Втора употреба, но не БМВ
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Със седан, 5 човека + багажа за 2 дни и 1 нощ на Карандила, точно на ралито миналата година. Бензинов беше, 1.4 май (?) на газ, ама си вървеше и си возеше много прилично.. А ние все едрички бяхме... Че като отидохме, че като застъпахме със старозагорските БМВ ентусиасти в една шатра...



Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Nasti написа:Ама Пасат 2, отдавна е пълнолетен, което реално погледнато не е хич добра инвестиция
Ако предложиш Пасат 3 1.9 TDI за 4 бона,цена няма да имаш

Пасатор или астра комби
2-ра година я търкалям астрата и още не е почнала да хлопа и тропа. Ядове никакви не съм имал с нея. Не гори много вози от точка А до точка Б и става горе долу за товарене
Тясна ми е ама не е болка за умиране
Аа и за малко да забравя още не е почнала да гние








Последна промяна M3CSL на 21 Фев 2007, 1:02, променена общо 1 път
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Астричка приятелю -бензинче да ти е мирна главичката
аз си купих преди 10на дни такава 1400 пълна инжекцийка а бе мърка моторчето като коте в калчища
газово си има с 7 лева минах 103км извънградско а бе пари вади тва комби за да карам БМВто
ама и колегите ти дават добри съвети само не съм съгласен с японските-много са хубави ама отелят ли се отелва се и джоба ти 







- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Бе хора не мога да ви разбера, аз ли имам изкривени виждания или вие нямате достатъчно опит с колите? Астра-та е прилична количка, тънък разход и подръжка, вярно е, че няма да е по-хилава и чупеща се от един ГОЛФ 3, но има проблем с ръждата и макар не фатално си е дразнещо. Всичко знаем, че volkswagen group имат добра ламарина. ГОЛФ 3 за мен остава най-добър вариант. Мондео-то го споменах - комфорт, вървеж (донякъде), евтина подръжка, без ръжда. Ескорт-а е каруца, пък се срешат и ръждиви. Нисан примера го забрави, много несполучлив модел на НИСАН според мен, а пък дизел-а въобще не си и помисляй за него, ке патиш, ама МНОГО!! ФИАТ с чиста съвест можеш да ги пропуснеш. Френски - НЕ! Пасата е хубава кола, но наистина навъртя години модела и е малко...грозен - макар да си върши работата отлично. Ауди 80/Б4 - отличен автомобил, но отновно поостаря като форма, иначе няма точка ръжда, вози гот, евтина подръжка, отлична здравина, добър разход на гориво - мисля, че е по-добър вариант от пасат, все пак има по-хубава форма Б4-ката. Сега се сетих, че може да се помисли за Мазда 323 - хубави и здрави колички са!
BMW only!
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Мерцедес 190 1.8 карбуратор (ама май това е старо) или моно-инжекцион железарка на газ
Не се бъзикам. Като ще е кола да е кола. А тия Фятове да не ги разправяте щото съм карал Пунто и е ебаси кочината
А тия японските пак ще са по-скъпи


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
я па тоа - 190-ка
Ако ще е така да вземат направо едно Е30 троен стоп - гледам продават се 320-ки и с вратите 


BMW only!
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
amd написа:я па тоа - 190-каАко ще е така да вземат направо едно Е30 троен стоп - гледам продават се 320-ки и с вратите
Ся що са ибаваш






Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
amd написа:...
Астра от 95г. натам НЕ ГНИЕ КОЛЕГА!!! Модела с новите мигачи и огледала говорим! Купето е галванизирано и няма грам проблем с ръждата.
Ауди Б4 за 4000лв. ако си купи момчето ще се види в такова приключение, че пенсионерите, за които я купува, ако ще да са продали 2 декара срещу парламента пак ще им дойде нанагорно - освен това Б4-ка дето харчи под 10-11 в града аз не знам! От френските коли в този ценови клас много добре по нашите пътища се представят Пежо 306 и Ситроен ЗХ, там каквото и да се счупи струва 5-15лв., но интересното е че рядко се чупи, добрите мотори са 1.4м.и и 1.6 - лесни са за газифициране! Мондеото е по-скъпо за поддръжка от Ескорта, който за 4000лв. има същите екстри като Мондеото - ел. пакет, КЛИМАТИК, 2ербега, хидравлика не рядко и АБС, но е по-малък и дава по-сносен разход.
Защо трябва да пропуска един Фиат Пунто например?!

Мотора 1.2 75к.с. върви прекрасно - харчи 6.5-7 в града, слага му се газ за 0 време и за 350лв. с 2 години гаранция, изключително здрав като предница, защото е лекичък и отдолу е опростен до безобразие. Цяла предница на Пунто се прави за 120лв. с труда на майстора! Говорим за всичко от - до! Носачи, шарници, накрайници и реглаж за дори!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Nasti написа: Цяла предница на Пунто се прави за 120лв. с труда на майстора! Говорим за всичко от - до! Носачи, шарници, накрайници и реглаж за дори!
що говориш глупости?реглаж и смяна на шарнири и носачи където и да е ще ти вземат поне 50-60 лева и кво за още 60 два носача,шарнири и накрайници.смях,тва да не е лада.не е цвете за мирисане,частите не са му скъпи ама чак пък толкова.говоря от опит имал съм 200 000 с такова.
vicho написа:Honda рулез
Здрави са, добър комфорт, не гният, сравнително малък разход, поддръжката не мисля, че е много над другите, поне аз такава бих взел![]()
![]()
![]()
MaXo:
Гният като луди Сивиците!!!


- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
kluves - когато ти минат толкова коли през ръцете колкото на мен, тогава имаш право да си помислиш да ми кажеш че говоря глупости КАПАЦИТЕТ с много километри, ясно ли е!
Докато аз разтоварвам МИНИМУМ 1 АВТОВОЗ ВСЯКА СЕДМИЦА а ти караш и се мислиш за разбирач може да си налягаш парцала и да не ми даваш наклон на кура къде и колко и за какво взимат ясно ли е?!
Докато аз разтоварвам МИНИМУМ 1 АВТОВОЗ ВСЯКА СЕДМИЦА а ти караш и се мислиш за разбирач може да си налягаш парцала и да не ми даваш наклон на кура къде и колко и за какво взимат ясно ли е?!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
amd написа:Бе хора не мога да ви разбера, аз ли имам изкривени виждания или вие нямате достатъчно опит с колите? Астра-та е прилична количка, тънък разход и подръжка, вярно е, че няма да е по-хилава и чупеща се от един ГОЛФ 3, но има проблем с ръждата и макар не фатално си е дразнещо. Всичко знаем, че volkswagen group имат добра ламарина. ГОЛФ 3 за мен остава най-добър вариант. Мондео-то го споменах - комфорт, вървеж (донякъде), евтина подръжка, без ръжда. Ескорт-а е каруца, пък се срешат и ръждиви. Нисан примера го забрави, много несполучлив модел на НИСАН според мен, а пък дизел-а въобще не си и помисляй за него, ке патиш, ама МНОГО!! ФИАТ с чиста съвест можеш да ги пропуснеш. Френски - НЕ! Пасата е хубава кола, но наистина навъртя години модела и е малко...грозен - макар да си върши работата отлично. Ауди 80/Б4 - отличен автомобил, но отновно поостаря като форма, иначе няма точка ръжда, вози гот, евтина подръжка, отлична здравина, добър разход на гориво - мисля, че е по-добър вариант от пасат, все пак има по-хубава форма Б4-ката. Сега се сетих, че може да се помисли за Мазда 323 - хубави и здрави колички са!
колега кое му е толкова евтино на Б4ката каква е возията му аз от тая кола по тъпа не съм виждал а струва толкова пари-не ръждясвала верно ама аз си купувам кола а не консерва




- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Момчета не се карайте, моля ви! Благодаря много за мненията.
От това, което прочетох до момента нещата отиват към Астра или към Ескорт. Както разбирам Ескорта може да е по-нов с 2-3 години, не знам има ли значение това?
Астрата ми звучи по-качествено.
От това, което прочетох до момента нещата отиват към Астра или към Ескорт. Както разбирам Ескорта може да е по-нов с 2-3 години, не знам има ли значение това?

Астрата ми звучи по-качествено.
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани