една тема със идея да стане интересно четиво
Модератор: Общи модератори
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Любо Мегов написа:17/40/205 и 15/60/205 са еднакви по размера на диаметъра![]()
Цък, не са, но 245/40/17 и 205/60/15 са на практика еднакви, ей тук може да се види:
unixnerd.demon.co.uk/revs.html
Не искам да се заяждам,но съм чувал тук-там за това трополене.Аз съм имал възможност съвсем отблизо да се запозная с М5 на изложения и роуд-шоу.Повярвай ми-трополене при студен мотор има,но чак пък да го сравнявам с дизел
След като вдигне температурата на 50 градуса това изчезва.И при студен двигател невинаги се чува такъв шум.
Само един път при палене на студен двигател ми направи впечатление,че клапаните му изтропаха,но това го отдадох на фактора масло и че автомобилът бе стоял дълго в склада на Дару.Грехота.

Само един път при палене на студен двигател ми направи впечатление,че клапаните му изтропаха,но това го отдадох на фактора масло и че автомобилът бе стоял дълго в склада на Дару.Грехота.

БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
alx написа:ако имаш шпер (limited slip differential) и като завививаш бавно диференцяла вие басово - най-вероятно не му сложена добавката за шперове във маслото (friction modifier)
работната температура на маслото е39 м5 е 10тина градуса по-ниска от работната температура на 4.6ис х5... при въпросните возила (а и е46 м3) като запалиш двигателя на студено и червената линия е на 4000 оборота.. после със загряването на маслото тя се вдига постепенно до максималната за определения модел червена линия.
при студено време отнема около 20-30 минути каране на маслото на тези автомобили да постигне работната си температура.
ваноса като е студен обича да тропа като дизел.
на е39 м5 ваноса дори като е топъл като вдигнеш капака на двигателя и си затвориш очите можеш да се заклънеш че това е дизел
на е36 бмв-тата обичат да им горят сегментите на инфорационния център
Ех така кат стане...абе голям


























BMW - Усещане за автомобил
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Re: Group B Lancia Delta S4
Alex 320i Cabrio написа:Знаете ли, че Lancia Delta S4 Group B Rally Car e единствената кола в света, която е имала и турбина, и компресор за да се намали до минимъм турбо лага. Моторът е бил с обем от 1759сс, 4 цилиндров, блок и глава от свръх леки сплави, 4 клапана на цилиндър, 2 инжекторни дюзи на цилиндър, компресорът и турбината са имали отделни интеркуулъри от типа въздух-въздух. Максималната мощност от 480к.с е била достигана при 8400об/мин. Максималният въртящ момент е 333 паунда/на фут.
Fakt : Henri Toivonen dokazva silata na ForcedInduction i zadvizvaneto na 4-te kolala ,kato prez 1986-ta sys Lancia Delta S4 pravi edna obikoka na Portugalskata GP pista ,sys vreme koeto bi go kfalificiralo 6-ti za oficialnoto systezanie prez systata godina.

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Знаете ли, че рекорда за специфична мощност за сериен двигател ( кс/см3) се държи от Мaserati Ghibli Cup. Установен е през 1997 година. Характеристиките на мотора са повече от добри:
2000см3
V-6 all alloy
24v
Twin IHI Turbochargers
Weber-Marelli Electronic Ignition
Weber-Marelli Fuel Management
330к.с при 6750об/мин
440Nm при 4000об/мин
165к.с на литър
По тази си характеристика Maserati se доближава до мотоциклетите
2000см3
V-6 all alloy
24v
Twin IHI Turbochargers
Weber-Marelli Electronic Ignition
Weber-Marelli Fuel Management
330к.с при 6750об/мин
440Nm при 4000об/мин
165к.с на литър



Power is Nothing Without Insanity
По време на т.нар. "Турбо ера" във Формула 1 БМВ участва с двулитров двигател с един компресор от който са изкарани приблизително 1500 к.с.
не зле
а най интересното е че за база са изполвани блокове от М10 които не са чисото нови а на по 300 000 км.
заради здравината на материалите
(с поздрави към Явор)




а най интересното е че за база са изполвани блокове от М10 които не са чисото нови а на по 300 000 км.



заради здравината на материалите
(с поздрави към Явор)


Golf 4 e po-dobur tehni4eski ot Golf 3
Golf 4 e po-dobur tehni4eski ot Golf 3
БМВ е по-добър технически от голф
Голф не е по-добър технически от БМВ
БМВ е по-добър технически от голф
Голф не е по-добър технически от БМВ

Наглухо затонированная BMW, на заднем стекле наклейки типа ржавых гвоздей (смиотрится реалистично) и надпись - ЗАБИТО РУБЕРОИДОМ!
Абсолютно тонирано БМВ, на задното стъкло стикерчета като ръждиви пирони (изглеждат като истински) и надпис - ЗАКОВАНО С ТЕКСТОЛИТ!
На крутом BMW на заднем стекле: Боевая Машина Взяточника
Надпис на задното стъкло на засукано БМВ: Бойна Машина на Взимащия

Да караш Peugeot е страст!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
На BMW 2002 Schnitzer е монтиран 1,4 двигател (разработен от Schnitzer) с невероятната за кубиците си мощност от 386 к.с. и спечелва многократен брой състезания
...

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани