Диагностика в Дару или Камор
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Диагностика в Дару или Камор
Знам, че има теми за това изчетох ги но пак имам няколко въпроса:
Какво точно диагностицират като отидеш с кола за покупка? Двигател, ходова част, купе, електрониката (климатроник, борд, ел инсталацията..)?
имам съмнение, че колата която съм си харесал има удар и е правена но не разбирам много, това ще ми го кажат ли в дару? и също някаква проверка на геометрията правят ли? това май е най-важното? Изобщо ако отида и ми кажат - "Добра е!" това достатъчно ли е да се хвърлям на нея?
Също колата е с двоен климатроник (с врътките) ще го проверят ли него дали бачка, щото хич не му разбирам
, а и в тия студове изобщо ще се включи ли? А като съм чел в Е36 форума ква набутвация е ако нещо сериозно му е преебано..
Благодаря ви предварително на всички!
п.с. и тоя проблем с ел. стъклата на купето дето се качват на стъпки и спират намерихте ли му решението, че нещо немога да намеря темата където го обсъждахте, и скъпо ли е?
Какво точно диагностицират като отидеш с кола за покупка? Двигател, ходова част, купе, електрониката (климатроник, борд, ел инсталацията..)?
имам съмнение, че колата която съм си харесал има удар и е правена но не разбирам много, това ще ми го кажат ли в дару? и също някаква проверка на геометрията правят ли? това май е най-важното? Изобщо ако отида и ми кажат - "Добра е!" това достатъчно ли е да се хвърлям на нея?
Също колата е с двоен климатроник (с врътките) ще го проверят ли него дали бачка, щото хич не му разбирам

Благодаря ви предварително на всички!
п.с. и тоя проблем с ел. стъклата на купето дето се качват на стъпки и спират намерихте ли му решението, че нещо немога да намеря темата където го обсъждахте, и скъпо ли е?

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Мене вече в Камор ме знаят
Ами стандартния преглед е мотора и ходовата част. Бая неща казват, но за геометрия и тн .... сигурно също могат да ти кажат, но предполагам прегледа ще е допълнително, не към този! Стандартния струва 73,44лв. Гледат и казват доста неща, само че се мотаят яко над 2ч. е този преглед. Ако нещо съм изпуснал, или имаш други въпроси питай, ако мога ще помагам

Ами стандартния преглед е мотора и ходовата част. Бая неща казват, но за геометрия и тн .... сигурно също могат да ти кажат, но предполагам прегледа ще е допълнително, не към този! Стандартния струва 73,44лв. Гледат и казват доста неща, само че се мотаят яко над 2ч. е този преглед. Ако нещо съм изпуснал, или имаш други въпроси питай, ако мога ще помагам

_!_
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ако са добри там (не съм ходил поради противоречиви мнения) (а и да не са) не ти казват 'взимай/не взимай'
ще ти кажат това ти е за смяна, тук ръжда, онова не бачка, и т.н и ти си преценяваш. климатика сравнително лесно се чува/вижда дали включва компресора и се върти перката, независимо дали е студено/топло навън - ако това е налице нямаш филми с него по принцип.
ако не са добри, ще изпуснат 1-2 неща от които да психираш после. незнам колко са на брой там майсторите при такава клиентела, но брутално ме съмнява всичките да разбират яко от всяка подробност на бмв. затова и не съм ходил за ремонт там.
а за геометрия колко е правена - питай някой тенекеджия, без лазерни уреди с 2 погледа за 5 минути ще са ти казали цялата история на катастрофите на колата и дали са тежки. ако не познаваш такъв, потърси sonny от форума на ЛС

ще ти кажат това ти е за смяна, тук ръжда, онова не бачка, и т.н и ти си преценяваш. климатика сравнително лесно се чува/вижда дали включва компресора и се върти перката, независимо дали е студено/топло навън - ако това е налице нямаш филми с него по принцип.
ако не са добри, ще изпуснат 1-2 неща от които да психираш после. незнам колко са на брой там майсторите при такава клиентела, но брутално ме съмнява всичките да разбират яко от всяка подробност на бмв. затова и не съм ходил за ремонт там.
а за геометрия колко е правена - питай някой тенекеджия, без лазерни уреди с 2 погледа за 5 минути ще са ти казали цялата история на катастрофите на колата и дали са тежки. ако не познаваш такъв, потърси sonny от форума на ЛС

В Камор проверката на ходовата 4аст и двигателя е, както пише колегата, 73лв. От този преглед могат да ти кажат дали е имала сериозен удар в ходовата 4аст. Геометрията могат да я измерят отделно и май е около 170лв. Запази си предварително 4ас за да свършите за един 4ас, ина4е отнема около два. Не давай много на продава4а да се обяснява, когато прием4ика ви казва за открити проблеми.
Успех
Успех
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: Диагностика в Дару или Камор
b2 написа:Какво точно диагностицират като отидеш с кола за покупка? Двигател, ходова част, купе, електрониката (климатроник, борд, ел инсталацията..)?
Могат да проверят всичко това, освен това добре е да премерят дали има утечки от ел.инсталацията, налягане на масло, компресия, задължително да обърнат внимание на рейката щото е дебело, тест на антифриза дали съдържа СО и СО2 /показва състояние на гарнитурата на главата ако има от тези газове значи гарнитурата е заминала или по лошо

- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
За тест на антифриза от камор преди 2 месеца препращаха към дару кар
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]