Спирачките - или има ли някой който му пука за тях?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 19 Май 2003, 14:59

Значи наистина сега като си видях постинга се сетих че не съм уточнил че става въпрос само за марката без вълшебната думичка
"Racing" :lol:, иначе на снимката видях още преди това за какво става въшрос, наистина се извинявам че не съм се уточнил :wink:
Значи накладките ги взех от D 'n' N а цената им беше за предни около
70 лв. и задни, което ме учудва, по-скъпи около 80 лв. дали трябва да е така незнам. :roll:
Иначе за сега мисля наистина да ги сменям, но още незнам с каква марка имам предложение за фирмата JURID, за които ми казват че са за оригинално вграждане, ама аз нищо не знам по въпроса за това ще съм благодарен ако някой ме открехне.
яд ме е само че изтърсих не малко пари ама то нали такава си ни е държавата, кво да се прави, пък и тия накладки са почти нови, ама явно са си бясни ментета! :cry: :cry:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

спирачките

Мнение от NESH » 19 Май 2003, 22:41

Има елегантен начин да накараме нашите спирачки да действат по-ефективно.Ползва се при състезателните автомобили от по слабите класове и представлява напасване и разглаждане на спирачните цилиндърчета.Ефектът е постигане на максималното спирачно въздействие за 2-3 пъти по бързо време.Мога да пусна технологията но е добре да се спазва стриктно ......да не си прецакате някое цилиндърче!! :wink: Иначе е удобно и ползването на спирачни дискове и автомати от коли с по-големи кубатури ,но с нашето купе!!! :D

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Re: спирачките

Мнение от pAbLo » 26 Май 2003, 17:55

NESH дума да не става с тази технология на криво разбрания българин само това му трябва и току виж залепил се на някое дърво :!: Идеята ми е не е такава :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 27 Май 2003, 18:56

Аз ше се върна малко назад... Евала пичове, прави сте! Аз много ги "обичам" разни псевдосъстезатели, каквито са по-голямата част от т.нар. стрийтрейсъри, дето само бракуват колите я в стълб, я в друга кола...те са тарикати...мноооого са високи - "За к'во са ми тия спирачки?!!!...аз да не съм страхливец!". Това са думите на типичното авто-тъпо-копеле (не искам да засягам някои съвестни хора, които също участват в подобни гонки, поне тия от моя квартал жк Надежда не разбират от дума!). Нещата по въпроса за спирачната с-ма са съвсем простички; да разгледаме 2 прости примера :
1) Колата е с по-неефективни спирачки (просто серийните). На състезателното трасе се засича време (това беше излишно... :wink: ). С по-слабите спирачки спирането трябва да започне на по-голяма дистания преди завоя, т.е. ускоряването се прекратява по-рано, с което е ясно че се удължава времето и се намалява средната скорост на колата (което се приема като недостатък и при един сериен автомобил...)
2) Колата е снабдена със "супер" спирачна с-ма. Спирачния педал се натиска на много по-малко разстояние преди завоя, преди натискането му е била натисната газта... за какво говориме въобще?
:!: ...а после някой "доцент" казва: "За к'во са ми тия спирачки?!!!..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

то малко се отклоняваме от темата...

Мнение от july`s » 27 Май 2003, 21:32

ама ходи обясни на повечето че колата не е само за да драпа направо...
иначе и малко по темата...
спирачките ако не се лъжа работят най-добре в определени t* граници (по топло от да речем 30* и естествено да не са препечени), та в тази връзко, може би подходящи въздуховоди към дисковете, може и да имат благоприятен ефект (а може и отрицателен, както със почти всяка промяна по автомобилите)
<br>
br

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 28 Май 2003, 0:21

Е36 мисля че по отношение на въздухоотводи към спирачките не е зле

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 28 Май 2003, 10:30

Мда-аа дори и Е12 и Е21 имат таквиз въздуховоди :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 25.02.2003

Всеки знае...

Мнение от Eek '85 735 » 28 Май 2003, 21:59

Всеки знае, че майсторлъкът на шофирането се състои точно в това "Да знаеш кога да натиснеш спирачката".
Пък преди 2 месеца си мислех, че спирачките са измислени от някой страхливец, преди 1 си мислех, че те само утежняват конструкцията на автомобила, ма тея дни разбрах, че... лошо няма- ако има спирачки хубаво, ако не - па кво да се прави :?
??? Кажете де?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1998 E36 M41
Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
Детайли за колата: EV50306

Мнение от TFreak » 28 Май 2003, 22:45

Бе аз и без спирачки съм карал... Един ЗАЗ 968 М... И се бях засилил из Тракия с 90... Наближи кръстовище, намалих на скорост доколкото межеше, опънах малко и ръчната да намали още... В края на краищата влезох в завоя с 40 и с ръчна :shock: 8) ... Няма да ви казвам за ква картинка ставаше въпрос и хората от кафето насреща как наскачаха. :shock: .. :idea: От тогава такива експерименти не съм си правил, спирачките са важен елемент... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 16.03.2003
Местоположение: BaPHa

:)

Мнение от Castor » 19 Юни 2003, 14:48

TURBO Maniak написа:До колкото съм запознат от този форум само аз и CJ имаме upgrade на спирачките на колите си, а в най скоро време и Castor ще ги upgrade-ва на Рендето :D

След дълго търсене накрая намерих приятел, който да се съгласи да ми купи дискове и накладки от Англия и после да носи 12кг екстра към багажа си до БГ :lol: В крайна сметка и аз имам вече "performance brakes" EBC Turbo Grooved дискове и fast road EBC V4 Green Stuff накладки... задни дискове си купих "обикновени" от магазина, че и те са ми за смяна.
Изображение
STREETRACERS.HIT.BG

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 29 Юни 2003, 17:50

ЧЕСТИТОТО С ЗДРАВЕ ДА ГИ НАТИСКАШ :? :D
ИзображениеИзображение

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 30 Юни 2003, 12:15

ЕЕЕ значи все пак има хора на който им пука :arrow: ЕВАЛА МОМЧЕТА сигурността на ПЪРВО място :!: И аз съм решил че някога на моята кола първия тунинг ще и бъде СПОРТНИ спирачки :arrow: луд съм на тази тема след няколко изправящи косите спирания :lol: :lol:

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 03 Юли 2003, 4:01

Ми аз на мойте кво да им тунинговам,гледам че отзад и от пред са вентилирани дисковете!Той немеца ме е отменил.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 04 Дек 2003, 20:17

някой може ли да ми обясни за какво служат дупките по дисковете, за какво служат каналите и задължително ли е да се кара с Феродо Рейсинг ако имат канали и дупки?
то човек и сам може да се сети за отговорите, но е друго когато някой по знаещ ти го обясни :D
тези които карате с Феродо Рейсинг - колко км карате с тях? имате ли проблеми? заслужават ли си парите?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Дек 2003, 21:21

иди прочети темата за спирачките.. там съм го написал ;)

ма на късо:

1. дупките са само за вид- даже не се препоръчват при състезателни коли защото при високи темп. пукнатините на дисковете започват оттам (от дупките). едно време когато накладките бяха много плътни (предимно желязо) имаше идея че дупките позволяват на въздуха притиснат между дисковете и накладките да се измъква през дупките. не знам дали е било вярно. сегашните накладки да доста порести и проблеми със въздуха няма ;)

2. същото за жлебовете (каналите). идеята е като се върти диска да раздвижват въздуха (завихрят) със цел да се охлажда по-добре.. не работи общо взето.

3. няма "задължителни" накладки.. всеки кара за каквото има пари а ако има пари- със каквито му пасват на стила на каране :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook