
Извот :спирането на скорост е готино и полезно само ако го правиш на правилното място и никога в завой на мокро.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
проблема е бил основно че си пуснал газта на 4та, замислил си се и след това си вкарал 3та.. докато си мислел са ти паднали оборотите и после си вкарал 3та без за чукнеш леко газта.. резултата е че двигателя наистина е спрял задните гуми като си сложил 3та...
винаги като сменяш надолу и караш бързо (или си във завои) ако се забавиш чукваи леко газта - освен че всичко става по-плавно, пазиш и синхронизаторите
иначе.. всички се учиме.. няма страшно- лошото е като ученето свършва по таван...
винаги като сменяш надолу и караш бързо (или си във завои) ако се забавиш чукваи леко газта - освен че всичко става по-плавно, пазиш и синхронизаторите
иначе.. всички се учиме.. няма страшно- лошото е като ученето свършва по таван...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Аз пък често я използвам (междинната газ де) като слизам по наклон и трябва да сваля примерно от 4-та на 3-та и най-вече на 2-ра
(минавам по сериозни наклони като се прибирам), в противен случай спирането се получава в съединителя, а не чрез двигателя.
Интересното е, че при същите условия предишната ми кола (toyota celica) не поднасяше, а BMW-то първия път ми изкара акъла
, тогава го отдадох на шпера и вече внимавам с оборотите и съединителя.
А дали най-важното в случая не са гумите, а?

Интересното е, че при същите условия предишната ми кола (toyota celica) не поднасяше, а BMW-то първия път ми изкара акъла

А дали най-важното в случая не са гумите, а?

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани