Twin-turbo M5 o.O
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Шо не налазиха едно М6 да ,аз ли4но по бих се зарадвал 

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
какво са налазили няма значение- защото тез са просто поредните мечтатели дето се надяват да продадат някое друго такова возило я на някой безумен спортист я на някакъв малоумен рапър... справки- интериора..
технически погледнато - нито тази кола със тоз сетъп прави 800 коня, нито може да вдигне 240 мили...
просто защото опашните турбо сетъпи са хубаво (просто) нещо, но имат хубав лаг (не нетърпим, но все пак хубав) и не могат да вдигнат повече от 0.7 бара .. а на 0.7 бара тоз мотор ша прави 600-630 коня.. ама на вала... да не говориме че бууста ще идва на 6000 оборота..
също така тез не пипат компресията. точно така ша стане.. да не говориме че според м-хората 7-степенното смг не е правено за повече въртящ момент от колкото колата прави сток.
за да се направи хубав сетъп на тоз мотор, трябват две много малки бързи турбинки много близо до изходящите портове (аз ако мога бих ги вкарал във горивните камери направо
)
а за 240те мили.. може.. ама за кола със съпротивлението на м5-цата трябват около 900 коня.. на гумите.. и преправени 5,6,7 предавка и главно предаване..
изобщо.. като се съберат всичките тез фактори и тез младежи лъсват като поредните мечтатели за бързи доходи... $350к.. малоумници..
технически погледнато - нито тази кола със тоз сетъп прави 800 коня, нито може да вдигне 240 мили...
просто защото опашните турбо сетъпи са хубаво (просто) нещо, но имат хубав лаг (не нетърпим, но все пак хубав) и не могат да вдигнат повече от 0.7 бара .. а на 0.7 бара тоз мотор ша прави 600-630 коня.. ама на вала... да не говориме че бууста ще идва на 6000 оборота..
също така тез не пипат компресията. точно така ша стане.. да не говориме че според м-хората 7-степенното смг не е правено за повече въртящ момент от колкото колата прави сток.
за да се направи хубав сетъп на тоз мотор, трябват две много малки бързи турбинки много близо до изходящите портове (аз ако мога бих ги вкарал във горивните камери направо

а за 240те мили.. може.. ама за кола със съпротивлението на м5-цата трябват около 900 коня.. на гумите.. и преправени 5,6,7 предавка и главно предаване..
изобщо.. като се съберат всичките тез фактори и тез младежи лъсват като поредните мечтатели за бързи доходи... $350к.. малоумници..

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
ей най-после алекс да се намеси и да каже нещо реално.дано поне него не осирате,защото ако и за него кажете че е малуумник....
PIMP MY RIDE
PIMP MY RIDE

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
vutov написа:alx, тогава за Е60/Е63 М5/6 коя е правилната рецепта? Подхода на Динан за увеличаване на обема?
Щом този В10 двигател не е предвиден за турбиниране, то тогава кой от големите мотори монтирани в сегашните 5-тици и 6-тици е добър за турбиниране и докарване на много коне ( поне от 700 нагоре)?
Увеличаването на диаметъра на буталото ще е добър подход за V10-ката.
Иначе, виж Alpina B7 - 4.4 V8 + суперчарджър. Новия 4.8 блок сигурно е още по-благодатен - 2 турбо-та, по едно за всяка банка. Номера е само да намериш място къде да ги сложиш

37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани