И това се случи - първия размазан "Veyron"
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: И това се случи - първия размазан "Veyron"
SlipKnoT написа:...
Има една основна разлика обаче която я гледах и четох на няколко места.. когато се движиш с 400 във вейрона е все едно се движиш със 150 в нормален автомобил.., а ВСЕКИ друг които успее да приближи тази скорост имаш чуството че или ще фръкнеш или ще се разпадне.., че е малко кичозно е така, но Вейрона си има свойте достойнства.
Абе вие тези километри ги нямате за нище бре.




- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: И това се случи - първия размазан "Veyron"
TheBoss написа:SlipKnoT написа:...
Има една основна разлика обаче която я гледах и четох на няколко места.. когато се движиш с 400 във вейрона е все едно се движиш със 150 в нормален автомобил.., а ВСЕКИ друг които успее да приближи тази скорост имаш чуството че или ще фръкнеш или ще се разпадне.., че е малко кичозно е така, но Вейрона си има свойте достойнства.
Абе вие тези километри ги нямате за нище бре.![]()
![]()
някои от вас са вдигали около 200, що не пробвате да отворите прозореца и да си покажете главата навън, а? И тогава ще разберете какво е скорост. А 400 са още толкова отгоре. Аз съм седял на вратата на антоновка и на Ми8 при скорости от 140-160 км/ч, скачал съм от Ан26 със скорост над 200, падал съм свободно със скорост 60-80 м/сек.(280 км/ч - скорост, при която променяш посоката на летене само с мръдване на дланите) И мога да твърдя, че няма такова нещо да се движиш с 400 и да усещаш скоростта все едно си със 150. Дори само заради факта , че за една секунда ще си изминал 111 метра срещу скромните 41 при 150 км/ч.
Както казах това съм го чел и гледал от различни източници и всичките те са доста по компетентни от теб.. и най важното са карали самия автомобил.. така, че ходи да им оборваш мненията на тях..
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: И това се случи - първия размазан "Veyron"
SlipKnoT написа:...
Както казах това съм го чел и гледал от различни източници и всичките те са доста по компетентни от теб.. и най важното са карали самия автомобил.. така, че ходи да им оборваш мненията на тях..
Няма да оборвам ничии мнения. Демокрацията и плуорализма позволяват всеки да казва или пише каквото си иска, стига да не обижда другите. Друг въпрос е като са карали Вейрон до колко разбират. И аз съм сядал зад щурвала на самолет, пипал съм разните там копчета, даже и завой съм правил. Но това едва ли означава, че мога да дам компетентно мнение за качестватана самолета. Освен, че лети и после се приземява.

Re: И това се случи - първия размазан "Veyron"
TheBoss написа:Няма да оборвам ничии мнения. Демокрацията и плуорализма позволяват всеки да казва или пише каквото си иска, стига да не обижда другите. Друг въпрос е като са карали Вейрон до колко разбират. И аз съм сядал зад щурвала на самолет, пипал съм разните там копчета, даже и завой съм правил. Но това едва ли означава, че мога да дам компетентно мнение за качестватана самолета. Освен, че лети и после се приземява.

- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
Joro_Paveto написа:обаче съм 100% убеден, че вътре в интериора ще има нещо дето мога да видя във всеки голф 5, пасат или ауди
Ти верно ли си 100% убеден? И простия вълк брои 3 милиона да кара Г5?
Бугати Вейрон с 407 км/ч
Това все пак е една уникална кола и е безсмислено да се говорят глупости по неин адрес



- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
mastorpetko написа:Joro_Paveto написа:обаче съм 100% убеден, че вътре в интериора ще има нещо дето мога да видя във всеки голф 5, пасат или ауди
Ти верно ли си 100% убеден? И простия вълк брои 3 милиона да кара Г5?
Аз не успорвам, че колата е страхотна (уникална - уникална е McLaren F1 друга не може да се нарече уникална), а че след като е направена от Фолксваген и имайки предвид политиката на Фолксваген и автоглобализацията, няма начин да няма нещо взето от Фоксваген, което пак да напомня за шибания Фолксваген (фирмата-майка)!
Възроптавам против скапания начин на глобализация на този концерн...не може Q7...Cayene и Touareg да са почти едно и също само с различна опаковка...пак се отплеснах...

ПП: Благодаря много за видето...когато се даде на контакт контролните лампи светват в приблизително същата подредба, цвят, форма както при най-обикновен шибан VW Touran!!! (нищо против Туран)
Последна промяна Joro_Paveto на 07 Мар 2007, 22:06, променена общо 1 път
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
айде,айде , кво ривете. 2 шпакли влакнест кит и нов внос на горубляненд 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana