проблеми с 324 тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Bulgaria , Plovdiv

проблеми с 324 тд

Мнение от humman » 15 Фев 2007, 15:19

:help: трябва ми хидравличха рейка за БМВ 324 ТД 88г. също така имам един въпрос към всички колата ми трака от капака на клапаните и искам да питам клапаните на тоя модел регулиращи ли са или не....и тоя шум може ли да е от износен разпределителен вал....помагаите защото този шум е много дразнещ...... :help:
Автомобили по поръчка внос от Германия тел:0878/725 032

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Фев 2007, 15:31

Клапаните се регулират.
Вала може и да е износен провери го.Отваряш капачката за маслото и пипаш гърбицата на вала на пирви цилиндър ако има канал значи е износен.Ако не и направи един регулаж и ще заспи ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Bulgaria , Plovdiv

Мнение от humman » 22 Фев 2007, 17:57

:D мерси много....регулирах ги и двигатела стана малко по тих...но се изгуби моЩноста предполагам това веЧе е от помпата но за това Ще ида на елкон....... :D
Автомобили по поръчка внос от Германия тел:0878/725 032


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 23 Фев 2007, 21:17

На колко десети регулира клапаните?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Bulgaria , Plovdiv

Мнение от humman » 26 Фев 2007, 14:10

;) :arrow: клапаните се регулират на студен ДВГ 0.30 мм на топъл 0.35 мм поне така го дават по книгата която имам за БМВ тройка от 87 до 91 година ако мога да бада с полезен с още нещо само казвай :)
Автомобили по поръчка внос от Германия тел:0878/725 032


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 26 Фев 2007, 20:39

humman написа:;) :arrow: клапаните се регулират на студен ДВГ 0.30 мм на топъл 0.35 мм поне така го дават по книгата която имам за БМВ тройка от 87 до 91 година ако мога да бада с полезен с още нещо само казвай :)

Да, правилно са регулирани. Къде са регулирани? Ти по какво съдиш, че няма мощност, сравняваш преди и след регулирането на клапаните или по принцип няма мощност?
Сега, за да не си чатиме пост след пост, ще те питам следното:
1. Пуши ли много, какъв е цвета на пушека и при какви ситуации се появява?
2. Мерена ли е компресията на колата? Кой или къде ти регулираха клапаните?
3. Наскоро сменян ли е ангренажен ремък?
4. Кога няма мощност, т.е. къде е мудна - в ниски, средни, високи обороти, или по принцип?
5. Как са оборотите на празен ход - на колко са и стабилно ли ги държи?
6. Проверявано ли е за "течове" на въздух между турбото, смукателен колектор и главата?
7. Светят ли някакви лампи по таблото?
8. Кога са сменяни филтри - горивен, въздушен?
9. Какава нафта й сипаваш (тоя двигател е много капризен откъм горивото)?
10. Има ли някакви неспецифични шумове или свистящи звуци?
11. ВАЖНО! Мил ли си наскоро двигателя на пароструйка или със специални обезмаслителни препарати?
12. Като е загряла до работна температура, стисни големия маркуч на водния радиатор, трябва да може пръстите ти да потънат поне 0,5-1 см.
13. Има ли течове на гориво някъде? Особено след ГНП-то?
14. Как пали - студен/топла?
15. Гумите на колко атмосфери са напомпани? :mhihi: Тук се шегувам, но все пак ги провери, да не са на по 0.5 атмосфери и да не са 18". ;)

Това се сещам засега, като върнеш отговори, ще мога да ти отговоря по-точно.

Поздрави.


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 26 Фев 2007, 20:41

А това дето клапаните се регулират на 0.35 на топъл двигател, тоя дето ти го е казал, ти му кажи да иде да се застреля накъде. Съмнявам се да пише такова нещо някъде от БМВ.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от sambo » 28 Фев 2007, 14:16

я кажи мойта е с компресия 20 в нискита нема мощност и пропушва,във високите няма проблем дърпа бързо.Дали и е дадено много предварение на помпата.без турбо е,масло доливам на една смяна около литър.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от sambo » 28 Фев 2007, 14:17

сигурни ли сте че клапаните рябва да са 0,30,щото мойте ги регулирах на 0.20

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Фев 2007, 14:39

sambo написа:сигурни ли сте че клапаните рябва да са 0,30,щото мойте ги регулирах на 0.20

Да клапаните със сигурност се регулират на 0.30 на студен мотор :!:
20 е много малко като компресия ,това на всички цилиндри ли?
Това е на долната граница в смисъл толкова дават като минимална компресия преди ремонт.
Пали ли като застудее?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от sambo » 28 Фев 2007, 18:15

пали без проблем от половин оборот на всъчки цилиндри я мерихме 20 ама като я мерихме изпускаше малко покрай уплътнението на уреда
тия дни ше регулирам клапените на 0,30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Bulgaria , Plovdiv

Мнение от humman » 05 Мар 2007, 14:18

Да, правилно са регулирани. Къде са регулирани? Ти по какво съдиш, че няма мощност, сравняваш преди и след регулирането на клапаните или по принцип няма мощност?
Сега, за да не си чатиме пост след пост, ще те питам следното:
1. Пуши ли много, какъв е цвета на пушека и при какви ситуации се появява?
2. Мерена ли е компресията на колата? Кой или къде ти регулираха клапаните?
3. Наскоро сменян ли е ангренажен ремък?
4. Кога няма мощност, т.е. къде е мудна - в ниски, средни, високи обороти, или по принцип?
5. Как са оборотите на празен ход - на колко са и стабилно ли ги държи?
6. Проверявано ли е за "течове" на въздух между турбото, смукателен колектор и главата?
7. Светят ли някакви лампи по таблото?
8. Кога са сменяни филтри - горивен, въздушен?
9. Какава нафта й сипаваш (тоя двигател е много капризен откъм горивото)?
10. Има ли някакви неспецифични шумове или свистящи звуци?
11. ВАЖНО! Мил ли си наскоро двигателя на пароструйка или със специални обезмаслителни препарати?
12. Като е загряла до работна температура, стисни големия маркуч на водния радиатор, трябва да може пръстите ти да потънат поне 0,5-1 см.
13. Има ли течове на гориво някъде? Особено след ГНП-то?
14. Как пали - студен/топла?
15. Гумите на колко атмосфери са напомпани? :mhihi: Тук се шегувам, но все пак ги провери, да не са на по 0.5 атмосфери и да не са 18". ;)

Това се сещам засега, като върнеш отговори, ще мога да ти отговоря по-точно.

Поздрави.[/quote]


:!: ето ти малко данни и се надявам да могат да ти помогнат :!:

1.пушека е черен и излиза видимо над 3000 об
2.компресията не сам е мерил защото нямам уредите и не знам каде да ида за да ми я измерат
3.ангренажа е сменян преди около 3000 км
4.по принцип когато е с студен ДВГ няма грам мощност но при загрял двигател губи мощност след 2500 об
5.на студен ДВГ са около 900 об а на топъл ДВГ около 750-800 об
6.от никаде не смучи въздух оплътнил съм всичко
7.нищо не свети по таблото освен диодите за маслото ИНСПЕШЪН но са зелени
8.и двата филтъра са сменяни заедно преди 2000 км
9.зареждам от ОМВ , ЛУКОЙЛ , ПЕТРОЛ , ЛУКОЙЛ-ПЕТРОЛ и ако ти говори нещо бенз. ОПЕТ гръцка е
10.над 2500 об има някакав специфичен шум нещо като виене но не мога да ти го опиша точно
11.ДВГ не съм го мил от 6 месеца но е сух....само леко е омаслен маркуча на турбото които идва от масления филтър....също така на турбото имам нещо като вакум регулатор но не съм го виждал да се движи при никакви обороти
12.за маркуча не мога да ти кажа сега защото колата е в баща ми и не знам кога ще си доиде
13.никаде не тече за сега.... на 5-ти цилиндър съвсем леко хварля нафта но предполагам ако е стегна леко ще се оправи
14.ОХХХХ пали когато си иска някои път на студен ДВГ пали много лесно а някои път с много въртене на топъл ДВГ е доста по лесно но пак не пали от четвърт оборот а с леко въртене
15.гумите всичките сам ги направил 2.2 атмосфери а размера им е 195/65/14 Фулда

ако можеш помагай че вече съм вдигнал ръце от нея и не знам к'во ще е права....клапаните сам ги регулирал на студен ДВГ 0.30 по книгата трябвва ли да ги намалям малко или да ги остава така :confused:
Автомобили по поръчка внос от Германия тел:0878/725 032

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook