Авариен режим

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 05 Мар 2007, 20:43

Да, на прибиране от сервиза я налях до горе , но и преди да да я налея нямаше дерт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 06 Мар 2007, 0:03

Това става също ако ти се запушат катализаторите. Ако тракат като върви колата, значи са заминали и понякога материала вътре запушва аспуха.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 05 Апр 2007, 19:16

Колеги, подновявам темата защото от една седмица два пъти окуцява колата без причина и после сама се оправя. Днес беше последния път, и както беше станало това, веднага в бош на кукленско. Качиха я на компа и нищо само една грешка от EGR клапана, коjто изолирах, но казаха `е не е това причината, споменаха некав масметър който бил 700лв, във вторник ще я карам, та ако може някой да даде некво инфо, за да не ме изцепат нещо там. ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Апр 2007, 19:57

Пробвай с датчик на разпределителния вал!
За целта я закачи на компютър в официален сервиз! Повярвай ми има разлика!
8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 05 Апр 2007, 20:24

Добре, ама ако е изпляскал тоя датчик, няма ли да е постоянно в авариен режим, а не за малко и после се оправя?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Апр 2007, 20:40

Първите призначи са: колата започва да върви по-трудно, по-тромаво.
Вторите признаци са: колата спира да пали.

Това са набързо нахвърляни идеи! Иди в ДаруКар или Камор (примерно) и я "прочети" за грешки. Няма как да не са записани, ако има такива!

Успех! 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 7.05.2008
Местоположение: София

Мнение от millioner » 09 Яну 2009, 20:37

ICE написа:
Такааа, моето скромно мнение:

1. Недостатъчно/малко гориво в резервоара
2. Помпата в резервоара е "тръгнала", но тогава ще имаш проблема само, когато нивото на натата ти е под 15-20 литра.
3. Сипал си "лоша" нафта...

Според мен от там трябва да тръгнеш - простите неща. Не се хвърляй на помпи още от сега...

Успех! 8)


Разход на гориво беше нормално,12 половина качих се на 40 литра и започна да пада до 25 литра след 2 часа работа на двигатела падна 17-19 литра и така работи 3 дни.Непрекъснато мени разхода на гориво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 09 Яну 2009, 21:39

millioner написа: Разход на гориво беше нормално,12 половина качих се на 40 литра и започна да пада до 25 литра след 2 часа работа на двигатела падна 17-19 литра и така работи 3 дни.Непрекъснато мени разхода на гориво.


Колега и тебе ли те удари кризата ... :mhihi: ... та я написа тая глупост по нагоре. И аз тъй като тебе бях милиардер, ама сега заради кризата съм само милионерче ... :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 7.05.2008
Местоположение: София

Мнение от millioner » 10 Яну 2009, 13:51

badsharki написа:
millioner написа: Разход на гориво беше нормално,12 половина качих се на 40 литра и започна да пада до 25 литра след 2 часа работа на двигатела падна 17-19 литра и така работи 3 дни.Непрекъснато мени разхода на гориво.


Колега и тебе ли те удари кризата ... :mhihi: ... та я написа тая глупост по нагоре. И аз тъй като тебе бях милиардер, ама сега заради кризата съм само милионерче ... :mhihi:

:lol: Е не чак толкоз не съм милионер но съм милиони момичета :D :mhihi: :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 7.05.2008
Местоположение: София

Мнение от millioner » 10 Яну 2009, 13:52

badsharki написа:
millioner написа: Разход на гориво беше нормално,12 половина качих се на 40 литра и започна да пада до 25 литра след 2 часа работа на двигатела падна 17-19 литра и така работи 3 дни.Непрекъснато мени разхода на гориво.


Колега и тебе ли те удари кризата ... :mhihi: ... та я написа тая глупост по нагоре. И аз тъй като тебе бях милиардер, ама сега заради кризата съм само милионерче ... :mhihi:

:lol: Е не чак толкоз не съм милионер но съм милиони момичета :D :mhihi: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 10 Яну 2009, 15:55

стара моя тема за да е вси4ко то4но тогава се оказа дебитомера , рядко го правеше взе да за4естява и лошото беше 4е не го ловят диагности4ните уреди ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 10 Яну 2009, 16:03

При мен го улови. Първо с Карсофта даде грешка Hot film mass air flow meter или нещо от сорта. После видяхме и че на живи данни вади по-малки стойности от колкото трябва. Иначе и аз съм чувал че не го хваща диагностиката и много се очудих.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 11 Яну 2009, 0:12

Воденичаров написа:При мен го улови. Първо с Карсофта даде грешка Hot film mass air flow meter или нещо от сорта. После видяхме и че на живи данни вади по-малки стойности от колкото трябва. Иначе и аз съм чувал че не го хваща диагностиката и много се очудих.
Колега какво значи това на ''живи данни'' и колко трябва да са му стойностите

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook