Проблем с Е36 318i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Е36 318i
Имам много странен проблем с колата ми, при тръгване от място губи обороти при натисната газ до край и след известно време зацепва и се отпушва. Направих две диагностики (втората в Камор ауто). При първата ми казаха че е от дебитомера, но след смяната му положението беше същото. При втората ми казаха че е от бензиновата помпа и нея смених и положението не се подобри особено. Сменен е и бензиновия филтър. Някакви идеи от какво може да бъде проблема?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Моторчето играе роля само при празен ход, колегата има проблем като подаде газ. Провери ли гумения маркуч след дебитомера дали не се е цепнал?

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Предполагам си с м40
. Няма лошо, и аз съм с такъв
. Второ, откакто си я взел ли е този проблем, или се появи след това... Залагам на свещи
, като втори вариант, след горния



Re: Проблем с Е36 318i
Не искам да те плаша, но може и да е разпределителен вал! Всъщност може да не е вала, но да са кобилиците!Значи и аз направих като теб, почнах с филтри, свещи, диагностики-миагностики, ама колата куца, та не се трае. Вдигне 4000, ама нереално слабо дори и за 4000.
Като пробваш на място с газ до край, веднага ли влиза в прекъсвач или не? Ако не си чуваш прекъсвача, значи проблема е в главата. А бензиновата помпа не е нужно да се сменя, мери се и се вижда добре ли е! Един ден полудях и свалих всичко, смених вала, кобилиците, повдигачите, ролки, абе всичко. Запалихме колата и направо стана чудо. Ако е М40, много е вероятно!
Като пробваш на място с газ до край, веднага ли влиза в прекъсвач или не? Ако не си чуваш прекъсвача, значи проблема е в главата. А бензиновата помпа не е нужно да се сменя, мери се и се вижда добре ли е! Един ден полудях и свалих всичко, смених вала, кобилиците, повдигачите, ролки, абе всичко. Запалихме колата и направо стана чудо. Ако е М40, много е вероятно!
Vasilev написа:Имам много странен проблем с колата ми, при тръгване от място губи обороти при натисната газ до край и след известно време зацепва и се отпушва. Направих две диагностики (втората в Камор ауто). При първата ми казаха че е от дебитомера, но след смяната му положението беше същото. При втората ми казаха че е от бензиновата помпа и нея смених и положението не се подобри особено. Сменен е и бензиновия филтър. Някакви идеи от какво може да бъде проблема?
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Е36 318i
afferra написа:Не искам да те плаша, но може и да е разпределителен вал! Всъщност може да не е вала, но да са кобилиците!Значи и аз направих като теб, почнах с филтри, свещи, диагностики-миагностики, ама колата куца, та не се трае. Вдигне 4000, ама нереално слабо дори и за 4000.
Като пробваш на място с газ до край, веднага ли влиза в прекъсвач или не? Ако не си чуваш прекъсвача, значи проблема е в главата. А бензиновата помпа не е нужно да се сменя, мери се и се вижда добре ли е! Един ден полудях и свалих всичко, смених вала, кобилиците, повдигачите, ролки, абе всичко. Запалихме колата и направо стана чудо. Ако е М40, много е вероятно!Vasilev написа:Имам много странен проблем с колата ми, при тръгване от място губи обороти при натисната газ до край и след известно време зацепва и се отпушва. Направих две диагностики (втората в Камор ауто). При първата ми казаха че е от дебитомера, но след смяната му положението беше същото. При втората ми казаха че е от бензиновата помпа и нея смених и положението не се подобри особено. Сменен е и бензиновия филтър. Някакви идеи от какво може да бъде проблема?
И какво им имаше на кобилиците? Май имам подобен проблем, даже май същия. Нямам намерение да разглобявам M40..
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Не бих нарекъл развиването на 10 болчета разглобяване на двигател
А ще даде голяма информация
За съжаление износването обикновено е комплексно, и се налага смяна на всичко
В най-добрия случай, да се спаси вала... 




- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
В твоя случай все още нямаш диагностика
Не може да нямаш един познат да отворите капака на главата и да видите положението вътре
ако не ти се занимава сам де. След това пускаш питане за това,това,това, и готово
А има вариант проблема изобщо да не е там
Между другото, безкрайно сам учуден от Камор
Те така ли работят





Между другото, безкрайно сам учуден от Камор



Re: Проблем с Е36 318i
Бяха се износили! Вместо гърбици, имаха вдлъбнатини! НЯмаш намерение, ама по добре е да го направиш, щото мен лично ме дразнят тези неща, ама ако теб не те, няма проблем!
И какво им имаше на кобилиците? Май имам подобен проблем, даже май същия. Нямам намерение да разглобявам M40..[/quote]
И какво им имаше на кобилиците? Май имам подобен проблем, даже май същия. Нямам намерение да разглобявам M40..[/quote]
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани