тече като разпрано!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
тече като разпрано!
Хора проблема е сериозен.Сменям масло и след 2 седмици от максимум,маслото слиза на минимума.масло не гори.това което забелязах е,че капи масло от страната на пасажера и се стича на долу по двг-то,само че се стича от над картера.от де ша идва тва масло от там?казаха ми за някъф ойл релийф валв и че от него можело да тече.тои каде се намира,как се сменя?казваите че не мога да си сменя маслото кат хората,само доливам
Благодаря предварително.

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Щом тече толкова много, си мисля, че не е проблем да го видиш от къде е
и като го видиш вече туковиж някой ти казъл как да го оправиш 


На мен ми течеше от същата страна, ама не чак в такива количества. Може да е някоя от гарнитурите, при мен проблема беше това. Накараха ме да ида да си измия двигателя, че да се види от къде точно тече. (измиване двигател - 12 лв. в газкома в младост).
Като отидох на сервиз, само отвориха капака и веднага видяха. Оказа се, че последно като са ми отваряли двигателя не бяха го затворили както трябва. Единия от болтовете беше завит на криво, и гарнитурата не беше добре прилепнала.
От каквото и да е, тичай да го оправяш да не стане сакатлък. Успех!
Като отидох на сервиз, само отвориха капака и веднага видяха. Оказа се, че последно като са ми отваряли двигателя не бяха го затворили както трябва. Единия от болтовете беше завит на криво, и гарнитурата не беше добре прилепнала.
От каквото и да е, тичай да го оправяш да не стане сакатлък. Успех!

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
Аз ша заложа на заден уплътнител на разпрдлтн. вал. Капинчев като праи скр. кутия си земи Rear Crankshaft Seal и му кажи да го смени. Също си виж гарнитурата на капака щото май още като ходихме да го зимаме си беше леко влажна. Айде успех.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
На конзолата на масления хилтър от страната на колекторите / мако кофти е мястото но..../ има едни тапи, които са със зегерки, та зад тия тапи има едни О-пръстени /при мен са с Ф-23 и дебелина 3мм/ и от тях пуска масло и става чудо. Свалят се колекторите и генератора, поне при мен с м50 мотор съм.
Успех
Успех

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Turbo-Lag написа:При него няма такива неща, и няма М50
Ам да земе да напише к`во има

Щот при мен има и м50 и гумички

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
мда колеги има там до масления филтър някав relief valve,което ша да е някаф одушник за налягане и тои тече като разпран мамицата му и от там е оплескано всичко чак до скоростната кутия.така че не е лошо ако имате течове и не знаете от каде са точно да погледнете там.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани